shaapaarak

  • ۰
  • ۰

اگر با فضای خرید و فروش رمز ارزها آشنا باشید حتماً می‌دانید که خرید تتر یکی از محبوب‌ترین معاملات رایج است که هم به عنوان هدف سرمایه‌گذاری و هم به عنوان رمزارز واسطه مورد مبادله قرار می‌گیرد. یکی از اولین اهداف بسیاری از افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار معاملات رمز ارزها خرید تتر است.

خرید تتر

پس از معرفی بیت‌کوین در دهه‌ی نود میلادی توسط فرد ناشناسی موسوم به ساتوشی ناکاموتو و موفقیت آن در طی سال‌های بعدی، جهان متوجه سودمندی‌ها و امتیازات رمز ارزها گردید، هر چند بنا به برخی دلایل به نظر مشکوک، غیر قابل اطمینان و غیرقانونی می‌رسید. دلایلی از این دست موجب شد که حدود بیست سال بعد، در سال 2014 در هنگ‌کنگ رمز ارزی با پشتوانه‌ی دلاری حقیقی با نام ریل‌کوین ابداع شود که بعدها با نام تتر مشهور گشت. مهم‌ترین ویژگی‌ای که باعث محبوبیت و خرید تتر توسط بسیاری گردیده، مصون بودن آن از نوسانات سایر رمز ارزها است و مقدار آن همیشه برابر با حدود یک دلار آمریکاست.  یعنی شما با خرید تتر به ازای هر واحد مالک یک دلار آمریکا در خزانه‌ی شرکت آی‌فاینکس هنگ‌کنگ که مالک و مخترع تتر است خواهید بود.

 این به آن یعنی خواهد بود که تتر بر خلاف دو رمز ارز محبوب این روزها، یعنی بیت‌کوین و اتریوم، دارای مزیت بهره‌مندی از پشتوانه‌ی پولی بین‌المللی، موسوم به «فیات» است. دیگر ارزی که از چنین مزیتی بهره‌مند می‌باشد لیبرای فیسبوک است؛ اما این ارز با وجود اینکه مانند مورد اخیر دارای کنترل مرکزی است هرگز نتوانسته به آن اندازه موفق باشد و اکنون خرید تتر با پشتوانه‌ی مالی بیش از 9 و اندی میلیارد دلار آمریکا، پس از اتریوم و بیت‌کوین بزرگترین بازار مبادلات مالی رمزگذاری شده‌ی مجازی را به خود اختصاص داده است.

خرید تتر

اگر قصد خرید تتر را دارید بهتر است بدانید که توکن‌های تتر منتج شده از سه بلاک‌چین مختلف هستند. نوع اول از بلاک‌چین بیت‌کوین ماین به دست آمده که Omni Layer USDT نام دارد و بلاک‌چین آن Bitcoin Omnilayer می‌باشد. آدرس کیف پول او-ال  با عبارت‌های «۱»، «۳» و «bc1» شروع می‌شود.

نوع دیگر در خرید تتر از بلاک‌چین اتریوم یا ERC20  سود می‌برد و با نام ERC 20 USDT شناخته می‌شود و با حروف مخفف eUSDT نشان داده می‌شود. معمولا آدرس والت این تتر با «0» آغاز می‌گردد.  در انتها بلاک‌چین ترون قرار دارد که TRC20 USDT نام دارد و آدرس آن با TX شروع می‌شود.

از اهم دلایلی که ممکن است یک نفر تصمیم به خرید تتر بگیرد شایسته است به موارد زیر اشاره کرد.

انجام مبادلات بین ارزی در بازار رمز ارزها و دوری از پرداخت کارمزدهای سنگین؛ 

حفاظت از اطلاعات مبادلات در این فضا، که باعث می‌شود بسیاری به جای فیات درخواست دریافت تتر را داشته باشند؛

دور زدن تحریم‌های بانکی و مجدداً امنیت بالای تتر که از نوسان یا سرقت مصون است.

  • ۹۹/۱۲/۱۱
  • shaparak seo

خرید تتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی