shaapaarak

۱۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیشتر افراد در هنگام خرید وسایل دیجیتالی بیشتر به سمت برندهایی می‌روند که از قبل امتحان خود را پس داده‌اند؛ برخی از این برندهای شامل ایسوس می‌شود که در این زمینه به طرز چشمگیری پیشرفت داشته است. از این رو برخی افراد برای خرید لوازمات دیجیتالی ایسوس به سمت نمایندگی ایسوس می‌روند و علت آن هم اطمینان و گارانتی است که به مشتریان ارائه می‌دهند، همانطور شاید در برخی نمایندگی‌ها حضور هارد سیلیکون پاور را هم حس کنید که یک هارد اکسترنال محبوب محسوب می‌شود که سرعت بالایی هم دارد. در ادامه مقاله می‌خواهیم به هارد سیلیکون پاور و نمایندگی ایسوس بیشتر اشاره داشته باشیم.

معرفی نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس بهترین خدمات و همچنین بهترین کیفیت را به طرفدارانش می‌دهد، که کارشناسان زیادی هم در این نمایندگی‌ها فعالیت دارند که از هر نظر اطلاعات و دانش کافی را در زمینه محصولات ایسوس دارند و می‌توانند به شما در هنگام خرید و یا سوالاتی که در هنگام خرید برایتان پیش آمده است کمک شایانی کنند.

C:\Users\98938\Desktop\نمایندگی-ایسوس.jpeg

مسلما امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی، برندهای زیادی در این عرصه ورود پیدا کرده‌اند و همچنین لوازمات و تجهیزات بسیار زیادی وارد بازار شده‌اند که کارشناسان نمایندگی‌ها از بهترین آن‌ها استفاده می‌کنند و به همین علت می‌توان گفت فعالیت آن‌ها بی نقص است. لازم است بدانید که شما در هنگام خرید وسایل ایسوس باید به نمایندگی ایسوس سر بزنید تا از خرید خود اطمینان خاطر باشید.

همچنین برای تعمیر وسایل ایسوس بهتر است به نمایندگی ایسوس سر بزنید، چون هر قطعه موجود در وسیله نیاز به تخصصی است که باید تعمیرکار به آن آگاه باشد تا بتوانید تعمیر خوبی انجام دهد. همچنین اگر خود نمایندگی تعمیرات لازم را انجام دهد، ممکن است گارانتی دستگاه به هدر برود و باید هزینه تعمیرات را خودتان پرداخت کنید.

محصولات نمایندگی هارد سیلیکون پاور

تحریم‌های همیشه مشکل ساز ایران باعث شده است تا بسیاری از محصولات هاردی، نمایندگی در ایران نداشته باشند اما جالب است بدانید که برند هارد سیلیکون پاور توانسته است در ایران نمایندگی داشته باشد تا مشتریان از خرید خود همیشه آسوده خاطر باشند.

برخی از محصولات کمپانی سیلیکون پاور که توانسته است محصولاتی از قبیل کارت حافظه، پاور بانک، هارد اکسترنال، هارد SSD، حافظه فلش و غیره را روانه بازار کند و همچنین طرفداران بسیار زیادی را سمت خود بکشاند و همچنین نمی‌توان از طراحی و کیفیت منحصر به فردی که متخصصین برای محصولاتشون در نظر گرفته‌اند چشم پوشی کرد!

C:\Users\98938\Desktop\هارد-سیلیکون-پاور.jpg

نتیجه 

در این صفحه از سایت قصد داشتیم تا شما را با نمایندگی ایسوس و هارد سیلیکون پاور آشنا کنیم تا شما از این محصولات شگفت انگیز بیشتر اطلاعات داشته باشید.

اما برخی از سایت‌ها هم هستند که مانند نمایندگی‌ها رفتار می‌کنند یا به گونه‌ای خدمات نمایندگی‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهند تا مشتریان از خرید خود آسوده خاطر باشند، از این رو می‌توان به سایت لوتوس شاپ اشاره داشت که همواره سعی داشته است بهترین کیفیت در زمینه دیجیتال را به مشتریان ارائه می‌دهد.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

دزدگیر خودرو یکی سیستم‌های امنیتی ماشین است که توسط تعدادی سنسور حساس تولید شده است. به طور معمول دزدگیر خودرو که در کارخانه و هنگام تولید خودرو بر روی آن نصب می‌شود از کیفیت بیشتری برخوردار است. زیرا در بازار آزاد معمولا اجناس چینی مشاهده می‌شود که کارآمد نیستند. دزدگیرهای خودرو در حال حاضر پیشرفت زیادی داشتند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دزدگیرخودرو

بهترین دزدگیر خودرو

قطعا تمامی ما به دنبال بهترین روش حفظ امنیت وسایل باارزش خود هستیم. اولین ویژگی بهترین دزدگیر خودرو، کنترل کردن سنسورهای آن می‌باشد. یک دزدگیر عالی، صرفا با آژیرهای پرسروصدا و قدیمی کار نمی‌کند. احتمالا با روش‌هایی مثل ارسال پیامک نیز آشنا باشید؛ اما لازم به ذکر است که این روش در اکثر مواقع با تاخیر همراه بوده و نتیجه مطلوبی نداشته است.

انواع دزدگیر خودرو

انواع دزدگیر خودرو در بازار آزاد و نمایندگی‌های معتبر وجود دارند که در این بخش به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

دزدگیر خودرو ساده

دزدگیرخودرو

دزدگیرهای ساده و معمولی خودرو از ارزان‌ترین و رایج‌ترین دزدگیرهای خودرو هستند. هنگامی که ضربه‌ای به بدنه ماشین وارد شود، آژیر آن به صدا در می‌آید و شما را از وجود خطر مطلع می‌سازد. البته دزدگیرهای دیگر هم بر همین پایه ساخته می‌شوند اما با امکانات بیشتر.

دزدگیر خودرو تصویری

یکی از دزدگیرهای هوشمند خودرو، دزدگیرهای تصویری خودرو هستند. البته برخلاف تصورات شما، یک صفحه نمایش در مقابل شما قرار نخواهد گرفت. این دزدگیر با یک نمایشگر کوچک، در مورد باز شدن کاپوت و در خودرو هشدار می‌دهد. همچنین می‌توانید در فاصله چند کیلومتری خودروی خود را کنترل کنید.

دزدگیر خودرو نیمه تصویری

دزدگیرهای نیمه تصویری چندین قابلیت را باهم دارند. هم از قابلیت‌های دزدگیر خودرو تصویری و هم از امکانات ساده دزدگیر خودرو معمولی برخوردارند. معمولا ریموت دزدگیر خودرو نیمه تصویری دارای یک صفحه نمایش کوچک و یک دکمه است.

دزدگیر ردیاب خودرو

دزدگیر خودرو ردیاب در کنار دارا بودن ویژگی‌های دزدگیر ساده خودرو، توانایی ردیابی خودرو با سیم کارت را نیز دارد. با این دزدگیر شما محل پارک وسیله نقلیه خود را بیابید. اگر شما روزانه وسیله نقلیه خود را در پارکینگ محل کار و یا مکان‌های امن با نگهبانی قرار می‌دهید، نیازی به این نوع از دزدگیر گران قیمت، ندارید.

دزدگیر خودرو ماجیکار

شرکت ماجیکار یک شرکت در کشور کره است که باکیفیت‌ترین محصولات سیستم‌های امنیتی سواری‌ها را تولید می‌کند. از محبوبیت‌های این دزدگیر می‌توان به طول عمر بالای آن، استفاده آسان و بدون پیچیدگی، کاربرد عالی و نرم افزار پیشرفته آن اشاره کرد. خوشبختانه در حال حاضر نمایندگی‌های معتبر دزدگیر ماجیکار، مانند ایمن رو شاپ در ایران حضور دارند.

راهنمای ریموت دزدگیر ماجیکار

با توجه به این که مدل‌های مختلف دزدگیر ماجیکار از ریموت‌های مختلفی برخوردارند، راهنماهای متفاوتی نیز برای دکمه‌ها وجود دارند. در این بخش چند مورد از علامت‌های اصلی دزدگیر ماجیکار را معرفی می‌کنیم.

علامت I

وقتی کلید مربوط به دکمه I را به مدت 5 ثانیه فشار دهید، سیستم دزدگیر فعال خواهد شد. همچنین اگر مجددا این دکمه را به مدت 5 ثانیه نگه دارید، سیستم دزدگیر غیر فعال خواهد شد.

علامت II+IV

وقتی کلید مربوط به علامت II+IV به مدت 2 ثانیه فشرده شود، دزدگیر ماجیکار به صورت خودکار فعالیت خود را انجام می‌دهد.

علامت III

وقتی این کلید به مدت 2 ثانیه نگه داشته شود، قفل درب صندوق عقب خودرو، با کنترل از راه دور باز می‌شود.

علامت IV

اگر این کلید به مدت دو بار فشرده داده شود، می‌توانید وارد سیستم اعلام وضعیت اتومبیل شوید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع دزدگیر خودرو و راهنمای انواع دزدگیر ماجیکار با ایمن رو شاپ در تماس باشید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

امروزه اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید، پس از مهیا کردن یک فضای اداری مناسب برای کارکنان خود، به فکر تجهیز کردن آن می‌افتید. در واقع خرید تجهیزات اداری مدرن به مواردی مانند مبلمان اداری، میز و صندلی مناسب حرفه و پارتیشن اداری برمی‌گردد. در این بخش به بررسی جزئی تجهیزات اداری و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم. سپس بهترین فروشگاه خرید تجهیزات اداری را معرفی می‌کنیم.

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری یکی از وسایل کارآمد در محیط‌های متفاوت از جمله خانه و اداره می‌باشد. پارتیشن‌های اداری تحت عنوان جداکننده فضا شناخته می‌شوند. قطعا شما بعد از خرید و یا ساخت منزل یا محیط کار خود، توانایی دیوارچینی و ایجاد اتاق‌های اضافه ندارید. همچنین این کار بسیار زمان‌بر،‌ پرهزینه و اشغال‌گر فضا است. یک راه ایده‌آل برای حل این موضوع، استفاده از پارتیشن می‌باشد.

وقتی شما در شرکت به تقسیم محیط برای کارکنان خود، نیاز دارید و یا می‌خواهید بخش مراجعه‌کنندگان و کارمندان شرکت را از هم جدا کنید، بهترین راه استفاده از پارتیشن اداری است. پارتیشن‌های اداری با طرح‌ها و مدل‌های متفاوت در بازار در حال عرضه هستند. در بخش بعدی به معرفی پرطرفدار‌ترین پارتیشن اداری می‌پردازیم.

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن‌های اداری قدیمی معمولا ثابت بودند و قابل باز و بسته شدن نبودند! پارتیشن‌های متحرک از حول محور ریلی کفی یا سقفی قابل حرکت و جابجایی هستند. برای فضاهایی با سالن‌های چندمنظوره، پارتیشن متحرک بهترین گزینه است. پارتیشن اداری متحرک نیز معمولا از جنس ام دی اف می‌باشد و به صورت پنل‌های عمودی ساخته می‌شود. در حال حاضر این نوع از پارتیشن اداری بسیار رایج است.

مبلمان اداری مدرن

شاید در ابتدا فکر کنید منظور از مبلمان اداری تنها مبل‌ها می‌باشند؛ اما در واقع منظور تمامی مبلمان از جمله میز، صندلی و مبل اداری هستند. همچنین تجهیزات اداری مانند فایلینگ و کتابخانه اداری نیز زیر مجموعه مبلمان اداری محسوب می‌شوند.

مبل و صندلی اداری می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. برخی می‌توانند نشیمن باشند و برخی تنها صندلی اداری. صندلی‌های اداری شامل صندلی کارشناسی، مدیریت و کنفرانس می‌شوند. بهترین گزینه که در اغلب مجموعه‌ها به شما پیشنهاد می‌شود، مبلمان اداری مدرن هستند. زیرا همزمان با بروز بودن، کم‌جا و کاربردی نیز هستند.

مبلمان اداری ارزان

مبلمان اداری ارزان

حتما شما به عنوان فردی که به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده‌اید و یا مسئول خرید شرکت هستید، به دنبال مبلمان اداری ارزان در شهر خود می‌باشید. توجه کنید ارزان بودن بیش از اندازه مبل‌ها و صندلی‌های اداری، تا چند ماه دیگر هزینه‌های بیشتری برای شما ایجاد می‌کند. بهتر است تا با مقایسه کیفیت‌ها و ساختار مبلمان اداری، تصمیم به خرید بگیرید.

خرید تجهیزات اداری مدرن

خرید تجهیزات اداری مدرن ممکن است به نظر سخت برسد. اما توجه داشته باشید در حال حاضر بیشتر مجموعه‌های تولید تجهیزات اداری، طراحی‌های مدرن دارند. با توجه به رقابت بالا در این زمینه، ممکن نیست شما در تعیین قیمت و یا خرید تجهیزات اداری به مشکل برخورد کنید.

گروه طراحی تجهیزات اداری پادیران، آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره، خرید و نصب تجهیزات اداری مدرن می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید با برقراری ارتباط با طراحان خبره ما، در مورد مبلمان ادارای و پارتیشن اداری خود، مشورت بگیرید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال به فکر حفاظت از خودروی خود افتاده‌اید؟ حفاظت از اموال باارزشی مانند خودروی شخصی، از لزومات زندگی می‌باشد. دو مورد از بهترین ابزار حفظ امنیت ماشین، ردیاب خودرو و دزدگیر خودرو هستند. اگر دزدگیر خودرو به داد شما نرسد، با ردیاب خودرو می‌توانید موقعیت خودروی خود را پیدا کنید. در این نوشتار به بررسی کامل این دو ابزار پرداختیم.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب‌ خودرو را می‌توان وسیله الکترونیکی کوچیکی دانست که با استفاده از یک سیم کارت شروع به کار می‌کند. به کمک آن می‌توانید از محل جغرافیایی خودرو خود آگاه باشید. بیشتر عموم این وسایل‌ها را با GPS خودرو اشتباه می‌گیرند؛ اما این وسایل کاربردی‌تر بوده و همچنین در سایز کوچک طراحی و ساخته می‌شود. 

این وسیله اغلب در بخش‌های مختلف مانند درب، داخل داشبورد، سقف و محل‌های دیگر قرار می‌گیرد. برخی از این ردیاب‌ها به صورت سیم‌کشی متصل شده و برخی دیگر به صورت بی‌سیم هستند.

پرفروش ترین ردیاب خودرو

با این حال، در صورتی که از ردیاب خودرو استفاده کرده باشید، می‌توانید حتی پس از به سرقت رفتن خودرو، آن را ردیابی کرده و حتی آن را خاموش کنید. ردیاب خودرو به دلیل امکاناتی که سیستم برق خودرو در اختیار آن می‌گذارد، به راحتی می‌تواند ماشین را از راه دور کنترل کند.

به همین دلیل، ردیاب‌های خودرو اعم از چیرکار، ویگو، هارمونی و غیره در حال حاضر میان مردم محبوبیت به ویژه‌ای یافتند. با این حال شاید مردم در مورد این ردیاب‌ها هم نگرانی‌های خاصی داشته باشند. مثلا از نظر امنیت بازدهی و حتی مواردی جزئی از قبیل نگهداری شارژ برق یا هزینه نصب آن.

ردیاب خودرو آهنربایی

شارژ ردیاب خودرو

اولین موضوعی که باید در مورد آن خیال شما را کاملا راحت کنیم، موضوع شارژ ردیاب‌های ماشین است. این ردیاب‌ها هم می‌توانند از منبع تغذیه (باتری یا دینام ماشین) شارژ شوند و هم از منابع برقی دیگر، مانند شارژر فندکی.

بهتر است همیشه ردیاب خودرو خود را در حالت فول شارژ نگه دارید. زیرا در صورتی که باتری آن تمام شده و سارقین هم بتوانند ارتباط آن را با سرباتری خودرو قطع کنند، دیگر امکان ردیابی وجود نخواهد داشت.

دزدگیر خودرو

دزدگیرها بیش از یک قرن است که به وجود آمده‌اند که وظیفه محافظت از خودرو را دارند. با توجه به وظیفه‌ای که این وسایل دارند، می‌توان آن‌ها را در دسته لوازمات ضد سرقت خودرو قرار داد. با گذشت زمان و تقاضای زیاد صاحبان خودرو باعث شده است که در زمینه اصلی خود که همان محافظت از خودرو است پیشرفتی خوبی داشته باشد. همچنین باعث بهتر شدن طراحی این لوازمات شده است.

جالب است بدانید دزدگیر خودرو مانند دزدگیر اماکن مدل‌های مختلفی دارد که از این رو کاربردهای مختلفی هم نیز دارند.

دزدگیر خودرو تصویری

ویژگی‌های مهم دزدگیر خودرو

در هنگام خرید باید به ویژگی و امکاناتی که دزدگیر خودرو در اختیارتان قرار می‌دهد هم توجه داشته باشید. هر چه یک دزدگیر تجهیزات و امکانات بیشتری داشته باشد بیش‌تر می‌تواند شما را در برابر سرقت خودرو آسوده خاطر سازد و علاوه بر آن باید به سرعت و دقت آن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

قفل مرکزی در دزدگیر خودرو

تقریبا تمامی دزدگیرهای خودرو مجهز به قفل مرکزی هستند که در سرعت باز و بسته شدن درب‌ها خودرو موثر است. یکی دیگر از ویژگی‌‌هایی خوب قفل مرکزی در قفل شدن درب‌ها در هنگام حرکت است که به صورت خودکار انجام می‌شود.

جهت خرید انواع مدل ردیاب خودرو و یا دزدگیر خودرو جهت حفظ امنیت خودروی خود، به ایمن رو شاپ مراجعه کنید. ایمن رو شاپ پیشتاز در زمینه ارائه وسایل حفاظت امنیتی خودرو و لوازم جانبی خودرو می‌باشد

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

خرید کنسول بازی برای گیمرهایی که روز و شب، سر و کارشان با کنسول های بازی و سیستم گیمینگ است، در کنار هیجان انگیز بودن، بسیار حساس است. آن ها وقت و دقت زیادی را برای خرید کنسول مورد نظر خود صرف می کنند. بررسی جدیدترین مدل ها، قیمت ها و آپشن ها، یکی از بخش های جذاب هر خرید است. امروز ما در این مقاله به خرید کنسول مثل خرید پلی استیشن و یا سیستم گیمینگ می پردازیم.

 دنیای بازی‌های امروزی، بزرگ‌تر، بهتر و فراگیرتر از همیشه هستند. شما می توانید بازی های هیجان انگیز زیادی، هنگام خرید پلی استیشن یا سیستم گیمینگ و یا هر کنسول بازی دیگری  در طیف گسترده ای از ژانرها برای خود تهیه کنید. 

خرید پلی استیشن یا سیستم گیمینگ ؟ 

شما زمان خرید کنسول، کدام را ترجیح می دهید؟ بازی کردن با سیستم گیمینگ و پلی استیشن بسیار متفاوت است و هر کدام جذابیت خاصیت خود را دارد. کمتر کسی است که به سراغ خرید پلی استیشن نرود؛ اما بسیاری از گیمرهای حرفه ای هم حوزه فعالیت خود را در دنیای بازی های سیستم گیمینگ ادامه می دهند. 

خرید پلی استیشن

PS5  یا پلی استیشن 5، در حال حاضر آخرین نسل ارائه شده از پلی استیشن است. دو دلیل مهم برای این که شما را به خرید پلی استیشن یا PS5 تشویق کند؛ وجود دارد. طراحی فوق العاده خاص این کنسول و حافظه اس اس دی که در آن به کار گذاشته شده است، او را از هم نسل های خود بالاتر قرار می دهد. 

حافظه اس اس دی سرعت اجرای بازی ها را بسیار بالا برده و تاثیر زیادی نیز در کیفیت بازی دارد. نکته بعدی  که خرید کنسول PS5  را جذاب تر می کند؛ به کار بردن فناوری پرتو در ساخت آن است. ظاهر و جنبه بصری بازی ها به کمک این پرتو، خیره کننده است! خرید پلی استیشن یکی از رویاهای همیشگی کودکان است و در حال حاضر کوچک و بزرگ با آن خاطره دارند. 

سیستمی برای بازی هایی با گرافیک بالا

خیلی از گیمرها به جای خرید کنسول بازی پلی استیشن یا ایکس باکس، خرید سیستم گیمینگ یا سیستم کامپیوتری مناسب برای بازی را ترجیح می دهند. البته آن ها به سراغ خرید سیستم گیمینگ هایی می روند برای اجرای بازی های باکیفیت و قوی طراحی شده است! اما خب مطمئنا یکی از مزیت های سیستم گیمینگ این است که کاربردهای دیگری به غیر از بازی کردن دارد. ویژگی که خرید کنسول بازی مثل خرید پلی استیشن، از آن بی بهره هستند.

سیستم گیمینگ، کامپیوتر شخصی و تخصصی است که برای انجام بازی های ویدئویی طراحی شده است. کامپیوتر معمولی یا سیستم گیمینگ در کارت‌های ویدیویی با عملکرد بالا و واحدهای پردازش مرکزی با تعداد هسته بالا وعملکرد خام متفاوت هستند. 

اغلب گیمرها بعد از خرید سیستم گیمینگ مورد نظر، CPU (ها) و GPU (های) خود را اورکلاک می کنند تا عملکرد بیشتری به دست آورند. در این مطلب سعی کردیم اشاره کوتاهی به انواع خرید کنسول بازی مثل خرید پلی استیشن یا سیستم گیمینگ بپردازیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با کنسول ها به سایت لوتوس مراجعه نمایید.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

یکی از لذت بخش ترین زمان ها، هنگامی است که گیمر برای خرید کنسول بازی جدید آماده می شود. بررسی جدیدترین مدل ها، قیمت ها و آپشن ها، یکی از بخش های جذاب هر خرید است.

بازی‌های امروزی بزرگ‌تر، بهتر و فراگیرتر از همیشه هستند. شما می توانید بازی های باورنکردنی را در طیف گسترده ای از ژانرها پیدا کنید. اکثر فرنچایزهای اصلی بازی بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس هستند.

شما برای خرید کنسول بازی کدام کدام را در نظر دارید؟

 خرید کنسول پلی استیشن، ایکس باکس یا خرید کامپیوتر ؟ یک کنسول اغلب در مدل های مختلف موجود است. به عنوان مثال، فضای ذخیره سازی 500 گیگابایتی یا 1 ترابایتی، با یا بدون بازی، با یا بدون کنترلر اضافی، سیاه یا سفید.

 با یک بسته نرم افزاری، می توانید با یک بازی همراه یا یک کنترلر اضافی برای بازیکن دوم شروع کنید. به این ترتیب، شما با هم در یک تلویزیون بازی می کنید. پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S یا نینتندو سوییچ را که مناسب شماست انتخاب کنید!

خرید پلی استیشن

PS5  یا پلی استیشن 5، درحال حاضر آخرین نسل ارائه شده از پلی استیشن است. دو دلیل مهم برای این که شما را به خرید کنسول PS5 تشویق کند؛ وجود دارد. طراحی فوق العاده خاص این کنسول و حافظه اس اس دی که در آن به کار گذاشته شده است، او را از هم نسل های خود بالاتر قرار می دهد.

حافظه اس اس دی سرعت اجرای بازی ها را بسیار بالا برده و تاثیر زیادی نیز در کیفیت بازی دارد.

مورد بعدی که خرید کنسول PS5  را جذاب تر می کند؛ به کار بردن فناوری پرتو در ساخت آن است. ظاهر و جنبه بصری بازی ها به کمک این پرتو، خیره کننده است!

خرید ایکس باکس

هنگام خرید کنسول ایکس باکس، متوجه خواهید شد که این کنسول، کوچک ترین کنسول بازی است که تا به حال طراحی و عرضه شده است. برای اجرای بازی ها در ایکس باکس، باید نسخه دیجیتالی بازی را روی کنسول نصب کنید. با خرید کنسول ایکس باکس، شما لذت بازی با رزولوشن 1440P، 120 فریم بر ثانیه را تجربه خواهید کرد؛ همچنین این کنسول، ویدئوها را با کیفیت 4K اجرا می کند.

خرید سیستم گیمینگ یا خرید کامپیوتر

خیلی از گیمرها به جای خرید کنسول بازی پلی استیشن یا ایکس باکس، خرید کامپیوتر را ترجیح می دهند. البته آن ها به سراغ خرید کامپیوتر هایی می روند که هدف از ساخت آن ها گیمینگ بوده است! اما خب مطمئنا برای موارد دیگر هم می توانند از این سیستم گیمینگ استفاده کنند.

خرید کامپیوتر برای بازی یا سیستم گیمینگ، کامپیوتر شخصی تخصصی است که برای انجام بازی های ویدئویی طراحی شده است. خرید کامپیوتر معمولی یا کامپیوتر گیمینگ در  کارت‌های ویدیویی با عملکرد بالا و واحدهای پردازش مرکزی با تعداد هسته بالا و عملکرد خام متفاوت هستند.

اغلب گیمرها بعد از خرید کامپیوتر مورد نظر، CPU (ها) و GPU (های) خود را اورکلاک می کنند تا عملکرد بیشتری به دست آورند. در این مطلب سعی کردیم اشاره کوتاهی به انواع خرید کنسول و خرید کامپیوتر بپردازیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با کنسول ها با سایت لوتوت مراجعه نمایید.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

تنظیم لایحه اولین قدم برای اطلاع دادن موضوعی قضایی خدمت مراجع قضایی است. اهمیت تنظیم لایحه هنگامی اهمیت واقعی خود را پیدا می‌کند که با یک وکالت عالی انجام شود. لایحه پرونده شما تاثیر مستقیم روی اجرای امور حقوقی و تصمیم نهایی دادگاه دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد کاربرد و اهمیت تنظیم لایحه صحبت کنیم. سپس پدیده‌ای جدید به نام وکالت آنلاین را عنوان کنیم.

مفهوم تنظیم لایحه

شاید در اخبار شنیده باشید که دولت لایحه‌ای را تصویب کرد اما معنی دقیق آن را ندانید. لایحه در قانون به شکل‌های متفاوتی وجود دارد و می‌تواند در چهارچوب دفاع، درخواست و موارد این چنینی، و یا در قالب پیشنهادات دولتی قرار بگیرد. در وجه قانونی تنظیم لایحه، طرفین دعاوی خود را به مراکز قانونی مرتبط ارائه می‌دهند. به این نکته نیز باید توجه داشت که بیشتر لایحه‌های قانون به شکل دفاعیه می‌باشند.

تنظیم لایحه حقوقی

آیا تنظیم لایحه نیاز به تخصص دارد؟

زمانی ارزش تنظیم لایحه آشکار می‌شود که افراد برای طرح شکایت مجبور به تنظیم لایحه شوند. عده‌ای از این افراد برای آشنایی با ساختار تنظیم لایحه به اینترنت مراجعه می‌کنند. عده‌ای دیگر نیز انجام این کار را به وکیل خود واگذار می‌کنند و این کار را بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات و پیچیدگی‌ها می‌دانند. علاوه بر این دو نوع، عده‌ای دیگر نیز وجود دارند که خود اقدام به تنظیم لایحه می‌کنند.

 

تنظیم کردن لایحه امری بسیار پیچیده می‌باشد و افرادی که اقدام به این کار می‌کنند باید دارای مهارت‌های تخصصی در این زمینه می‌باشند. بهترین افراد در این زمینه، وکلا می‌باشند. باید توجه داشت در صورتی که لایحه نویسی را به دست افراد بی تجربه و غیرحقوقی بسپارید، علاوه بر هدر رفتن وقت و هزینه، نتیجه مطلوبی نیز حاصل نمی‌شود.

وکیل کیست؟

وکیل فردی است که با توجه به مدرکی که دارد و تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود. وی به وسیله عقد قراردادی تحت عنوان وکالت با یک شخص حقیقی یا حقوقی مسئول می‌شود تا از طرف موکل خود با توجه به حدود اختیاراتی که در وکالت نامه وی آمده است اقدام به انجام کارهای قانونی فرد مورد نظر کند.

وکالت آنلاین

وکالت به چه معناست؟

اگر بخواهیم به معنای لغوی وکالت بپردازیم، وکالت در لغت معنای واگذار کردن می‌دهد. با توجه به عقد وکالت نامه بین دو طرف، یکی از طرفین نایب می‌شود که کاری را از طرف فرد مقابل انجام دهد. با بسته شدن وکالت نامه بین دو طرف، وکیل و موکل در برابر یکدیگر مسئول می‌شوند تا وظایف و مسئولیت‌هایی را انجام دهند.

مزایا و معایب وکالت آنلاین

یکی از بهترین مزایای وکالت آنلاین امان صرفه جویی در وقتتان است. شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به مشاوره حقوقی یا پرسیدن سوالات خود را داشته باشید می‌توانید از این طریق اقدام کنید و این یک مزیت عالی است.

در ارتباط با معایب این روش هم می‌توان به این مسئله اشاره کرد که برای پرونده‌های سخت حقوقی که دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود هستند، با مشاوره آنلاین نمی‌تواند به راحتی این کار را انجام داد.

جمع بندی

اگر برای تنظیم لایحه توانایی مراجعه حضوری به دفاتر قضایی را ندارید، می‌توانید از وکالت آنلاین سایت شهرداد استفاده کنید. مجموعه حقوقی شهرداد سابقه‌ای فوق‌العاده در زمینه ارائه خدمات حقوقی دارد و می‌تواند شما را تا آخر این مسیر پر پیچ و خم همراهی کند.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

تا چه حد با کاربرد باتری خودروی خود آشنا هستید؟ آیا در مورد اهمیت بسیار زیاد باتری خودرو چیزی می‌دانید؟ با توجه به اهمیتی که باتری خودرو دارد و همینطور هزینه بالا برای جایگزین کردن آن، حفاظت از آن توجه بیشتری می‌خواهد. در این نوشته از مجموعه ایمن رو شاپ قصد داریم دزدگیر ایزیکار ساده را برای حفاظت از باتری خودروی شما معرفی کنیم.

باتری خودرو

هنگامی که کاپوت ماشین را بالا م‌یزنیم با سیستم پیچیده‌ای از مدار‌های الکتریکی روبه‌رو می‌شویم که باتری خود از اصلی‌ترین اعضای آن است. این بخش حیاتی وظیفه تامین، ذخیره و تقسیم انرژی بخش‌های مختلف خودرو را به‌ عهده دارد. باتری‌های قابل شارژی که در خودرو بکار برده می‌شوند سیستم برقی خودرو را تامین می‌کنند که شامل چراغ‌ها، سیستم داخلی کابین و برق لازمه خودرو می‌شود.

اهمیت باتری خودرو چیست ؟

به طور قطع هر کجا که اسمی از برق آورده شود وجود باتری نیز بسیار ضروری است. دلیل این ضرورت وجود منبع تامین انرژی الکتریسیته لازمه برای سایر بخش‌های خودرو است که تنها توسط یک باتری خودرو ایمن و قوی صورت می‌گیرد.

خرید باتری خودرو

حال در خصوص خودرو که متصل به منبع تامین انرژی ثابتی نیست باتری برای شارژ مجدد در هنگام رانندگی و در شرایط خاموشی باید به منبعی دیگر متصل شود. دینام این ابزار کاربردی است که با اتصال به باتری برق مورد نیاز را تامین می‌کند. 

استارت خودرو

تامین انرژی لازم برای استارت خودرو توسط باتری صورت می‌گیرد. هنگامی که خودرو خاموش است و انرژی ذخیره شده‌ای برای شروع به کار ندارد انرژی باتری به میان می‌آید و با ولتاژ مناسب انرژی را تامین می‌کنند.

چراغ خودرو

چراغ‌های خودرو مانند لامپ‌های دیگر نیز نیازمند منبع تامین برق هستند که باتری در ساختار خودرو آین وظیفه را انجام می‌دهد.

کولر و بخاری

این دو بخش ضروری خودرو نیازمند فعالیت در فصول ضروری هستند و میزان انرژی که نیاز دارند می‌بایست از یک منبع تامین انرژی الکتریکی ثابت باشد که باتری خودرو این وظیفه را انجام می‌دهد.

سه موردی که در بالا ذکر شد میزان اهمیت باتری خودرو و انرژی که آن تامین می‌کند را خاطر نشان کرد و اهمیت وجودش در کاپوت ماشین و ساختار اصلی را توجیه کرد. باتری‌هایی که هر ساله در خودرو‌ها بکار برده می‌شوند دارای هشداردهنده‌های تجهیزات برقی هستند که این امر کیفیت خودرو‌ها را نیز افزایش می‌دهند.

دزدگیر ایزیکار ساده

معرفی دزدگیر ایزیکار ساده

دزدگیر ایزیکار ساده با صرف هزینه اندک قابل تهیه می‌باشد و برای یافتن خودرو در مکان‌های شلوغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. دزدگیر ایزیکار ساده قابل کد گرفتن تمام ریموت‌های تصویری و ساده به یکدیگر را دارد. دزدگیر ایزیکار ساده دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • خروجی اولتراسونیک 
  • اخطار باز بودن درب‌ها 
  • خروجی اضافه یک و دو
  • دارای ریموت ضد اسکن
  • بی صدا و با صدا کردن آژیر
  • خروجی باز کننده صندوق عقب 
  • امکان حذف موقت شوک سنسور 
  • ۱سال بیمه سرقت کلی خودرو رایگان
  • هشدار دهنده روشن ماندن چراغ‌های خودرو
  • تحریک‌های جداگانه برای کاپوت، صندوق عقب و درب‌ها
  • فرمان قفل شدن درب‌ها بعد از روشن شدن خودرو جهت ایمنی کودکان

شما صاحبان خودرو قطعا با اهمیت نگهداری از باتری خودرو مطلع شده‌اید. برای حفاظت از باتری خودرو و تمامی اجزای ماشین که در صورت باز شدن کاپوت ماشین، به سرقت می‌روند، از دزدگیر ایزیکار استفاده کنید. با خرید دزدگیر ایزیکار از فروشگاه اینترنتی معتبر ایمن رو شاپ، امنیت خودروی خود را تضمین کنید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

با صعود دوباره بیت کوین و خیزش قابل توجه بازار ارزهای دیجیتال بسیاری از مردم به سمت خرید ارزهای دیجیتال و لازمه آن خرید تتر تشویق شده‌اند. اما شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که نحوه خرید تتر که یک ارز دیجیتال پایدار است چگونه است؟ یا به طور کلی تتر چیست؟

what is tether

تتر چیست؟

تتر یک ارز دیجیتال رایج در جهان است که هر توکن آن معادل با یک دلار میباشد. در سال 2014 راه اندازی شد و اولین مبادلات آن در سال 2015 انجام شد. این ارز یک ارز پایدار بر پایه ارز فیات است که بر خلاف سایر ارز های دیجیتال نوسانات آن خیلی کم میباشد، که اصطلاحا به آن ارز پایدار (Stable coin) میگویند. به همین دلیل یک گزینه عالی برای نقل و انتقالات بین المللی است.
یکی از بزرگترین مزیت های تتر نسبت به مابقی ارز های دیجیتال قابلیت تبدیل سریع و آسان آن به دیگر رمز ارزها میباشد. همین دلیل باعث میشود که تتر یک وسیله مناسب برای خرید و فروش سریع سایر ارزها در وب سایت ها باشد.

نحوه خرید تتر

یک حساب آنلاین باز کنید.

اولین قدم برای خرید و فروش هر نوع ارز رمزنگاری شده معمولاً افتتاح حساب با کارگزار است که از دسترسی به بازار با سکه یا توکن که به آن علاقه دارید. کارگزاران رمزنگاری تقریباً به همان شیوه کارگزاران سهام کار می کنند زیرا یک کارگزار رمزنگاری مجاز به خرید و فروش سکه از طرف شما است.
واسطه ای که انتخاب می کنید تجربه تجارت شما را تعیین می کند. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید وقتی فکر می کنید با کدام کارگزار می خواهید کار کنید:

بستر معاملاتی:

اگر یک سرمایه گذار جدید هستید، ممکن است تجربه کارآمدتری را ترجیح دهید. اگر تاجر پیشرفته تری هستید، ممکن است یک پلتفرم تجاری با ابزارهای نمودار و تجزیه و تحلیل زیادی بخواهید.

دسترسی به دارایی:

اگرچه بیشتر کارگزاران به شما امکان می دهند در ارزهای بزرگ مانند تتر و بیت کوین سرمایه گذاری کنید، هر کارگزار لیست خود را از altcoins برای ارائه انتخاب می کند. قبل از انتخاب کارگزار، پیشنهادات را مرور کنید تا مطمئن شوید قادر خواهید بود در همه ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنید.

هزینه ها و کارمزد ها:

برخی از کارگزاران ممکن است از خرید ارزهای رمزنگاری شده از شما هزینه یا کارمزد دریافت کنند. حتماً درباره برنامه حق الزحمه هر کارگزار تحقیق کنید تا بدانید هر بار سفارش خرید یا فروش ، چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد.

نحوه خرید تتر چگونه است؟

خرید کیف پول

بعد از انتخاب کارگزار و باز کردن حساب خود، باید کیف پول انتخاب کنید. کیف پول خصوصی نوعی سرویس یا دستگاه فیزیکی است که مجموعه ای از کلیدهای خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از آنها برای ذخیره ایمن سکه ها یا نشانه های خود استفاده کنید. 2 نوع عمده کیف پول وجود دارد:

    ذخیره داغ (hot storage) : کیف پول های گرم کیف پول های رمزنگاری دیجیتال هستند که به دسک تاپ یا تلفن همراه شما متصل هستند. برای دسترسی به سکه هایتان باید کیف پول داغ به اینترنت متصل شوند.
   ذخیره سرد (cold storage) : کیف پول های سرد دستگاه های فیزیکی هستند که ارزهای دیجیتال شما رو مثل تتر به صورت آفلاین نگه می دارند. در حالی که کیف پول های سرد در مقایسه با کیف پول های گرم امکان دسترسی به تعداد زیادی سکه را ندارند ، حداکثر سطح امنیتی ممکن را برای سرمایه گذاری شما فراهم می کند.
ما توصیه می کنیم سکه های خود را در یک کیف پول سرد فیزیکی ذخیره کنید، که در مقایسه با کیف پول گرم از پشتیبانی عالی برخوردار است.

خرید خود را انجام دهید.

پس از انتخاب کیف پول و تأمین اعتبار حساب کارگزاری خود، وقت آن است که اولین سفارش خود را برای خرید تتر انجام دهید. مانند خرید یک سهم، کارگزار شما احتمالاً طیف وسیعی از گزینه های سفارش را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید برای کنترل قیمت پرداختی برای هر سکه استفاده کنید.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

دزدگیر خودرو یکی سیستم‌های امنیتی ماشین است که توسط تعدادی سنسور حساس تولید شده است. به طور معمول دزدگیر خودرو که در کارخانه و هنگام تولید خودرو بر روی آن نصب می‌شود از کیفیت بیشتری برخوردار است. زیرا در بازار آزاد معمولا اجناس چینی مشاهده می‌شود که کارآمد نیستند. دزدگیرهای خودرو در حال حاضر پیشرفت زیادی داشتند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین دزدگیر خودرو

قطعا تمامی ما به دنبال بهترین روش حفظ امنیت وسایل باارزش خود هستیم. اولین ویژگی بهترین دزدگیر خودرو، کنترل کردن سنسورهای آن می‌باشد. یک دزدگیر عالی، صرفا با آژیرهای پرسروصدا و قدیمی کار نمی‌کند. احتمالا با روش‌هایی مثل ارسال پیامک نیز آشنا باشید؛ اما لازم به ذکر است که این روش در اکثر مواقع با تاخیر همراه بوده و نتیجه مطلوبی نداشته است. در ادامه دزدگیر ماجیکار را به عنوان بهترین دزدگیر خودرو معرفی می‌کنیم.

انواع دزدگیر خودرو

انواع دزدگیر خودرو در بازار آزاد و نمایندگی‌های معتبر وجود دارند که در این بخش به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

دزدگیر خودرو ساده

دزدگیرهای ساده و معمولی خودرو از ارزان‌ترین و رایج‌ترین دزدگیرهای خودرو هستند. هنگامی که ضربه‌ای به بدنه ماشین وارد شود، آژیر آن به صدا در می‌آید و شما را از وجود خطر مطلع می‌سازد. البته دزدگیرهای دیگر هم بر همین پایه ساخته می‌شوند اما با امکانات بیشتر.

دزدگیر خودرو ایرانی

دزدگیر خودرو تصویری

یکی از دزدگیرهای هوشمند خودرو، دزدگیرهای تصویری خودرو هستند. البته برخلاف تصورات شما، یک صفحه نمایش در مقابل شما قرار نخواهد گرفت. این دزدگیر با یک نمایشگر کوچک، در مورد باز شدن کاپوت و در خودرو هشدار می‌دهد. همچنین می‌توانید در فاصله چند کیلومتری خودروی خود را کنترل کنید.

دزدگیر خودرو نیمه تصویری

دزدگیرهای نیمه تصویری چندین قابلیت را باهم دارند. هم از قابلیت‌های دزدگیر خودرو تصویری و هم از امکانات ساده دزدگیر خودرو معمولی برخوردارند. معمولا ریموت دزدگیر خودرو نیمه تصویری دارای یک صفحه نمایش کوچک و یک دکمه است.

دزدگیر ردیاب خودرو

دزدگیر خودرو ردیاب در کنار دارا بودن ویژگی‌های دزدگیر ساده خودرو، توانایی ردیابی خودرو با سیم کارت را نیز دارد. با این دزدگیر شما محل پارک وسیله نقلیه خود را بیابید. اگر شما روزانه وسیله نقلیه خود را در پارکینگ محل کار و یا مکان‌های امن با نگهبانی قرار می‌دهید، نیازی به این نوع از دزدگیر گران قیمت، ندارید.

دزدگیر خودرو ماجیکار

شرکت ماجیکار یک شرکت در کشور کره است که باکیفیت‌ترین محصولات سیستم‌های امنیتی سواری‌ها را تولید می‌کند. از محبوبیت‌های این دزدگیر می‌توان به طول عمر بالای آن، استفاده آسان و بدون پیچیدگی، کاربرد عالی و نرم افزار پیشرفته آن اشاره کرد. خوشبختانه در حال حاضر نمایندگی‌های معتبر دزدگیر ماجیکار، مانند ایمن رو شاپ در ایران حضور دارند. 

دزدگیر ماجیکار استارت زن

راهنمای ریموت دزدگیر ماجیکار

با توجه به این که مدل‌های مختلف دزدگیر ماجیکار از ریموت‌های مختلفی برخوردارند، راهنماهای متفاوتی نیز برای دکمه‌ها وجود دارند. در این بخش چند مورد از علامت‌های اصلی دزدگیر ماجیکار را معرفی می‌کنیم.

  • علامت I

وقتی کلید مربوط به دکمه I را به مدت 5 ثانیه فشار دهید، سیستم دزدگیر فعال خواهد شد. همچنین اگر مجددا این دکمه را به مدت 5 ثانیه نگه دارید، سیستم دزدگیر غیرفعال خواهد شد.

  • علامت II+IV

وقتی کلید مربوط به علامت II+IV به مدت 2 ثانیه فشرده شود، دزدگیر ماجیکار به صورت خودکار فعالیت خود را انجام می‌دهد.

  • علامت III

وقتی این کلید به مدت 2 ثانیه نگه داشته شود، قفل درب صندوق عقب خودرو، با کنترل از راه دور باز می‌شود.

  • علامت IV

اگر این کلید به مدت دو بار فشرده شود، می‌توانید وارد سیستم اعلام وضعیت اتومبیل شوید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع دزدگیر خودرو و راهنمای انواع دزدگیر ماجیکار با ایمن رو شاپ در تماس باشید.

  • shaparak seo