shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

دستگیره الکترونیکی  چیست ؟

دستگیره الکترونیکی  ساز و کاری مانند دستگیره های مکانیکی دارند اما با این تفاوت که امنیت در این دستگیره ها بسیار بالاست. این دستگیره ها یک سیستم امنیتی است که برای کنترل و بالا بردن امنیت عبور و مرور در مکان هایی است که عبور و مرور افراد باید در آن ها کنترل شود. برای مثال درب منازل، هتل ها، ادارات، سازمان ها و در کل اماکن غیر عمومی که هرکسی اجازه ورود به آن مکان ها را ندارد.

دو جزء اصلی این دستگاه میکروکنترلر و حافظه میباشد. میکروکنترلر با صفحه کلید و کارت ها در ارتباط است و فرمان باز و بسته شدن را دستگیره الکترونیکی را میدهد. و حافظه هم برای ذخیره اثر انگشت و رمز های تعریف شده برای اشخاص مجاز میباشد.

دستگیره الکترونیکی

همه ما حتما تا حالا حداقل یک  بار تجربه ماندن پشت در منزلمان بخاطر فراموش کردن کلید را داشته ایم. چه موقعیت بدی است وقتی خسته از سره کار به خانه بیایم و متوجه شویم که کلیدان همراهمان نیست و کسی هم در منزل نیست. حالا باید در به در به دنبال کلید ساز باشیم و یا با ابزار سعی در باز کردن قفل در داشته باشیم.

دستگیره الکترونیکی موهبتی است که با آمدنش به این مشکلات خاتمه داد. اگر بر در منزلتان دستگیره الکترونی داشته باشید دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن کلیدتان یا ماندن پشت در باشید چون هیچوقت این اتفاق نخواهد افتاد. با کارن در این مقاله همراه باشید تا از مزایای دستگیره الکترونیکی و نحوه عملکرد آن بگوییم.

 

نحوه کارکرد دستگیره الکترونیکی 

برای باز و بسته کردن درب ورودی توسط این دستگاه ها از سه روش رمز عبور، کارت و اثر انگشت استفاده میکنند. برای رمز گذاری میتوانید از رمز های بین 4 تا 12 رقمی استفاده کنید. کارت هم مانند قفل های دیجیتال هتل میباشد که در ورودی توسط کارت مخصوص به هر قفل باز میشود. برای اثر انگشت هم در حافظه دستگیره الکترونیکی اثر انگشت خود و افرادی که مجاز هستند را ذخیره میکنید و به آن ها اجازه ورود داده میشود.

مزایای دستگیره الکترونیکی

همانگونه که در ابتدا ذکر شد مزایای این دستگاه بسیار زیاد میباشد همین که دیگر لازم نیست به دلیل فراموشی کلید پشت در بمانیم خود از بهترین مزایای این دستگیره است اما مزایای دیگری هم وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد :

  • جنس مقاوم آن در برابر سرما، آّب، حریق

  • امکان استفاده همزمان از هر 3 روش ورودی

  • برای حفظ امنیت کودکان در منزل دارای قفل کودک میباشد

  • مجهز به سیستم قفل اتوماتیک هستند که با فعال کردن این قابلیت در هنگام خروج بطور خودکار در پشت سر شما قفل خواهد شد.

  • دارای سیستم ضد سرقت و ضد حریق میباشد.

  • امنیت این دستگیره ها بسیار بالا میباشد.

دستگیره الکتزونیکی

جمع بندی

دستگیره های الکترونیکی متفاوتی با مارک ها و مدل های زیادی امروزه در بازار موجود میباشد. به همین دلیل برای خرید دستگیره الکترونیکی با کیفیت حتما به سراغ فروشگاهی معتبر بروید چون امنیت منزل و حریم شخصی شما در میان است و باید یک جنس با کیفیت و مرغوب با امنیت بالا خریداری کنید برای داشتن خریدی مطمئن میتوانید به فروشگاه کارن مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۰/۲۱
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی