shaapaarak

  • ۰
  • ۰

صرافی‌های ارزهای دیجیتال پلتفرم‌هایی هستند که تجارت ارزهای دیجیتال را برای سایر دارایی‌ها از جمله ارزهای دیجیتال و فیات تسهیل می‌کنند. در واقع، صرافی‌های ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می‌کنند و از طریق کمیسیون و کارمزد تراکنش‌ها کسب درآمد می‌کنند.

در صرافی های رایج ارزهای دیجیتال، 100 دلار را می توان با بیت کوین معادل ارزش مبادله کرد و بالعکس. به طور مشابه، بیت کوین به ارزش 100 دلار را می توان با اتریوم با ارزش معادل مبادله کرد.

بر اساس آنچه که توسط بورس ارائه می شود، می توان همین مفهوم را برای دارایی های مختلف اعمال کرد. صرافی های متمرکز در مقابل غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال به عنوان یک شخص ثالث بین خریدار و فروشنده عمل می کنند.

از آنجایی که آنها توسط یک شرکت اداره و کنترل می شوند، صرافی های متمرکز قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه می دهند. تقریباً 99 درصد از تمام تراکنش‌های ارز دیجیتال از طریق صرافی‌های متمرکز انجام می‌شود.

نمونه هایی از صرافی های متمرکز ارز دیجیتال عبارتند از: کوین بیس GDAX کراکن جوزا صرافی های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به شخص ثالث یا واسطه، تراکنش های همتا به همتا را انجام دهند.

با توجه به برخی از مسائل مرتبط با صرافی های متمرکز، صرافی های غیرمتمرکز توسط برخی از کاربران ترجیح داده می شود. با این حال، صرافی های غیرمتمرکز تجارت ارزهای فیات را برای ارزهای دیجیتال تسهیل نمی کند. نمونه هایی از صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال عبارتند از: AirSwap io بارتردکس شبکه بلوک برای اطلاعات بیشتر در خصوص صرافی ارز دیجیتال یا صرافی آنلاین، کافیست به صفحات زیر مراجعه کنید.

https://www.namasha.com/v/eKh5x2fp

https://youtu.be/P0e-rrKU4Ss

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی