shaapaarak

۱۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لباس کار مردانه بخش حیاتی برای شروع یک کار است. اگر شما بدون داشتن لباس مناسب کاری را شروع کنید، احتمالا به سلامت فیزیکی یا لباس تن خود آسیب وارد می کنید.

شاید برایتان پیش آمده است که خودروی شما در مکانی که به متخصص دسترسی ندارید خراب شده باشد و شما هم که شناخت نسبی از ایرادات خودروی خود دارید فورا دست به کار شده، کاپوت را بالا می زنید و تا آرنج دست خود را برای پیدا کردن و تعمیر ایراد درون موتور فرو می برید؛ در اینجا اگر به پوست دست خود صدمه نزنید ممکن است لباس خود را کثیف کنید، کثیفی که بعدها باقی می ماند و موجبات دور انداختن آن لباس را فراهم می کند، با خرید لباس کار مردانه این مشکلات بوجود نخواهد آمد.

در فرض دوم شما یک دست لباس کار مردانه داخل صندوق ماشین دارید و فورا پیراهن خود را با آن عوض می کنید و یک دستکش ایمنی مناسب به دست کرده سپس شروع به کار می کنید.

دستکش آزمایشگاه.jpg

 

چرا مردان به لباس کار مردانه نیاز دارند ؟

  • خرید لباس کار برای مصرف شخصی 

  • خرید لباس کار برای کارگران کارخانه 

  • خرید لباس کار برای کارکنان سازمان

  • خرید لباس کار آزمایشگاه  

 

اگر شما به مانند مثال بالا و با مرور زمان دریافته اید که به یک لباس ویژه برای کار خود نیاز دارید و این لباس فرم به خصوصی ندارد، می توانید هر قسمتی که نیاز دارید را جداگانه تهیه کنید. مثلا شما به تجربه دریافته اید که به یک پیراهن یا جلیقه، یک دستکش و یک شلوار کار نیاز دارید. در حالت بعدی شما یک مدیر صنعتی هستید و می خواهید با خرید یک لباس فرم برای کلیه کارکنان سر و شکلی رسمی به کارگاه یا کارخانه خود داده و به فضای تحت مدیریت خود نظم ببخشید. مورد دیگر مربوط به زمانی است که شما یک سازمان به خصوص مثل سازمان آتش نشانی هستید شما از سر تا به پا از کلاه تا دستکش نیاز به یک فرم و یک سری قابلیت های ویژه دارید که حتی رنگ به خصوصی خواهند داشت.

مورد آخر هم مربوط به خرید لباس کار مردانه آزمایشگاهی می شود که در برابر مواد شیمیایی و واکنش های شیمیایی بتواند دوام بیاورد. همانطور که مشاهده می کنید در هر شغل و جایگاهی شما به لباس کار احتیاج خواهید داشت.

 

لباس کارگری.png

خرید لباس کار مردانه از تولیدی

اگر شما هم نیاز خود به لباس کار را به طور کامل درک کرده و قصد تحقیق و خرید لباس کار مردانه مناسب را دارید، می توانید به وب سایت https://www.unexsafety.com مراجعه کرده و با مطالعه توضیحات کامل محصول، لباس کار مناسب خود را انتخاب کنید. محصولات unex عمدتا تولید داخل بوده پس با خرید از آنها، از صنعت کشور عزیزمان حمایت کرده اید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

عمل جراحی شکم

 

امروزه با ظهور پدیده‌ی فشن و مد؛ افراد بیشتر از قبل به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. اما یکی از مهم‌ترین عواملی برای ظاهری خوب، داشتن اندامی متناسب است. اندام متناسب علاوه بر آن که خود باعث زیبایی و جذابیت بیشتر می‌شود؛ به شما کمکم می‌کند بتوانید از پوشاک بهتری هم استفاده کنید. چراکه غالب البسه‌ای که بر اساس مد و فشن طراحی می‌شوند، برای افرادی با اندام مناسب طراحی شده‌اند.

امروزه علاوه بر رژیم‌های درمانی و ورزش‌هایی که باعث تناسب‌اندام می‌شوند. برخی روش‌های پزشکی نیز به فرد کمک می‌کنند تا فرد سریع‌تر به اندام موردعلاقه‌ی خود برسد. یکی از این روش‌های پزشکی عمل جراحی شکم است که امروز قصد داریم؛ آن را خدمت شما معرفی کنیم.

عمل جراحی شکم

عمل جراحی شکم چیست؟

عمل جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی یک روش پزشکی است؛ که در طی آن با انجام عمل جراحی، چربی و پوست‌های اضافه‌ای که دیگر خاصیت کشسانی خود را از دست داده‌اند را از نواحی اطراف شکم جدا می‌کنند. این امر باعث می‌شود شکم فرد سفت‌تر و خوش‌فرم‌تر به نظر برسد. این نوع عمل جراحی شکم بیشتر برای دو دسته از افراد استفاده می‌شود. مادرانی که تازگی دوره‌ی بارداری خود را طی کرده‌اند یا افرادی که به‌تازگی کاهش وزن شدید داشته‌اند و می‌خواهند پوست اضافه ناشی از این کاهش وزن را از بین ببرند.

انواع عمل جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی

عمل جراحی شکم برای لاغری یا همان ابدومینوپلاستی بسته به شرایط و نتایجی که بیمار مدنظر دارد؛ در دو نوع مختلف انجام می‌شود. یکی عمل جراحی شکم کامل و دیگر عمل جراحی شکم کوچک یا جزئی.

در عمل جراحی شکم کامل دو برش یکی در ناحیه پایینی شکم و دیگر در قسمت وسط ناف ایجادشده و از طریق آن چربی و پوست اضافی شکم را جدا می‌کنند. در این روش ممکن است ناف از جای اصلی خود جابه‌جا شود.

اما در عمل جراحی شکم جزئی یا کوچک برش‌های کوچک‌تری نسبت به روش قبل ایجاد می‌شود این روش بیشتر مناسب افرادی است که انباشت چربی آن‌ها بیشتر در ناحیه پایین ناف است.

جراحی شکم

عمل جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی چه عوارض و خطراتی در پی دارد؟

عمل جراحی شکم نیز مانند دیگر روش‌های پزشکی که باعث تغییر در ساختار طبیعی بدن می‌شوند.؛ با عوارض همراه است که ازجمله‌ی این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ایجاد عفونت در زخم‌هایی که ایجاد می‌شود.

  • باقی ماندن اثر و جای زخم ناشی از جراحی.

  • ایجاد کبود در ناحیه شکم.

  • تشکیل لخته خون در محل جراحی.

  • ایجاد عکس‌العمل در بدن نسبت به داروهای بیهوشی.

  • بی‌حسی محل جراحی.

جمع‌بندی

عمل جراحی شکم یا همان ابدومینوپلاستی، یکی از روش‌های جراحی است که به شما کمک می‌کند؛ اندامی متناسب و ظاهری زیباتر داشته باشید. اما این روش مانند دیگر روش‌های جراحی ممکن است با عوارضی همراه باشد. به همین خاطر لازم است قبل از اقدام به جراحی با یک پزشک متبحر و حاذق مشورت کنید؛ و در صورت لزوم از راهکارهای دیگری برای رسیدن به خواسته‌هایتان استفاده کنید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

در دنیایی که ما امروز زندگی میکنیم امنیت، یکی از اساسی ترین بخش ها برای زندگی هر فرد است که با پیشرفت تکنولوژی خیلی از کسب و کارها از امنیت بالاتری نسبت به گذشته برخوردار شدن.

یکی از آنها کرکره برقی است که میتوان به کرکره برقی پارکینگ و کرکره برقی مغازه و غیره نام برد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم و شما را بیشتر به آن آشنا میکنیم.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی ها با کمک موتورهایی که در درون آنها وجود دارد برای باز و بسته شدن بالا و پایین میروند که از جنس آلومینیوم ساخته شده اند.

 کرکره برقی به علت تمیزی و زیبایی که دارند خیلی از کاربران را به خود جذب کرده است که مهمترین و اصلی ترین کارایی کرکره برقی به امنیتی که در دارند برمیگردد.

تنظیمات کرکره برقی مانند اهرم و لوازم الکترونیکی که در آن به کار رفته را میتوان به گونه ای تنظیم کنید که هر زمان مشخص باز و بسته شود و همه چی در دست خودتان است که چگونه می خواهید آن را تنظیم کنی.

 

کرکره برقی

همه چیز راجع به کرکره برقی پارکینگ : 

در این نوع کرکره برقی از نوع کرکره های اتوماتیک استفاده می شود که بهترین گزینه برای منازلتان به حساب می آید، به دلیل هزینه پایینتر نسبت به جک پارکینگ از آنها استفاده بیشتری میشود.

نکته مهمی که برای کرکره برقی پارکینگ باید در نظر گرفت، کم بودن فضای اشغال شده هنگام باز و بسته شدن است و همانطور که میدانید، جک فضای بیشتری را اشغال میکند به همین علت کرکره برقی انتخاب مناسب تری است.

اگر شما در خانه یا آپارتمان تان جعبه فیوز ، درب داخلی و یا غیره که مزاحم باز شدن درب پارکینگ تان می شود را داشته باشید با کرکره برقی پارکینگ مشکلاتمان برطرف میشود.

کرکره برقی پارکینگ

همه چیز راجع به کرکره برقی مغازه :

یکی از کاربردهای قدیمی و اصلی کرکره برقی می توان به کرکره برقی مغازه نام برد که هم امنیت بالایی دارد و هم دردسرهای باز و بسته شدن کرکره های سنتی را از مغازه داران گرفته.

اکثر مغازه ها با یک ریموت کرکره برقی مغازه شان را بالا میدهند و به کسب و کارشان را شروع میکنند که هم باعث بیشتر شدن تایم کاری می شود و دیگر خستگی و انرژی کاذب را نمیخواهد و با اضافه شدن رسیور ها به کرکره برقی خیلی از مشکلات را برطرف کرده است.

کرکره های برقی مغازه با توجه به ریموت بودنشان ممکن است فقط 1 ریموت وجود داشته باشد که برای صاحب مغازه است و ریموتی برای شاگردان وجود نداشته باشد و می توانید ریموت به اندازه دلخواه سفارش بدهید، که هزینه جدایی را باید پرداخت کرد.

 

کرکره برقی مغازه

سخن آخر

همانطور که میدانید در خیلی از منازل و مغازه ها اجناس قیمتی و با ارزشی وجود دارد که هنگام خروج از خانیتان باید خیالتان از بابت خانه و مغازه راحت باشد که این دو مشکل کرکره برقی های پارکینگ و کرکره برقی مغازه برطرف کردند.


 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

در کنار خرید دامنه .com، خرید دامنه ir هم بسیار مورد توجه کاربران فضای وب قرار گرفته است. اما هنگام خرید دامنه ir باید چه ویژگی هایی را مدنظر داشته باشیم؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در مورد دامنه اینترنتی در اختیارتان قرار دهیم.

منظور از دامنه اینترنتی چیست؟

در زبان و حوزه طراحی سایت، هر یک از اسامی یک دامنه نام دارند. دامنه یا Domain هر اسمی است که بعد از عبارت www. قرار می گیرد. علت وجود دامنه این است که افراد مختلف بتوانند در هر نوع مرورگری به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. هر کسب و کار و فردی که بخواهید یک وب سایت در فضای آنلاین داشته باشد، باید ابتدا یک دامنه منحصر به فرد برای خودش تهیه کند. 

در صورتی که با فضای اینترنت آشنایی داشته می دانید، می دانید هر وب سایتی که داخل صفحه نتایج موتور های جستجو ظاهر می شود یک آدرس خاص دارد. در واقع می توان گفت صفحه‌ای که پس از جستجو یک عبارت به شما نشان داده می شود، مجموعه‌ای از آدرس های خاص است. در این مطلب با مزایده دامنه هم آشنا خواهید شد.

 

مزایده دامنه

ویژگی های مهم در خرید دامنه ir

از لحاظ سئو یک دامنه خوب و مناسب ویژگی های مختلفی دارد. به علاوه از آن جایی که اولین چیزی که ما در هنگام مشاهده یک وب سایت می بینیم دامنه است، لازم است تا در انتخاب آن معیار های لازم را رعایت کنیم. مهم ترین این ویژگی می توان به خوانا و کوتاه بودن آن اشاره کرد. همچنین اسم دامنه باید مربوط به زمینه فعالیت وب سایت بوده و از انتخاب اسم های عجیب و سخت اجتناب شود.

 

تعریف مزایده دامنه و خرید دامنه ir

در ابتدا باید بدانیم زمانی که شخصی یک نام دامنه خاصی را خریداری کند، آن دامنه از دسترس دیگران خارج می شود. به عنوان مثال زمانی که دامنه digikala.com در حال حاضر وجود داشته و فعال می باشد، شما دیگر نمی توانید سایتی با این نام داشته باشید.

فقط در یک صورت یک دامنه‌ای که از قبل خریداری شده را داشته باشید؛ مزایده دامنه. زمانی که یک فرد یک دامنه را خریداری کرده و بعد از مدتی دیگر به آن نیاز نداشته یا از آن استفاده نمی کند، می تواند آن را به مزایده بگذارد. در مزایده دامنه افراد دیگر قیمت های مختلفی بابت آن دامنه پیشنهاد داده و در نهایت آن را خریداری کنند.

مزایده دامنه

افراد زیادی از این طریق کسب درآمد کرده و راضی هستند. اگر به فکر خرید یک دامنه با ارزش که از نظر سئو نیز برتر باشد هستید، باید نکته‌ای را به شما گوشزد کنیم. به این دلیل که اکثر دامنه‌ ها توسط مالکان آنها برای سال های زیاد نگهداری شده و هزینه های مختلفی مانند هزینه تمدید توسط آنها پرداخت شده است، برای خرید دامنه های مزایده‌ای باید پول زیادی خرج کنید.

از آن جایی که ارزش دامنه با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می شود، شخصی که دامنه بسیار قبل تر گرفته است با مزایده دامنه سود زیادی می کند. این تفاوت قیمت بین دامنه های قدیمی و جدید به حدی است که مزایده دامنه به یک تجارت تبدیل شده است.

در صورتی که مایل هستید درباره مزایده دامنه و سایر مسائل مربوط به آن اطلاعات مفید کسب کنید، مراجعه به سایت نام https://nam.ir را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

در محاکم حقوقی و قضایی انواع مختلفی درخواست و نامه اداری و... وجود دارد که نوع نوشتن و محتوای آنها بر روند پرونده تاثیرگذار است. نکته مهم این است که نوشتن این نامه ها و درخواست ها به راحتی نیست و اصول و قواعدی که درباره نوشتن آنها وجود دارد باید رعایت شود. تنظیم قرارداد در انواع فعالیت های اجتماعی و تنظیم لایحه در محکمه دو نوع نگارش نامه اداری هستند که در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

قرارداد چیست؟

با توجه به ماده 183 قانون مدنی قرارداد عبارت است از اینکه یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد. به بیانی دیگر قرارداد بیان کننده رضایت دو طرف برای بوجود آوردن یک تاثیر حقوقی به همراه تعهدات و مسئولیت های همراه با آن است. بعد از تنظیم قرارداد و امضاء شدن آن همه شرط های ذکر شده در قرارداد پایه و مبنا قانونی داشته است و نقض یکی از آن ها نیز می تواند برای فرد ناقض ضرر آور باشد.

نکاتی که باید هنگام تنظیم قرارداد مد نظر داشت؟

قدم اول در زمان تنظیم قرارداد تجاری وجود داشتن شناخت کافی و اعتماد لازم بین دو طرف قرارداد است. شما قبل از هرچیزی باید طرف مقابل خود را تا حد قابل قبولی بشناسید و وی را مورد ارزیابی قرار دهید. پس از اعتبارسنجی و بررسی سابقه طرف مقابل باید اطمینان کسب کنید که وی دارای صلاحیت لازم برای امضاء قرارداد باشد.

قبل از انعقاد هر نوع قراردادی لازم است که با فرد مقابله چند جلسه مذاکره و بحث برگزار کنید و در ارتباط با موضوع قرارداد به گفت و گو بپردازید. این جلسات مذاکره و مباحثه به شما کمک می کنند تا درک عمیق تری از قرارداد ما بین خود داشته باشید. پس از اطمینان حاصل کردن از تمام این مسائل اقدام به تنظیم قرارداد کنید.

تنظیم قرارداد تجاری

تنظیم قرارداد؛ چرا و به چه دلیل؟

در گذشته قراردادها به صورت شفاهی بین دو طرف تنظیم می شد و خبری از ثبت کتبی نبود. اگر هم قراردادی را مکتوب می کردند بدون درنظرگرفتن اصول نگارش یک قرارداد بوده است. این مسائل باعث به وجود آمدن مشکلات برای دو طرف شده و گاها هر دو طرف قرارداد را به محکمه های قضایی می کشاند و مشکلات حقوقی متعددی را برایشان به وجود می آورد.

اما امروزه افراد می دانند که برای انجام هر کاری که دو طرف در آن قضیه درگیر هستند لازم است که اقدام به تنظیم قرارداد بصورت کاملا صحیح در امر نگارش کنند. تا پس از امضاء آن قرارداد در آینده دیگر دچار مسائل حقوقی نشوند. به همین دلیل دانستن مهارت نگارش یک قرارداد یکی از ضروری ترین کارها برای موفقیت در قراردادنویسی و همچنین مسائل حقوقی می باشد.

تنظیم قرارداد؛ چگونه و چطوری؟

در تنظیم قرارداد مورد قبل از هرچیزی باید موانعی را که ممکن است هر یک از طرفین با آن مواجه شوند را ابتدا در نظر گرفت. سپس برای آن چالش های احتمالی راهکار های مناسبی که برای هر دو طرف قابل قبول است را در قرارداد ثبت کرد. بطور کلی اولین قدمی که در این مورد باید به آن توجه ویژه ای داشت شناسایی مشکلات احتمالی آینده و ارائه دادن راهکار برای آن ها است. همچنین پیش از نوشتن یک قرارداد باید طرف قرارداد خود را اعتبار سنجی کنید.

برای بررسی کردن این موضوع هم می توانید سابقه طرف قرارداد خود در گذشته را بررسی کنید و در مقیاس کوچکتر با وی همکاری کنید. لازم به ذکر است که اعتبار سنجی طرف قرارداد خود مقدم بر مشخص کردن محتوای قابل ذکر در قراردادتان است. در تنظیم قرارداد مورد بهتر است که دو طرف قرارداد، توافق های خود را بر روی کاغذ مکتوب کنند. مکتوب کردن توافقات فواید بسیار زیادی دارد. یکی از این فواید مشخص کردن میزان جدیت دو طرف در اجرای تعهدات خود است. همچنین باعث جلوگیری از فراموش کردن موارد اشاره شده در قرارداد می شود.

انواع قرارداد

باتوجه به هر حوزه ای قراردادهای متفاوتی وجود دارد. برای مثال قرارداد ساخت ساختمان، قرارداد کاری، قرارداد اجاره، قرارداد فروش، قرارداد مشارکت مدنی، قرارداد پیمانکاری و نمونه هایی دیگری با توجه به حوزه مورد نظر.

تنظیم لایحه یعنی چی؟

شاید در اخبار شنیده باشید که مجلس فلان لایحه را تصویب کرد اما معنی دقیق آن را ندانید. لایحه در قانون به شکل های متفاوتی تعریف شده و می تواند در چارچوب درخواست، دفاع و موارد این چنینی، و یا در قالب پیشنهادات دولتی ارائه شود. در بخش قانونی تنظیم لایحه دفاعیه ، طرفین دعاوی خود را به مراکز قانونی مرتبط ارائه می دهند. به این نکته نیز باید دقت داشت که بیشتر لایحه های قانون به شکل دفاعیه می باشند.

تنظیم لایحه دفاعیه

نکات مهم در تنظیم لایحه

زمانی ارزش تنظیم لایحه آشکار می شود که افراد برای طرح شکایت مجبور به تنظیم لایحه شوند. عده ای از این افراد برای آشنایی با ساختار تنظیم لایحه به اینترنت مراجعه می کنند. عده ای دیگر نیز انجام این کار را به وکیل خود واگذار می کنند و این کار را بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات و پیچیدگی ها می دانند. علاوه بر این دو نوع، عده ای دیگر نیز وجود دارند که خود اقدام به تنظیم لایحه می کنند.

تنظیم کردن لایحه امری بسیار پیچیده می باشد و افرادی که اقدام به این کار می کنند باید دارای مهارت های تخصصی در این زمینه می باشند. بهترین افراد در این زمینه، وکلا می باشند. باید توجه داشت که در صورت اینکه لایحه نویسی را به دست افراد بی تجربه و غیرحقوقی بسپارید، علاوه بر هدر رفتن وقت و هزینه، نتیجه مطلوبی نیز حاصل نمی شود.

جمع بندی

تنظیم قرارداد در معاملات و سایر انواع توافق نقش بسیار مهمی دارد و در مواقع اختلافات مواد مندرج در قرارداد می تواند راهگشا حل آنها باشد. در صورتی که مسائل و مشکلات به دادگاه کشانده شد، یک تنظیم لایحه مناسب می تواند برای شما موثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شهرداد مراجعه کنید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

هایفوتراپی روش درمانی جدید برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی که با استفاده از جراحی غیر تهاجمی ، بدون درد و دوره نقاهت سبب بهبود پوست می ش

با استفاده از این روش گرمایی بالغ بر70درجه سانتی گراد در نتیجه عبور امواج فراصوت دستگاه از لایه های زیرین و سپس پیوستن آنها در لایه های پایینی باعث تحریک رشته های کلاژن‌ سپس جوان سازی پوست می شود و تنها ممکن است به دلیل قدرت امواج این دستگاه به مقدار خیلی کم امکان گرما بر روی سطح پوست احساس شود. در ایم مقاله می خواهیم درباره چگونگی هزینه هایفوتراپی صحبت کنیم.

هزینه هایفوتراپی

باتوجه به این که هایفوتراپی درموارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد پس از لحاظ قیمت بسیار متفاوت است وبستگی به تمایلات بیمار دارد همچنین باید دقت داشته باشید در بازار انواع دستگاه های نامرغوب وغیر استاندارد موجود است در نتیجه انتخاب پزشک متخصص نتایج خوبی را برای شما خواهد داشت.

 هزینه هایفوتراپی بسته به دوره های درمانی یا تعداد جلسات،تجهیزات ومحل کلینیک،مدت زمان انجام هایفوتراپی و برند دستگاه بستگی دارد (دستگاه های چینی به دلیل نامرغوب بودنشان ارزان تر هستند.)

حدود قیمت 

هزینه هایفوتراپی صورت بین امیلیون و پانصد تا 2میلیون است که باز هم این مقدار قیمت متغیر است در مواردی چون هایفوتراپی غبغب یا گونه به تنهایی هزینه ی کمتری به نسبت در برخواهد داشت اما هزینه هایفوتراپی شکم با توجه به تعداد جلسات مبلغی بالا تر از 2میلیون را باید در نظر داشته باشید

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو

می دانیم ریزش مو امروزه در افراد در سنین مختلف بسیار شایع است که اغلب دلایل گوناگونی دارد. عواملی چون استرس ، ریزش مو حاصل از شیمی درمانی ،کمبود ویتامین هایی چون B6,B12 در آقایان به نسبت بیشتربانوان سبب کاهش تراکم موها و گاهی منجر به طاسی خواهد شد.

حال با روشی جدید با ایجاد تعادل در هرمون های شما سبب کند شدن این روند رو به رشد خواهد کرد اما مراقبت پس از انجام عمل مزوتراپی بسیار اهمیت دارد.

انجام مزوتراپی مو هیچگونه درد و خونریزی و دوره نقاهتی را به همراه نخواهد داشت.در واقع عملی تزریقی است که با کمترین تهاجم رساندن مواد مغذی به عمق یک میلی متری که فولیکول های مو آنجا قرار دارند روند ریزش مو را کاهش می دهند.

مواردی که باید بعد از مزوتراپی در نظر بگیرد:

پس از تمام نشدن دوره نقاهت ازرنگ کردن ،اتو وسشوار و اعمالی از این قبیل خودداری کنید،در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید تا 24ساعت استحمام نکنید و با موهای خود به آرامی برخورد کنید.

 

در چه مواردی مزوتراپی مو جوابگو نیست؟

مزوتراپی در افرادی که مبتلا به بیماری های زمینه یا طاسی مادرزادی یا از دیگر انواع بیماری چون هپاتیت،هموفیلی،ایدزو...مردان بالای 40 سال و زنان بالای 60 سال به واسطه طاسی آندروژنی و زنان باردارجوابگو نخواهد بود.

در آخر

انجام مزوتراپی هیچگونه محدودیتی را نه برای آقایان ونه برای خانم ها در بر نخواهد داشت و با رعایت اصول ذکر شده توسط پزشک معالج و رعایت تمام نکات مراقبتی پس از عمل،می توان نتیجه خوشایند واثربخشی را به دست آورد در نتیجه عمل مزوتراپی تایید شده و اثربخش برای افرادی که با ریزش مو روزانه درگیر هستند. 


 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

معنای اصطلاحات تنظیم شکایت یا وکیل آنلاین برای همگان از صورت عبارت قابل تشخیص است. با پیشرفت و افزایش هر روزه و هرچه بیشتر خدمات آنلاین که موجب پیدایش شاخصی به نام ضریب نفوذ اینترنت گردیده، استفاده از خدمات برخط نیز رایج شده است. که از جمله‎ی آنان می‌توان به مشاوره با وکیل آنلاین اشاره کرد. از مشاوره وکلا می‌توان برای تنظیم شکایت علیه طرف‌های دعوا خود، بهره گیریم.

واژه‌ی وکالت به تنهایی در معنای واگذار کردن است اما در معنای حقوقی آن، همان طور که حتما اطلاع دارید، قراردادی است که در طی آن، موکل بخشی از اختیارات خود را به افراد ذی‌صلاح موسوم به وکیل آنلاین واگذار می‌نمایند.

تنظیم شکایت یعنی چه

جرایم تعریف شده در قانون کشور (و به تبع آن، نحوه‌ی اعتراض شهروندان به پایمال شدن حقوق تعریف‌شده‌ی ایشان در قانون‌های فوق) به چندین دسته تقسیم می‌شوند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به جرایم و شکایات حقوقی یا کیفری اشاره کرد.

تنظیم شکایت مختص جرایم کیفری است، در حالی که دادخواست برای اختلافات حقوقی تنظیم می‌گردد. بر خلاف دادخواست که کاغذ مخصوص و ریخت مشخصی دارد، در تنظیم شکایت آزادی عمل بیشتری داریم و شکات می‌تواندد در هر قطعه کاغذ معمولی‌ای به شرح ماوقع و ادله و دعوی خود بپردازند.

در هر تنظیم شکایت چندین عنصر مشترک و ضروری وجود دارد. از جمله، مشخصات دقیق شاکی، موضوع شکایت و ذکر زمان و مکان وقوع جرم، زیان مالی مورد مطالبه، مشخصات مشتکی عنه و شاهدین در صورت امکان.

تنظیم شکایت نامه

مراحل تنظیم شکایت

تنظیم شکایت مشتمل بر پنج بخش است. در اولین بخش، اطلاعات دقیق هر دو طرف دعوا اعم از نام خود و پدر، اطلاعات سجلی، نشانی محل سکونت و ... درج می‌شود. در دومین قسمت، باید موضوع شکایت خود را به طور روشن و واضح به قاضی توضیح دهید. سپس در بخش سوم، لازم است زمان و مکان وقوع جرم را شرح دهید. این امر در تحقیقات آتی از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

قسمت بعدی، نگارش درخواست دقیق خود از دادگستری یا مرجع قضایی است. در این قسمت نیاز است که حتماً از بیان اداری و محترمانه استفاده شود و تاریخ نیز درج گردد.

در آخرین بخش تنظیم شکایت نیز نکات تکمیلی مانند گواهی شاهدان و یا ادله‌ی ادعایی و مسائل مشابه به طور خلاصه بیان می‌گردند.

آن چه عنایت به آن در این مرحله ضروری‌ست، درک مفهوم قوانین قابل گذشت و غیرقابل گذشت است. برخی جرایم مانند فحاشی و یا ضرب و شتمی که منجر به جراحت جدی نشده و یا در امنیت روانی و آسایش عمومی اخلال ایجاد نکرده است، تنها به منافع و حقوق شاکی متعرض شده است و در صورت امکان، قاضی توصیه به سازش می‌نماید. اما برخی جرایم جدی مانند سرقت یا جرح و قتل نفس گذشته از جنبه‌ی خصوصی، واجد جنبه‌ی عمومی نیز می‌باشند. یعنی در مورد دوم حتی اگر تنظیم شکایت از سوی زیان دیده انجام نگیرد دادستان خود می‌تواند به عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا کرده و متهم را تعقیب نماید.

وکیل آنلاین چت رایگان

ویژگی‌های وکیل آنلاین معتمد

یک وکیل آنلاین متبحر پیش از هر چیز باید در یک زمینه‌ی تخصصی دارای تجربه و دانش گسترده‌ی حقوقی باشد. در زمینه‌ی امر نخستین، آنچه باید در نظر داشت آن است که، هر چند سیستم حقوقی کشور ما فقهی و برآمده از سیستم حقوقی رومی-ژرمنی است، با این وجود مانند کشورهای استفاده کننده از سیستم حقوقی عرفی (کامن لا) احاطه به روند دادگاه‌های مختلف نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

از دیگر ویژگی‌های مهم یک وکیل آنلاین امانت‌داری و قابل اطمینان بودن وی است تا موکل را از انتخاب راه‌های نامناسب بر حذر دارد. این امر نیازمند تعهد اخلاقی و شهرت نام مناسب وکیل است. پس بهتر است قبل از مشاوره و یا عقد قرارداد با وکیل آنلاین درباره‌ی او، تحقیق مختصری انجام دهید. زیرا همان طور که  استفاده از خدمات وکیل آنلاین دارای مزایایی است، از نارسایی‌های ذاتی‌ای نیز رنج می‌برد. 

از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به عدم شناخت کافی طرفین از یکدیگر، مانند عدم شناخت موکل از شهرت مؤسسه‌ی حقوقی؛ دشوار بودن پیگیری‌های حقوقی در حال حاضر و همچنین، تأثیرگذاری اختلالات اینترنتی بر کیفیت مشاوره و ارتباط دو طرفه اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر به اپلیکیشن وکیل شهرداد مراجعه کنید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه در عصر حاضر، تمامی آموزش ها و فعالیت های روزانه به سوی آنلاین شدن می روند، لذا بهره گیری از یک لپ تاپ دانشجویی و یا تبلت دانش آموزی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نکته ای مهمی که باید به آن توجه شود، نحوه انتخاب بهترین مدل و قیمت می باشد.

چرا که اکثر افراد به دلیل نداشتن آگاهی لازم، گاها هزینه های بسیار زیادی را متقبل می شوند. برای اینکه بتوانید بهترین نوع لپ تاپ و تبلت دانش آموزی را تهیه کنید، بهتر است به نکات گفته شده در این مقاله توجه کنید.

بهترین لپ تاپ دانشجویی سال 2021

لپ تاپ دانشجویی

برای اینکه بتوان بهترین لپ تاپ دانشجویی را انتخاب کرد، ابتدا باید نوع کاربری مشخص شود. یعنی لپ تاپ را به قصد چه هدفی می خواهید استفاده کنید.

 قیمت و مشخصات لپ تاپ دانشجویی در رشته های عمومی با رشته های مهندسی کاملا متفاوت است. البته با گرانتر شدن ارز، هزینه ای که در حال حاضر باید برای یک تبلت دانش آموزی یا یک لپ تاپ دانشجویی کردف بسیار افزایش یافته است.

به عنوان نمونه، هزینه مورد نیاز در رشته های عمومی، چیزی نزدیک به 15 میلیون تومان است. لپ تاپ های این رشته آنچنان قطعات قوی ندراند و نمی توان کارهای بسیار سنگینی با آنها انجام داد.

ویژگی های بهترین لپ تاپ های مناسب دانشجویان مهندسی

در رشته های مهندسی، قضیه کاملا متفاوت است. ای دسته از افراد، به لپ تاپ های بسیار قدرتمندی احتیاج دارند. مقدار هزینه مورد نیاز برای خرید لپ تاپ مهندسی در حال حاضر، 30 میلیون تومان است. اینگونه لپ تاپ ها معمولا دارای cpu بسیار قوی، فضای ذخیره سازی و سرعت بالا و همچنین طراحی بسیار متفاوتی هستند.

بررسی تبلت دانش آموزی

تبلت دانش آموزی

از جمله موارد مهمی که در باید خرید تبلت دانش آموزی به آن توجه کرد، همانند لپ تاپ دانشجویی، هدف استفاده است. البته با توجه به اینکه تمامی دانش آموزان به قصد تحصیل و بازی کردن اقدام به خرید تبلت می کنند، لذا، ویژگی هایی که باید به ان توجه شود، عبارت است از:

  • تبلت دانش آموزی به کتابخوان دانش آموزان تبدیل می شود. لذا نباید چشم آن ها را اذیت کند.

  • داشتن قابلیت تقسیم صفحه نمایش. چرا که دانش آموزان می بایست همزمان با گوش دادن به درس، بتوانند در قسمتی دیگری یادداشت کنند.

  • قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت خوب.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در ارتباط با لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی، یکی از راه هایی که می توان اینگونه اجناس را خریداری کرد، دریافت مشاوره از فروشندگان می باشد. در این راستا، فروشگاه اینترنتی لوتوس با داشتن سال ها تجربه در زمینه فروش انواع کالا های تخصصی آی دی، می تواند محصولات بسیار با کیفیتی را به مشتریان عرضه کند.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین و ضروری ترین کارهایی که پس از طراحی وبسایت باید صورت گیرد، سئو سایت است. در همین راستا افراد بسیاری که علاقمند به این حوزه هستند به دنبال آموزش سئو و فراگیری آن می باشند. ما در این مقاله می خواهیم به مباحثی که در سئو سایت کاربرد دارد و در آموزش سئو باید آنها را یاد بگیرید، بپردازیم. اگر قصد انجام سئو سایت و یادگیری سئو را دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

آموزش سئو

در تعریفی ساده می توان گفت سئو سایت به کارهایی گفته می شود که باید در داخل و خارج سایت انجام شود تا بازدید کاربران افزایش یافته و همینطور رتبه وبسایت در موتورهای جستجو بهبود پیدا کند. هنگام آموزش سئو مطالبی وجود دارد که باید آنها را یاد گرفته و با استفاده از همین مطالب کار سئو سایت را انجام دهید. این مطالب شامل موارد ذیل است:

تجزیه و تحلیل

یکی از مهمترین کارهایی که در انجام سئو سایت باید انجام شود و در زمان آموزش سئو باید آن را به خوبی یاد بگیرید، بررسی و تحلیل کسب و کار و همچنین وبسایت است. در این مرحله باید ارزیابی های لازم و تعیین هدف مورد نظر انجام گیرد تا بر اساس آن کار سئو سایت انجام شود.

برنامه ریزی و استراتژی سئو سایت

پس از بررسی سایت و کسب و کار، نوبت به برنامه ریزی برای انجام کارهای سئو سایت است که زمان آموزش سئو آن را فرا خواهید گرفت. باید توجه داشته باشید انجام این مرحله باید به صورت دقیق و با جزئیات کامل انجام شود تا نتیجه کار نیز به بهترین شکل ممکن باشد.

سئو داخلی

پس از یادگیری تحلیلی و برنامه ریزی در آموزش سئو نوبت به انجام کارهای عملی مربوط به سئو می رسد. اولین مسئله انجام سئو داخلی است و شامل مواردی مثل: کلمات کلیدی، تولید محتوای منحصر به فرد، لینک سازی داخلی و بسیاری موارد دیگر است.

سئو خارجی

پس از یادگیری سئو داخلی در سئو سایت، مرحله بعدی آموزش سئو خارجی است که بسیار مهم می باشد. سئو خارجی شامل مراحلی مثل: تبلیغات محتوا، تولید بلاگ، ساخت پروفایل، لینک سازی خارجی و بسیاری موارد دیگر است.

نکته: توجه داشته باشید که سئو خارجی در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که سئو داخلی سایت شما، به خوبی انجام شده باشد و بالعکس. در واقع انجام سئو داخلی و خارجی برای سئو سایت به یکدیگر وابسته هستند.

سئو سایت

کلام آخر

از ضروری ترین کارهایی که باید برای افزایش بازدید کاربران سایت و همچنین بهبود رتبه سایت باید انجام داد، سئو سایت است. ما در این مقاله به مباحثی که در آموزش سئو باید آنها را یاد بگیرید، اشاره نمودیم تا در در صورت یادگیری سئو سایت آشنایی نسبی با آن داشته باشید.

شرکت سئواینجا یکی از بهترین مجموعه ها در حوزه سئو سایت است که هدف خود را بر روی ارائه حرفه ای خدمات سئو سایت و همچنین آموزش سئو حرفه ای گذاشته است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت، آموزش های اولیه لازم در زمینه سئو سایت را مطالعه کنید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

استفاده از کرکره برقی پارکینگ امروزه به دلیل حفظ امنیت منازل و همچنین آسان بودن استفاده از آن، بسیار متداول و رایج شده است. مبحث اصلی که در تهیه کرکره برقی پارکینگ وجود دارد نحوه قیمت گذاری کرکره برقی پارکینگ و عوامل موثر در آن است.

در این مقاله ما به این عوامل که در قیمت نهایی کرکره برقی پارکینگ تاثیر مستقیم دارند اشاره می کنیم.

کرکره برقی پارکینگ

محاسبه قیمت کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ، مانند همه انواع کرکره برقی تابع اجزای تشکیل دهنده و محلی است که قصد استفاده از کرکره برقی در آن را دارید. در اینا به طور جداگانه هر یک از این عوامل را بررسی خواهیم کرد تا راحت تر بتوان بهترین انتخاب را به توجه به قیمت داشت.

موتور کرکره برقی پارکینگ

موتور مناسب برای کرکره برقی، کاملا به میزان استفاده ای بستگی دارد که از آن می کنیم. با توجه به تردد و باز و بسته شدن زیاد در کرکره برقی پارکینگ، بهتر است از موتور ساید برای ان استفاده شود که نسبت به موتور توبلار، قدرت بیشتری دارد.

بعلاوه موتور ساید در صورت خرابی از بیرون قابل دسترسی است و فضای کمتری را اشغال می کند. موتور کرکره برقی از جمله عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر قیمت کرکره برقی است. استفاده از موتور ساید، علاوه بر همه مزیت هایی که دارد، قیمت پایین تری نسبت به موتور توبلار دارد و از آن 15 درصد ارزان تر است.

تجهیزات ایمنی کرکره برقی پارکینگ

تجهیزات ایمنی کرکره برقی، دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت کرکره برقی پارکینگ است. به عنوان مثال اگر کرکره برقی به طور تصادفی با خودروی شما برخورد کند؛ باید ایمنی آن طوری باشد که به خودرو آسیبی وارد نشود.

توصیه می شود حتما از فتوسل برای سنسور ایمنی برای کرکره برقی پارکینگ استفاده شود تا از این آسیب جلوگیری شود.

همچنین پیشنهاد می شود برای جلوگیری از سرقت کرکره برقی، به جای ریل آلومینیومی از ریل آهنی استفاده شود که همه اینها بر قیمت کرکره برقی تاثیرگذارند.

تیغه کرکره برقی پارکینگ

در انتخاب تیغه کرکره برقی باید به ابعاد پارکینگ و میزان سر و صدا و آلودگی صوتی هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی توجه نمود. به طور کلی می توان گفت، پرکاربردترین تیغه برای استفاده در پارکینگ، کرکره برقی آلومینیومی است.

در برخی موارد هم برای ورود نور بیشتر به پارکینگ، از کرکره برقی با تیغه پانچ استفاده می کند و یا از تیغه شفاف پلی کربن استفاده می کند.

کرکره برقی پارکینگ

جمع بندی

ما در این مقاله به عواملی که در قیمت کرکره برقی پارکینگ تاثیرگذار هستند، پرداختیم تا در صورت انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ اطلاعات کافی و مفید داشته باشید و بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

برای خرید یک کرکره برقی پارکینگ شما می توانید به گروه متین هوشمند مراجعه نموده و به راحتی بهترین کرکره برقی پارکینگ را متناسب با نیاز و توقعات خود خریداری کنید.

  • shaparak seo