shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر ایران و دنیا می باشد و همه ساله افراد زیادی به این جزیره سفر می کنند. یکی از مسائل مهم در سفر غذاست. هر چقدر هم که دلتان بخواهد غذاهای سالم و خانگی بخورید، باز هم نمی توانید منکر شوید که بعضی اوقات واقعا نمی توانید در برابر بوی پیتزا و پنیر آن، ساندویچ یا غذاهای ایرانی که در رستوران طبخ می شود مقاومت کنید.

 در جزیره کیش صدها فست فود و رستوران سنتی وجود دارد اما بهترین فست فود کیش، قطعا فودلند است. فودلند با بهترین امکانات و غذاهایی که برای مشتریانش فراهم کرده نه تنها توانسته عنوان بهترین فست فود کیش را به خود اختصاص دهد بلکه موفق به کسب رضایت تمام مشتریان خود شده است. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا این فودکورت کیش را به شما معرفی کنیم.

بهترین رستوران کیش

فودلند، بهترین فست فود کیش

هر کسی به عنوان بهترین فست فود کیش یا شهرهای دیگر، ویژگی های خاصی را مدنظر دارد. اما ویژگی مشترکی که همه بر سر آن اتفاق نظر دارند، کیفیت بالا و طعم خوشمزه غذا است. هیچ کس دوست ندارد غذای بی کیفیت بخورد. بهترین رستوران همیشه باید لذت و رضایت مشتریانش را به عنوان اولویت اول در نظر بگیرد؛ این دقیقا رمز موفقیت فودلند است و به همین دلیل توانسته بهترین فست فود کیش باشد. 

فودلند با داشتن یکی از بهترین سرآشپزهای کیش، طعم فوق العاده ای به غذاهایش بخشیده. ادویه هایی که سرآشپز آن به غذاها اضافه می کند باعث خوشبو و خوش طعم شدن غذاهای سنتی و فرنگی شده است.

ویژگی دیگری که مشتریان برای بهترین فست فود کیش در نظر میگیرند محیط رستوران است. بیشتر مشتریان مایلند که غذای خود را در محیطی آرام و دنج و در عین حال زیبا و با صفا میل کنند. فودلند در یک محیطی به متراژ ۲۰۰ متر مکعب است که فضای بسیار آرام و دنجی دارد که آرامش را به مشتریان عزیز تزریق می کند. اگر غذایتان را در این رستوران میل کنید قطعا لذت می برید و برای چند دقیقه هم که شده از نگرانی های خود فارغ می شوید.

بهترین فست فود کیش

بهترین فست فود کیش باید غذاهای متنوع و زیادی داشته باشد که فودلند این خصوصیت را هم دارد. فقط کافیست به منوی فودلند نگاه کنید. انواع غذاهای ایرانی مانند باقالی پلو با گردن، باقالی پلو با ماهیچه، ته چین، کشک بادمجان، کباب قفقازی و غیره، انواع غذاهای بین المللی مانند انواع پاستا، اسپاگتی، چیکن، استیک، فیله، پنه، برگر و انواع سالاد با طعم های مختلف سالاد فصل، سزار، سالاد تبوله، سالاد متبل و غیره دارد. مطمئن باشید بهترین فست فود کیش برای هرکس با هر سلیقه ای غذا دارد.

فودلند دارای صندلی و میزهای بسیار راحت و زیبا می باشد به طوری که مشتریان به هیچ وجه احساس ناراحتی نمی کنند. از امکانات دیگر این رستوران می توان به داشتن پارکینگ، وای فای رایگان و حیاط باصفا و امن برای بازی کودکان اشاره کرد.

بهترین فودکورت کیش

حرف آخر

دقت داشته باشید که فودلند، بی دلیل عنوان بهترین فست فود در کیش را نیافته است، همچنین فودلند امکان سفارش آنلاین غذا نیز دارد با ویژگی هایی که ذکر کردیم مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. 

نظرات (۱)

یادش بخیر قبل از اینکه طلاق توافقی بگیریم رفته بودیم کیش و..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی