shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

امتا مخفف سازمان احراز مشتریان تجارت الکترونیکی است. این سامانه اطلاعاتی مربوط به هویت، مکان، شماره تماس، اعتبار مشتریان را از طریق پایگاه های حاکمیتی به صورت آنلاین و اختصاصی حساب کاربری منحصر به فرد می گیرد و امکان ورود آنها به سایت های کاری را از طریق افزونه فراهم آورده است.

 

احراز هویت آنلاین

چه سایت هایی می توانند از سامانه احراز هویت امتا استفاده کنند؟

این سامانه احراز هویت به درد تمام کسب و کارهای الکترونیکی می خورد اما برای اولین بار برای ثبت نام در پیش فروش و فروش های فوری در سایت های ایران خودرو، سایپا و شرکت هایی که قصد دارند هویت افراد ثبت نام  شونده کاملا مشخص باشد راه اندازی شد.

مزایای سامانه  احراز هویت امتا

کسب و کارهای الکترونیکی  با استفاده از سامانه احراز هویت امتا می توانند مشتریان خود را احراز هویت کنند و با مشکلات و محدودیت های آنها رو به رو نشوند. یکی از مهم ترین مزیت های این سامانه امنیت بالای آن است؛ به این شکل که از امضای الکترونیکی موبایلی و احراز هویت به وسیله کارت بانکی استفاده می کند.

سامانه احراز هویت امتا فقط برای کسب و کارها مفید نیست بلکه برای کاربران اینترنتی نیز مزیت زیادی دارد. تا پیش از راه اندازی این سامانه، کاربران باید برای ثبت نام در سایت های کاری مختلف هربار یک نام کاربری و رمز منحصر به فرد را به خاطر بسپارند. با این سامانه فرآیند احراز هویت آنلاین بسیار سریع تر وراحت تر شد، به صورتی که کاربر فقط یک بار شناسایی می شود و در دفعات بعدی فقط با نام کاربری که شماره موبایل اوست و رمز عبور یکتا احراز هویت می شود.

 

سامانه احراز هویت امتا

 

احراز هویت امتا برای کسب و کارهای اینترنتی

یکی از قابلیت های پیشرفته در سامانه احراز هویت امتا این است که هر سایتی بسته به نوع کالا، خدمات و میزان فعالیتش می تواند برای کاربران انواع رمز عبور مانند رمز ایستا، OTP ، امضای الکترونیکی و پیامک ارزش افزوده را می توانند پیاده سازی کنند.

 

کسب و کارها بر اساس نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهند میزان دسترسی که به اطلاعات مشتریان دارند را اعلام می کنند و در صورتی که مرکز توسعه تجارت الکترونیک این سطوح دسترسی را تایید کند در فهرست دسترسی های اطلاعاتی مجاز آنان قرار می گیرد.

 

احراز هویت

احراز هویت آنلاین در سایت امتا

برای احراز هویت آنلاین در سامانه امتا کافیست به سایت www.ecsw.ir مراجعه و مراحل آن را طی کنید. برای اطلاعات و راهنمایی های بیشتر می توانید به سایت رند مراجعه نمایید.

نظرات (۱)

این روزا واقعا با آنلاین شدن همه چیز چقدر زندگی راحت تر شدهاا فقط جای یه آرایشگر آنلاین این وسط خالیه کاش اونم بیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی