shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

تتر چیست

تتر چیست؟  تتربا نماد اختصاری  USDT است (مخفف United States Dollar Tether) می باشد.USDT یک ارز دیجیتال پایدار یا شکلی از دارایی دیجیتال است که به ارزش بازار حدود 19.83 میلیارد دلار در رتبه ی 4 بازار جهانی قرا ر دارد و سهم 3.61 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.هر واحد از تتر  در این لحظه با قیمت 1 دلار،با احتساب نرخ حدود  26,850تومان  که با همین مبلغ معامله میشود و حجم مبادلات این ارز روزانه 39.08 دلارا ست.

به طور ساده می‌توان گفت که تتر مانند دلار، یورو و ین یک ارز بدون پشتوانه (فیات) است که ارزشی معادل دلار دارد؛ با وجود این که این ارز پایدار Stable Coin)) امکانات ارزهای دیجیتال را دارا می‌باشد و بلاک چین محور است، ولی نوسان قیمت سایر ارزهای دیجیتال در آن وجود ندارد.

 

تتر به عنوان یک ارز پایدار 

تتر یک ارز ترکیبی و یک ارز پایدار رمزنگاری بر پایه ارز فیات است. ارزش آن به ارزش ارزهای فیات پیوند یا به عبارت بهتر، متصل شده است ،همچنین تتر یک ارز رمزنگاری پایدار بر پایه یورو را با علامت اختصاری EURT ارائه می کند. Tether مبتنی بر فناوری نوآورانه بلاکچین است که به شما این امکان را می دهد کنترل پول خود را پس بگیرید .

 

نگاه کلی به تاریخچه ی تتر،ارز دیجیتال پایدار

تتر اولین بار توسط رئال کوین در جولای سال 2014 راه اندازی شد و در ماه نوامبر۲۰۱۵ میلادی توسط شرکت تتر با دو توکن USDT  و EURT وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد ،توکن های تتر توسط Tether Limited، یک شرکت مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا صادر می‌شود. شرکت مسئول نگهداری ارز ذخیره شده به عنوان پشتوانه ی جدید، نام گذاری شد. مبادلات این ارز در فوریه 2015 آغاز شد. USDT پراستفاده ترین توکن تتر است. ارزش تتر معادل و متصل به دلار، ارز رسمی جهان است. 1 USDT دقیقا برابر با 1 دلار(USDT ) و نه یک سنت بیشتر یا کمتر است. USDT اساسا یک دلار رمزنگاری (حداقل از نظر ارزش) است. تتر در واقع یک ارز دیجیتال معادل ارزهای رایج قدیمی است.

 

تترچیست

 

5 تا ویژگی های تتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال

  1. ثبات قیمت: قیمت تتر تقریباً معادل 1 دلار آمریکا است؛ اما این موضوع همیشه صادق نیست و گاهی نوسانات بسیار کمی در قیمت این رمز ارز رخ می‌دهد. مثلاً گاهی قیمت آن به 0.98 یا 1.02 دلار آمریکا تغییر می‌کند که این موضوع به دلیل عرضه و تقاضای این رمزارز اتفاق می‌افتد.

  2. دارای پشتوانه بودن: بنا بر ادعای شرکت سازنده تتر، تتر به وسیله ارزهای فیات، ذخیره نقدی و موارد مشابه پشتیبانی می‌شود. 

 

  1. شفافیت مالی: اطلاعات مربوط به ارزهای پشتوانه تتر به طور زنده قابل مشاهده و پیگیری است.

 

  1. تبدیل آسان به پول نقد: تتر به آسانی در صرافی‌ها، قابل نقد کردن به ارزهای فیات است.

 

  1. امنیت: تکنولوژی بلاک چین محور تتر، امنیت انتقال پول به وسیله آن را تامین می‌کند. تمامی تراکنش‌های انجام شده در بلاک چین تتر نیز با استفاده از ابزارهای موجود از جمله وب‌سایت‌هایی مانند etherscan در دسترس است.

 

تترچیست

 

اربرد تتر در دنیای دیجیتال مدرن

 

کاربرد  تتر در اصل موارد مربوط به خرید و فروش ارز دیجیتال برای معامله گران است. از کاربردهای دلار تتر با توجه به ثابت بودن قیمت آن نسبت به دلار و همچنین نقل و انتقال سریع،هزینه ی کم،امنیت بالا برای اهداف تجاری مورد توجه بسیاری است.

 

صرافی معتبر آنلاین تترلند همواره تلاش می کند تا بتواند شرایط  معرفی  مشتری و سرمایه گذار را برای دو طرف فراهم کند و همچنین خرید و فروش همه ارزهای دیجیتال را با کمترین کارمزد برای کاربران  مهیا کرده است.

 

  • ۹۹/۱۰/۱۶
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی