shaapaarak

  • ۰
  • ۰

سیمان یکی از مصالح اساسی ساختمان سازی است که کاربردها و انواع مختلفی دارد. یکی از معروف ترین و رایج ترین انواع سیمان، سیمان سفید است که مصارف بسیار زیادی دارد. امروز در این مقاله قصد داریم درباره انواع سیمان و خرید و فروش سیمان سفید صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

خرید سیمان سفید

انواع مختلف سیمان

سیمان سفید

همان طور که از نام آن مشخص است به رنگ سفید است و به درد نمای ساختمان می خورد. این نوع سیمان از کلینکر نوع پرتلند و سنگ گچ به نسبت خاصی به دست می آید. برای تولید کلینکر ، از موادی که مقدار کمی آهن و منگنز دارند استفاده می کنند. از سیمان سفید در دوغاب کف سرامیک ساختمان و بندکشی نما استفاده می شود. سیمان پرتلند و بنایی زیر مجموعه سیمان سفید هستند. از این نوع برای اهداف سازه ای چندان استفاده نمی شود و همچنین از سیمان سفید برای تولید عناصر باربر و قطعات بنایی باربر استفاده نمی کنند چون مجاز نیست

 سیمان بنایی

نوعی از این ماده به نام سیمان بنایی وجود دارد که در کارهای بنائی و ملاتی که در این موارد درست می شوند کاربرد دارد. هر کارخانه ای که این وسیله ساختمانی را می سازد فرمول خاص و مخفی دارد.

 

  o       سیمان سیاه

 این نوع سیمان مصارف زیادی دارد؛ از فونداسیون ها و ستون ها بگیرید تا دیوارها. از این ماده در بتن ریزی، چسباندن کاشی، ساخت دیوار، پل، ساخت لوله های انتقال آب، سد سازی، ساخت تونل، جدول خیابان ها و مصارف دیگر استفاده می شود.

سیمان سفید

  •    سیمان ساختمانی

شاید دقت کرده باشید که این ماده ساختمانی به رنگ های متفاوتی وجود دارد. این سیمان های رنگی از پودر سنگ های رنگی ساخته شده اند؛ مثلا سیمان سفید از پودر سنگ سفید و سیمان تیره از سیمان معمولی ساخته شده است.

  •    سیمان پرتلند

سیمان پرتلند، نوع ضد آب آن است که معمولا به رنگ سفید و خاکستری تولید می شود و می تواند از نشتی آب جلوگیری کند. سیمان پرتلند کاربردهای زیادی دارد مانند تولید موزائیک، آجر، بلوک، تیر سقف و محصولات دیگر که با فشار در قالب فرم می گیرند. از معایب این نوع سیمان می توان به عدم جلوگیری از بخار آب اشاره کرد.

 

فروش سیمان سفید

شما می توانید این محصول را از طریق سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند تهیه کنید. یکی از راه های ساده و مطمئن برای خرید سیمان سفید، سایت پودرسازان است. خرید سیمان سفید به صورت کیسه ای در واحدهای کیلوگرم و تن معامله می شود. کیسه های خرید سیمان سفید معمولا ۲۵ و ۵۰ کیلویی هستند. اگر شما در سایت پودرسازان اقدام به خرید سیمان بکنید ما هر تعداد کیسه ای که مدنظر شما باشد با کامیون به شهر و محل اقامتتان فرستاده می شود.

فروش سیمان سفید

 

فروش سیمان سفید از شرکت پودر سازان

مسلما هر چیزی که امکان خریدش وجود داشته باشد، امکان فروش آن نیز هست. در سایت پودرسازان می توانید هر تعداد که می خواهید از این متریال را بفروشید. پیشنهاد می کنیم برای خرید و فروش سیمان  سفید یا به سایت پودرسازان مراجعه کنید و یا اینکه با شماره 09128181845 تماس حاصل نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی