shaapaarak

  • ۰
  • ۰

کفپوش و دزدگیر ماشین‌های نو از معمولی‌ترین نوع موجود در بازار هستند و کارخانه ماشین‌سازی به عنوان قطعه‌ای رایگان از نوع معمولی آن‌ها در هنگام تحویل به مشتری استفاده می‌کنند. به همین دلیل تعویض دزدگیر و کفپوش ماشین به ورژنی ایمن و مقاوم بسیار ضروری است. بهتر است که در انتخاب هر یک بهترین کیفیت را ملاک قرار دهید و با یک بار هزینه به طور عمری استفاده کنید. در این نوشتار از مجموعه ایمن رو شاپ به بررسی ویژگی‌های یک کف پایی خودرو استاندارد و امکانات دزدگیر ایزیکار می‌پردازیم. همراه ما باشید.

انواع کف پایی خودرو

بهترین کف پایی خودرو را بیشتر بشناسید.

کف پایی خودرویی که در ابتدای خرید ماشین نصب شده است از جنس پلاستیک است و به طور معمول از کیفیت پایینی برخوردار است و در اثر استفاده مداوم از بین می‌رود. 

  • کف پایی سه بعدی

این کف پایی که مخصوص به هر مدل از ماشین قالبگیری و ساخته می‌شود یا ظاهری مرتب و یکنواخت محیط ماشین را بسیار منظم و تمیز نگه می‌دارد. به دلیل قالب سه بعدی آن تمامی زیره ماشین را می‌پوشاند و از انتقال خاک و آلودگی به گوشه کنار ماشین جلوگیری می‌کند.

  • کف پایی حصیری

این نوع کف پایی که به دلیل نرمی و انعطاف‌پذیری بالای خود از بروز خستگی در پاها جلوگیری می‌کند به اولویت اول برای خرید بسیاری از افراد تبدیل شده است. جنس این نوع کفپوش از پلاستیک است اما با نوع کارخانه‌ای خود تفاوت دارد. 

  • کف پایی پارچه‌ای 

همانطور که از نام این کف پایی پیدا است از جنس پارچه است و مشابه موکت‌های خانگی است. از معایب این نوع کف پایی کثیفی بیش از حد است که به دلیل عدم جذب آلودگی به صورت هفتگی نیازمند شست‌وشو است.

دزدگیر ایزیکار

معرفی دزدگیر ایزیکار خودرو

این دزدگیر متعلق به شرکت کره‌ای به همان اسم است که به عنوان تولید کننده اولیه دزدگیر خودرو در کره شناخته می‌شود. این محصول به عنوان دستاوردی نوین در حوزه حفاظت و امنیت شناخته می‌شود و امروزه تمامی مدل‌های پیشرفته دزدگیر الهامی از دزدگیر ایزیکار کره‌ای هستند. 

ویژگی‌های دزدگیر ایزیکار خودرو 

از ویژگی‌ای مطلوب این دزدگیر سازگاری با سیستم‌ انواع اتومبیل های داخلی و خارجی است و از تمامی ریموت‌های ساده و تصویری کد می‌گیرد و دستور را اعمال می‌کند. رتبه دزدگیر ایزیکار در مقایسه با دیگر دزگیر‌های موجود در بازار از لحاظ عملکرد سیستم و امکانات بالا است و انتخابی مطلوب به شمار می‌آید. 

کلام آخر 

انتخاب سیستم امنیتی خودرو از اقدامات مهم اولیه است که باید بسیار جدی گرفته شود و با نصب دزدگیر استاندارد ایمنی خودرو را تامین کرد. در کنار ایمنی راحتی و زیبایی ماشین به استفاده از کف پایی خودرویی مناسب وابسته است که در این نوشتار از مجموعه ایمن رو شاپ https://imenroshop.com/ به معرفی انواع آن پرداختیم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی