shaapaarak

  • ۰
  • ۰

رژ لب به یکی از ابزارهای آرایشی ضروری تبدیل شده است و اتمام کننده آرایش صورتتان است. با نبود این ابزار آرایشی نمی توان آرایش را تمام شده دانست.

خیلی از خانم ها با استفاده از رژ لب به تنهایی می توانند صورت خود را زیبا بیارایند و انرژی و اعتماد به نفس بگیرند. 

این محصول ارایش دارای انواع مختلفی است که نوع جامد آن دارای طرفداران بسیار زیادی است. این نوع رژ لب می تواند لب ها را مرتب تر و آرایش را تمیز تر نشان می دهد. رژ لب جامد را می توانید با مدل های استیکی، پالتی و مدادی بخرید

رژ لب میکاپ آرتیست ها

همه خانم ها استفاده از رژ لب استیکی را به دلیل راحتی در استفاده بیشتر می پسندند اما خانم های گریمور و میکاپ آرتیست ها از نوع پالتی بیشتر استفاده می کنند.

اگر شما هم آرایش حرفه ای میخواهید و به دنبال استفاده از یک رژ لب حرفه ای هستید با ما همراه باشید.

چرا رژ لب پالتی؟

این نوع رژ لب مانند سایه های چشمی در یک ظرف با چند پالت قرار می گیرند. این نوع رژ لب نیاز به تخصص دارد. چرا که تمیز درآوردن آرایش لب با این نوع رژ لب کار بسیار سختی است.

 باید برای استفاده از این نوع رژ لب جامد از یک قلمو کوچک یا براش استفاده کنید.

 براش را به مواد رژ لب آغشته کنید و روی لب هایتان بکشید.

اما چرا خانم ها آرایشگر و میکاپ آرتیست های حرفه ای از این نوع رژ لب استفاده می کنند؟

شما می توانید با استفاده از این محصول آرایشی رنگ های بسیار خاصی را تهیه کنید و آرایش تان را خاص تر کنید.

 می توانید چند رنگ را با یکی دیگر ادغام کنید و نتیجه آن یک رژ لب خاصی است که فقط روی لب های شما وجود دارد.

رژ لب پالتی

 برای اینکه آرایش تمیز و حرفه ای داشته باشید ابتدا از خط لب استفاده کنید. رنگ خط لب باید متناسب با رنگ رژلب تان باشد. سپس با کمک براش آغشته به رژ لب، ناحیه داخلی لب را رنگ کنید

.

ماندگاری این رژ لب پایین است. پس توصیه میشود قبل از استفاده از خط لب و رژ لب، ابتدا به لب هایتان کرم پودر مات را پنکک بزنید. با این کار می توانید ماندگاری رژ لب را بالا ببرید.

 نکته ای که در مورد این نوع رژ لب خاص وجود دارد این است که براش یا قلم موی مورد استفاده آن باید همیشه تمیز و ضدعفونی شده باشد. هر دفعه که از براش استفاده کردید باید آن را تمیز کنید. 

باقی ماندن رژ لب درون موهای براش باعث می شود آلودگی محیط را به خود جذب کند و منبع رشد باکتری و آلودگی شود. براش آلوده را وارد پالت های رژ لب می کنید و آن ها را نیز آلوده می کنید.

 زمانی که براش را روی لب هایتان می کشید باعث انتقال آلودگی به لب می شوید و ناخواسته به پوست حساس لب تان آسیب وارد می کنید. 

در نتیجه استفاده از این محصول آرایشی کمی سخت به نظر می رسد و افراد برای آرایش های معمولی خود از این نوع رژ لب استفاده نمی کنند. و این نکته را اضافه کنید که اگر قرار باشد رژ لب را در طول روز چند بار ترمیم کنید استفاده از این نوع رژ لب را هیچ وقت امتحان نمی کنید. به همین دلیل این نوع رژ لب را بیشتر در سالن های آرایشگاه می بینیم.

 

علاوه بر اینکه باید به تمیزی براش دقت کنید باید به کیفیت محصول خود نیز اهمیت بدهید.

رژ لب روی پوست نازک و حساس لب قرار می گیرد و اگر دارای کیفیت لازم نباشد می تواند به شدت آسیب بزند. خشکی های لب و پوسته پوسته شدن لب همگی از نشانه های رژ لب با کیفیت پایین است.

برای خرید رژلب مناسب و استاندارد می توانید به روبی سان مراجعه نمایید و از بین رژ لب های مغذی آن یک نمونه مناسب را انتخاب کنید.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی