shaapaarak

  • ۰
  • ۰

یکی از موضوعاتی که خیلی از مردم در این روزها درباره‌ی آن از من سوال می‌پرسند، بحث مشاوره هزینه سئو است. لازم به ذکر است که شما در سئو سایت خود میتوانید مقادیر مختلفی هزینه کنید و نتایج خود را بهتر و بهتر کنید.در واقع میتواند گفت که از این نظر محدودیت خاصی در بودجه مناسب بهینه سازی سایت برای موتور جستجو وجود ندارد.

این هزینه‌ها می‌تواند از مناظر گوناگونی مورد بحث قرار بگیرد. مثلا از هزینه پشتیبانی فنی سایت برای هر چه بهتر کردن عملکرد فنی سایت –و در نتیجه، بهتر شدن سئو از منظر تکنیکال- گرفته تا خرید بک لینک‌های رپورتاژهای خبری. همچنین برخی از سئو کاران که به صورت فریلنسری کار می‌کنند، می‌توانند با دریافت هزینه‌ای ریفرینگ دامین سایت را تا مقدار قابل توجهی بالا ببرند.

مشاوره هزینه سئو بهینه

با این حال چیزی که کاملا واضح و مبرهن به شمار می‌رود، محدودیت رد حجم سرمایه تخصیص داده شده برای پروژه سئو است. ما نمی‌توانیم از تمام سایت‌هایی که اقدام به فروش بک لینک می‌کنند، رپورتاژ خبری تهیه کنیم و یا تیمی متشکل از بهترین متخصصان سئو و سا پشتیبانی فنی را برای هر سایتی استخدام نماییم. بنابراین چیزی که اینجا نیاز است، اهمیت برنامه‌ریزی برای رفع نیازهای شناخته شده است.

مشاوره هزینه سئو یکی از وظایف هر متخصصی بهینه سازی موتور جستجویی است که باید برای کارفرما و طرف مقابل قرارداد به خوبی شرح داده شود. برای مشاوره هزینه سئو فرمول مشخصی وجود ندارد. بهینه سازی آن، وابسته به شرایط دیگر رقبا و اهداف خاصی است که ما رد هر پروژه دنبال می‌کنیم.

هزینه های مشاروه سئو

محاسبه هزینه سئو

هزینه‌های سئو را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. هزینه‌های پیدا و هزینه‌های پنهان. هزینه‌هایی که در مشاوره هزینه سئو با نگاهی اجمالی می‌توان آن‌ها را کاملا شناسایی و روشن کرد، شامل هزینه هاست و دامنه، تیم‌های فعال در پروژه، هزینه‌های خرید ابزارهای سئو و بک لینک و مواردی از این دست را شامل می‌شود.

هزینه‌های پنهان در محاسبه و مشاوره هزینه سئو معمولا شامل موارد غیرمترقبه هستند. به عنوان مثال هزینه‌هایی که در صورت افت ناگهانی سایت، تغییر الگوریتم‌های گوگل، خرید محتواهای تخصصی جهت افزایش وزن برند نزد مخاطبان و حتی پشتیبانی‌های فنی ویژه متحمل می‌شویم. با وجود نامطلوب بودن این گونه هزینه‌ها، گاهی ناچاریم تا آن‌ها را مقبل شویم تا بتوانیم بهترین نتایج مد نظر خود را از مشاوره کسب کنیم.

هزینه مشاوره اینستاگرام

یکی از زمینه‌های بسیار جدید مشاوره هزینه سئو، مشاوره هزینه سئو اینستاگرام است. شاید شما هم تا به حال شنیده باشید که برخی آینده‌ی سئو را در سئو اینستاگرام، یوتیوب و دیگر شبکه‌ها و پلتفرم‌های سوشیال مدیا معرفی می‌کنند. اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌ها با عرضه خدمات خود بر روی نسخه موبایل، تقریبا کاربران را از تمام نقاط اینترنت به خود جلب کرده‌اند و دیگر فرم‌های وب 2.0 محبوبیت سایق خود را ندارند.

مشاوره سئو اینستاگرام

نکته‌ای که اشاره به آن لازم است، این می‌باشد که مشاوره هزینه سئو ایسنتاگرام، نه تخصیص مبالغی برای تبلیغات، که تحلیل الگوریتم‌های خاص اینستاگرام و بهینه سازی اکانت بر اساس آن‌ها است. فیسبوک و اینستاگرام به مانند گوگل، برای امتیازدهی به اکانت‌های فعال در پلتفرم خود استانداردهای خاصی دارند.

با توجه به این نکته به راحتی می‌توان متوجه شد که زمین بازی اپلیکیشن یاد شده کاملا با وب سایت گوگل متفاوت است. مهمترین الگوریتم‌های اینستا شامل نرخ بازدید از اکانت، عدم تغییر در کپشن پست، بک لینک، نرخ تعامل کاربران و مواردی از این دست است.

مشاوره قیمت سئو

جمع بندی

همان طور که ملاحظه می‌فرمایید، مشاوره هزینه سئو با توجه به حوزه‌ی خاصی که در آن کار می‌کنیم می‌تواند بسیار گسترده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بهترین کار تماس و مشاوره تلفنی است. به صورت تلفنی – یا هر فرم ارتباط زنده دیگر- طرفین بهتر می‌توانند نسبت به نیازها و روش‌های کار طرف مقابل درک پیدا کنند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با من تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به لینک‌هایی که در وب سایت قرار داده شده است، از مطالبی که در وب سایت منتشر می‌کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بحث استفاده کنید. من، سعید حسن آبادی مشاور سئو و متخصص بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو هستم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی