shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

همواره بازی کردن جز سرگرمی اصلی انسان به حساب می‌آمد. وسایل و کنسول‌های گیم زیادی در این دوره ابداع شده‌اند که فقط برای لذت بردن کاربران از تایم خود به وجود آمده‌اند. خرید کنسول و کامپیوتر  گیمینگ از محبوب‌ترین مواردی است که در بین کاربران وجود دارد. اما در خرید کامپیوتر و یا کنسول بازی، باید به قیمت کنسول و کامپیوتر  توجه کرد.

چرا خرید کامپیوتر و خرید ایکس باکس افزایش یافته است؟

قیمت ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 آنقدر بالا می باشد که یکی از گران‌ترین کنسول‌های بازی تا به امروز شناخته شده‌اند. این کنسول‌ها را نمی‌توان در همه جا یافت کرد. 

عوامل تاثیرگذار در خرید کامپیوتر و کنسول‌ها

عوامل متعددی وجود دارد که بر روی قیمت کامپیوتر و حتی قیمت خرید ایکس باکس تاثیر می‌گذارد. تعدادی از این موارد، عبارت است از:

  • عرضه و تقاضا.

  • قیمت قطعات سخت افزاری

  • تحریم‌ها

  • وجود بازار سیاه

یکی از قوانین مهمی که می‌تواند بر روی قیمت خرید کامپیوتر و دیگر کنسول‌ها تاثیر گذار باشد، عرضه و تقاضا می‌باشد. هنگامی که متقاضی برای خرید کم باشد، قیمت کالا کاهش می‌یابد و هنگامی که متقاضی برای خرید بالا باشد، قیمت کالا افزایش می‌یابد. این بدین معناست که قیمت خرید ایکس باکس و کامپیوتر به مشتریان بستگی دارد و همچنین می‌تواند قیمت کنسول را به نسبت قیمت اصلیش افزایش یا کاهش دهد.

امروزه خرید کامپیوتر گیمینگ یا خرید ایکس باکس، از پرطرفدارترین محصولاتی است که افراد گیمر به سمت آن‌ها می‌روند. معمولا کامپیوترهای گیمینگ، سخت افزار قوی را در خود جای داده‌اند تا کاربران همواره بتوانند از آن بهترین بهره با ببرند.

مزیت خرید کامپیوتر گیمینگ ها نسبت به کنسول‌ها

اگر فرد گیمری باشید، حتما می‌دانید که بیشتر بازی‌های بزرگ برای کنسول‌ها توسط استودیوهای پیشرفته عرضه می‌شود. اما از این کنسول‌ها به نسبت کامپیوترها آزادتر نیستند و این امر نشان می‌دهد همیشه کاربران محدود به بازی کردن هستند و نمی‌توانند همه کاری بکنند. یا به گونه‌ای شما نمیتوانید کنسول گیمی خود را ارتقا بدید اما اگر کامپیوتر گیمینگ خریداری کنید، می‌توانید هر موقع به بخواهید سیستم خود را ارتقا دهید. همچنین قیمت کنسول‌ها برخلاف لپ تاپ یا خرید کامپیوتر گیمینگ به نسبت ارزان تر بوده است.

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را به نسبت خرید کامپیوتر یا خرید ایکس باکس و دیگر کنسول‌ها آگاه کنیم و همچنین مزایا کامپیوتر نسبت به کنسول‌ها را بیان نمودیم تا همواره بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین برای خرید قطعات گیمینگ می‌توانید به سایت لوتوس شاپ سر بزنید و از خرید خود اطمینان خاطر باشید و همچنین ضمانت اصل بودن کالا را به شما تحویل می‌دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی