shaapaarak

  • ۰
  • ۰

با رواج یافتن معاملات کریپتوکارنسی و علاقه‌ی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در آن بازار نحوه خرید تتر به یکی از موضوعات مورد بحث میان بسیاری مبدل شده است.

هنگامی که بلاک‌چین در دهه‌ی ابتدایی قرن حاضر معرفی گشت؛ هنوز فناوری جوانی بود و کمتر کسی در جهان به پتانسیل‌های آن پی برده بود. با این وجود کمپانی بیت‌فاینکس از زمره‌ی بسیاری از دیگر افراد نبود و پیش‌بینی کرد که اولاً الگوریتم موجود توانایی ارائه‌ی حداقل یک رمزارز دیگر را هم دارد، و ثانیا بازار نیاز به یک استیبل کوین که نقش گره یا لنگر را برای سرمایه‌گذاران را ایفا کند خواهد داشت. به همن علت ریل‌کوین که بعدها به تتر تغییر نام یافت، طراحی و معرف شد. هر توکن تتر برابر با حدوداً یک دلار است. 

نحوه خرید تتر

نحوه خرید تتر نیز به آن صورت است که شما به کمک یک واسطه یا به طور مستقیم، با احراز هویت خود نزد صرافی می‌توانید از آی‎فاینکس که همان شرکت اولیه‌ی مبدع تتر است، توکن خریداری نمایید. توکن‌ها برای شما به طور اختصاصی در طی این معامله «ضرب» خواهند شد و در صورت فروش مجدد آن به خود صرافی اصلی، مجدداً باطل خواهند گردید. همچنیم می‌تواند اطمینان داشته باشید که شرکت به ازای تتر شما در صندوق مبلغ معادلی را به عنوان پشتوانه‌ی ذخیره دلاری در اختیار دارد.

نحوه خرید تتر به دو صورت سفارش محدود و سریع است. در نوع اول فرایند فروش با نرخ پیشنهادی شما و با تأخیر انجام خواهد شد و حتی امکان کنسلی معامله وجود دارد. اما در سفارش سریع با نرخ بازار و به صورت آنی می‌توانید تتر تهیه کنید.

نحوه خرید تتر

البته نحوه خرید تتر به صورت کلی کمی طولانی‌تر از اینهاست. پس از انتخاب نوع و نحوه خرید تتر باید یک کیف پول برای خود تهیه کنید. کیف پول به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شود. کیف پول سرد بر خلاف نوع دیگر دارای ماهیت فیزیکی هستند و قادرند به صورت آفلاین از دارایی شما محافظت کنند. سپس باید به یک صرافی معتبر دیجیتال مراجعه و فرآیند احراز هویت را طی کنید. البته نحوه خرید تتر در ایران به دلیل تحریم‌های که معاملات دلاری را کمی دشوار می‌سازد  از سایر نقاط جهان متفاوتاست. اما شما می‌توانید با انتخاب یک صرافی قابل اطمینان از پس این مشکل برآیید. نکته‌ای که در این مرحله باید در نظر داشته باشید تفاوت در نحوه خرید تتر با توجه به منشأ تتری است که برای خرید انتخاب نموده‌اید. تتر ممکن است از یکی از بلاکچین‌های بیت‌کوین، اتریوم یا ترون استخراج شده باشد. البته با توجه به ماهیت تتر، ممکن است منشأهای دیگری نیز برای تتر متصور باشیم اما این سه مهم‌ترین آن‌ها هستند. همچنین در حال حاضر جز دلار، تتر با یورو نیز امکان معامله دارد و می‌توانید این فیات معتبر را نیز در مقابل تتر پرداخت و یا دریافت نمایید.

  • ۹۹/۱۲/۱۸
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی