shaapaarak

  • ۰
  • ۰

ریمل یکی از لوازم ارایشی پرمصرف بین خانم ها میباشد به دلیل اینکه زیبا تر کردن چشم ها میتواند بسیار در زیبا شدن چهره تاثیرگذار باشد به همین دلیل همه خانم ها عاشق استفاده کردن از ریمل میباشند. ریمل مژه ها را پرپشت و بلند میکند. به دلیل مصرف زیاد این وسیل معمولا خانم ها آن را به سرعت تمام میکنند.

با توجه به اینکه تاریخ مصرف ریمل به طور کلی خیلی زودتر از بقیه لوازم آرایشی تمام میشود اما باز هم اکثر به مرحله فاسد شدن یا خشک شدن نمیرسد و به سرعت تمام میشود.

اما بعضی از خانم ها هم هستند که ریمل خود را کمتر استفاده میکنند. یا در آن را محکم نمیبنند و همین قضیه باعث میشود ریمل زود تر از موعد خشک شود. اما راه حل چیست آیا باید ریمل را دور بیاندازیم؟

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما آموزش دهد چگونه ریمل خود را همانند روز اول احیا کنید.

ریمل

چرا ریمل خشک می شود.

ذهنیت همه ما این است که چون تعداد مصرف بالا است ریمل خشک می شود. شاید این عامل تاثیرگذار باشد اما مهم ترین علت این است که زمانی که شما از ریمل استفاده نمی کنید برس ریمل و محفظه داخلی آن با هم هیچ اصطکاکی برقرار نمی کند و در نتیجه مایع درون محفظه خشک می شود.

اگر از ریمل کم استفاده می کنید آن را در قسمت خنک یخچال قرار دهید تا زمانی که خواستید استفاده کنید مثل روز اول تازه باشد.

راه حل ریمل خشک شده

می توانید چند قطره آب جوش درون محفظه ریمل بریزید. درب آن را ببندید و تکان دهید. اجازه دهید خنک شود سپس از ریمل استفاده کنید. به جای آب جوش می توانید از گلاب هم استفاده کنید.

میتوانید مقداری روغن طبیعی مثل روغن زیتون یا روغن بادام درون محفظه بریزید و خوب تکان دهید. بیشتر از 2 تا 3 قطره روغن درون ریمل نریزد. استفاده از این روغن ها علاوه بر اینکه ریمل شما را دوباره زنده می کند می تواند باعث تقویت مژه هایتان هم شود.

 در یک روش دیگر ریمل را در یک لیوان آب گرم قرار دهید و مدتی صبر کنید. گرما مایع ریمل را نرم میکند و مایع به آرامی از دیواره محفظه جدا میشود. بعد از گرم شدن ریمل میتوان 2 تا 4 قطره از قطره چشمی به اسم نفازولین یا محلول پاک کننده آرایشی چشمی را درون آن بچکانید و تکان دهید. این کار باعث تازه شدن مایع درون ریمل خواهد شد. این کار را میتوانید با مایع نگدارنده لنزهای چشمی نیز انجام دهید.

روش های بالا را زیاد انجام ندهید. چرا که کیفیت ریمل از دست می رود. 

ریمل باکیفیت

یکی از دلایل زود خشک شدن ریمل نامرغوب بودن آن ریمل است به همین دلیل با خرید ریمل اصل و با کیفیت هم سلامت چشمان خود را تضمین کنید و هم طول عمر ریمل خود را افزایش دهید.

برای خرید ریمل های اصل و با کیفیت و مرغوب میتوانید به فروشگاه های آرایشی معتبر مانند روبی سان مراجعه کنید.

 

نظرات (۲)

مطالبتون خیلی کامل بود ممنون. من سر یه ریمل زدن و جذاب شدن مجبور شدم به یه طلاق توافقی تن بدم و ناخواسته بشم زن مطلقه 

دستتون درد نکنه بابت این مطلب خیلی خوبتون.

اینقدر لوازم آرایش گرون شده ، باید ریمل رو احیا کرد.

واسه خرید کرم پودر هم آموزش بذارید که برای یک محصول بی کیفیت هزینه نکنیم.

مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی