shaapaarak

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

مشاوره سئو سایت با استراتژی و برنامه ریزی مناسب به دنبال تبدیل کاربران به مشتری است و معمولا اولین قدم سئو، انتخاب بهترین شرکت و مشاوره سئو سایت است. در این مقاله به وظایف مشاوران سئو سایت می پردازیم با ما همراه باشید.

 

اقداماتی که مشاوره سئو انجام می دهد؟

همانطور که مطلع هستید امروزه داشتن یک سایت برای معرفی محصولات و خدمات کافی نمی باشد. شما باید بتوانید محصولات خود را به بهترین شکل به مخاطب خود ارائه دهید و یا بازدید سایت را بالا ببرید. مشاوره سئو به شما کمک می کند تا به بهترین شکل سایت شما بالا بیاید و در بهترین رتبه گوگل قرار بگیرد.

خدمات مشاوره سئو

  • پیدا کردن کلماتی که بیشترین بازدهی را برای سایت داشته باشند و تحقیق درباره آن ها

  • پیدا کردن بهترین کمپین ها برای تبلیغات

  • تولید محتوای یونیک

  • مشاوره در زمینه برطرف کردن مشکلات سایت

  • آنالیز کردن سئو رقبا و بالا بردن سئو سایت

  • افزایش بازدید کاربر از سایت و تحلیل آنالیزها

  • برگزار کردن کلاس های آموزشی سئو

  • مشاوره در زمینه استفاده از شبکه های اجتماعی

  • پیدا کردن بک لینکهای مناسب و حذف بک لینک های مضر 

 


 

 

چه وب سایت ها و چه کسانی به مشاوره سئو احتیاج دارند؟

معمولا وبمسترانی که دانش در وب دارند هر چند سطحی می توانند از مشاور سئو مشاوره بگیرند و مشاورها هم موظف هستند تا کامل و به طور دقیق تمامی سئو را به کارفرما انتقال دهند.

مشاور سئو باید با کدهای HTML آشنایی داشته باشد و نمونه کارهایی موفیت آمیز در زمینه سئو داشته باشد. این دو نمونه از ویژگی هایی است که یک مشاور سئو باید داشته باشد تا بتواند یک مشاوره سئو خوب را به شما ارائه دهد. تسلط کامل بر سرچ کنسول و وبمستر بینگ یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.

تعدادی از مشاوران سئو فقط می توانند با سیستم وردپرس سئو سایت را بالا ببرند اما مشاور خوب کسی است که بتواند با هر سایتی راهکاری مناسب به شما ارائه دهد. با سایت اینجا همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم.


 

چطور مطمئن باشیم که مشاوره سئو مناسبی انتخاب کرده ایم؟

برای اینکه مطمئن شوید شخصی که متخصص سئو است و به شما مشاوره سئو  درست می دهد کار بلد است یا خیر، میتوانید از نمونه کارهایی که در قبل انجام داده و رتبه سایت هایی که کار کرده اند استفاده کنید; تا اطمینان حاصل کنید که می تواند مشاوره خوبی به شما ارائه دهد. همانطور که میدانید انجام سئو برای سایت از اهمیت بالایی برخوردار است و کار بسیار تخصصی است. اینجا به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین مشاوره سئو را داشته باشید.

کلام آخر

قبل از شروع شما باید با وظایف مشاوره سئو سایت آشنا شوید و اگر شروع پر قدرتی را آغاز کنید، می توانید بدون ضرر به اهداف خود برسید .

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

مشاوره سئو با بهبود و تحلیل عملکرد سایت و ارائه مشاوره تخصصی به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا جایگاه سایت را ارتقا بدهند. مشاوره سئو در اولین قدم به آموزش سئو می‌پردازند تا صاحبان مشاغل را با سئو تا حدودی آشنا کنند و طرز کار را برایشان توضیح دهند.

مشاوره سئو چه وظیفه ای دارند؟

مشاوره استراتژی سئو

مشاوره سئو در اولین قدم باید بهترین مسیر را برای تحلیل کلمات کلیدی بر اساس بودجه را انتخاب کنند و یک مشاوره سئو باید بتواند راه چند ساله شما را هموار کند.

مشاوره بهینه سازی سایت

وظیفه مشاوره سئو بهینه سازی محتوای سایت، ساختار صفحات داخلی، سئو خارجی و لینک سازی است. برای بهینه سازی باید قبل از آن آموزش سئو دیده باشید، شاید مشاوره سئو قبل از شروع کار برای شما در یک جلسه آموزش سئو بگذارد اما همانطور که می دانید سئو کار ها نیاز به تجربه دارند نه فقط آموزش!

مشاوره ارتقا رتبه

مشاوره سئو با ارائه راهکارهای عملی در جهت رسیدن به صفحه اول، تیر آخر را می زند و با توصیه و آموزش سئو از رقبا پیشی می گیرد.

ویژگی مشاوره سئو

  • ارائه مشاوره با در نظر گرفتن بودجه

  • صداقت در مشاوره و بررسی رقبا

  • مسلط به سئو و داشتن نمونه کارهای خوب

  • گذاشتن یک جلسه برای آموزش سئو به صاحبان مشاغل

چرا به  آموزش و مشاوره سئو نیاز داریم؟
در دنیای امروز با داشتن یک سایت افراد به موفقیت نخواهند رسید و موفقیت آن ها بستگی دارد که چگونه کاربران را به مشتری تبدیل کنند. مشاور سئو به شما آموزش سئو لازم را خواهند داد و به بهترین نحو و با رعایت استانداردهای لازم سایت شما را تکمیل خواهد کرد. ضمن اینکه با ابزارهای متفاوت و دانش برنامه نویسی، سرعت شما را افزایش خواهد داد.

مشاوره سئو چه مراحل و مواردی دارد؟

سئو بخش‌های مختلفی دارد که ممکن است شما فقط نیاز به چند موارد برای کسب و کار خود داشته باشید و به همه بخش های آن نیازی نداشته باشید که مشاوره سئو به شما در این رابطه کمک می‌کند. سئو و بهینه سازی به بخش های زیر تقسیم بندی شده است:

  • سئو تکنیکال

  • سئو درون صفحه 

  • سئو خارجی

  • مشاوره کلمه کلیدی

  • آنالیز رقبا

با پیشرفت تکنولوژی کافی است شما کلمه کلیدی را در گوگل سرچ کنید و هزاران جواب بگیرید، با توجه به این نکته شما می توانید قبل از ورود به سئو، کمی تحقیق کنید و با اصطلاحات آن آشنا شوید. می‌خواهیم کمی به آموزش سئو نیز بپردازیم.

آموزش سئو و اهمیت یادگیری آن

شاید با خود بگویید چه کاری است اگر بخواهم خودم آموزش سئو ببینم دیگر به سراغ مشاوره سئو نمی روم در صورتی که اگر شما تا حدودی تا سئو آشنا باشید یک پله از رقبای خود بالاتر هستید و می توانید با استراتژی خود و کمک مشاوره سئو به موفقیت برسید.

مشاوره سئو، قلب دیجیتال مارکتینگ

همانطور که می دانید برای رقابت در دیجیتال مارکتینگ و نیاز به مشاوره سئو دارید تا از سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی آگاه شوید. مشاوره سئو به افراد رقابت را یاد می دهد.

کلام آخر

سئو با آنالیز رقبا و اعمال امنیت حرفه ای سایت، بررسی و آنالیز لانگ تیل‌ها و کلمات کلیدی، راه اندازی پشتیبانی آنلاین، لینک سازی داخلی و خارجی برنامه ریزی شده و بررسی و تحلیل مشکلات کدنویسی و ساختاری سایت به شما کمک می‌کند تا از رقبای خود فاصله بگیرید و به هدف خود برسید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

اگر صاحب کسب و کار هستید و مخاطبین شما کودکان هستند، یکی از بهترین و موثرترین کارهایی که می توانید انجام دهید، طراحی سایت کودکان است. به طور کلی برای طراحی سایت کودکان و انجام کارهای مربوط به بهینه سازی و سئو، چالش های بیشتری از طراحی و توسعه دیگر وبسایت ها وجود دارد.

طراحی سایت کودکان

ما در این مقاله می خواهیم شما را با چالش هایی که در طراحی سایت کودکان وجود دارد، آشنا سازیم تا در صورت ایجاد کسب و کار مربوط به کودکان آشنایی نسبی داشته باشید.

ظاهر سایت کودکان

یکی از اولین عواملی که به جذب کودکان در سایت منجر می شود، ظاهر آن است. استفاده از روانشناسی رنگ ها و آشنایی با هارمونی رنگ ها از عوامل تاثیرگذار در طراحی سایت کودکان می باشد. با مطالعه آنها می توانید سایتی جذاب و کودک پسند داشته باشید.

سرعت سایت کودکان

کودکان و بچه ها مثل افراد بزرگتر از خود حوصله زیادی برای استفاده و تماشای وبسایت ندارد. اگر وبسایت شما سنگین و یا کند باشد، مطمئن باشید کودکی که آن را باز می کند بلافاصله صفحه را می بندد. در همین راستا یکی از کارهای بسیار موثر و مهمی که برای طراحی سایت کودکان باید رعایت کنید، سبکی و سرعت پایین لود شدن است.

کاربردی و ساده بودن

پس از انجام طراحی و بهبود سرعت لود سایت، کاربردی بودن و همچنین سادگی آن نیز بسیار مهم می باشد. چرا که اکثر کودکان در صورت پیچیدگی بیش از حد یک مسئله ممکن است آن را رها کنند. بنابراین در طراحی سایت کودکان، سادگی و کاربردی بودن آن حرف اول را می زند.

محتوای تصویری در طراحی سایت کودکان

معمولا کودکان نمی توانند مدت زیادی به صفحه مانیتور خیره شده و مطالب طولانی بخوانند. استفاده از محتوای تصویری و ویدیویی بسیار در جذب و ماندگاری کودکان تاثیرگذار است. بنابراین بهتر است در طراحی سایت برای کودکان از محتوای متنی کمتری نسبت به محتواهای تصویری استفاده شود و یا اصلا استفاده نشود.

نوع محتوا

بسیاری از والدین نگران کودکان خود هنگام گشتن در فضای اینترنت هستند. لازم است که در طراحی سایت کودکان نوع محتوا بررسی شده و کاملا مفید و آموزنده باشد. در طراحی سایت مخصوص کودکان هرگز نباید از محتواهای نامناسب استفاده نمود تا والدین نیز با خیال راحت به کودکان خود اجازه استفاده از وبسایت را بدهند.

طراحی سایت کودکان

کلام آخر

کودکان به نوعی مهمترین عضو خانواده هستند و باید از هنگام تولد تا بزرگی به آنها توجه نمود. یکی از کسب و کارهایی که بسیار پر رونق شده است، کارهای مربوط به فضای کودکان و بچه ها می باشد. اما برای کسب و کار در فضای کودک باید یک وبسایت مخصوص آنها نیز داشته باشید. ما در این مقاله به خصوصیات و ویژگی های طراحی سایت کودکان پرداختیم تا در صورت ورود به این کسب و کار آشنایی کافی را در این زمینه داشته باشید.

شرکت سئو اینجا یکی از معتبرترین شرکت های فعال در حوزه تخصصی طراحی سایت و سئو می باشد که تمرکز خود را بر روی ارائه هرچه بهتر خدمات سئو سایت گذاشته است. این شرکت با استفاده از نیروی مشاور سئو حرفه ای میتواند بهترین خدمات را در زمینه طراحی سایت کودکان و همچنین بهبود رتبه سایت به شما ارائه دهد.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

 

تاثیر انتخاب موتور کرکره برقی در خرید کرکره برقی پارکینگ

تامین امنیت پارکینگ، به دلیل نگهداری وسیله نقلیه شخصی مسئله بسیار مهمی است. یکی از مهمترین مسائلی که در این مورد وجود دارد، انتخاب موتور کرکره برقی مناسب برای تهیه و خرید کرکره برقی پارکینگ می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به عوامل موثر بر انتخاب و همچنین خرید موتور کرکره برقی  مناسب برای محیط پارکینگ بپردازیم.

کرکره برقی پارکینگ

چرا موتور کرکره برقی هنگام خرید اهمیت دارد؟

انتخاب موتور کرکره برقی به نوعی مهمترین مسئله هنگام خرید کرکره برقی پارکینگ می باشد. البته انتخاب موتور مناسب به عوامل بسیاری بستگی دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره داریم.

  • متراژ فضای پارکینگ.
  • میزان رفت و آمد افراد در پارکینگ.
  • وزن درب پارکینگ.

پس از متوجه شدن میزان اهمیت انتخاب موتور کرکره برقی، حال باید با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید انتخابی مفید و موثر داشته باشید. به طور کلی موتور کرکره برقی به سه نوع سانترال، توبلار و ساید تقسیم می شود. هر کدام از این موتور ها می تواند برای کرکره برقی پارکینگ با توجه به عواملی که در بالا نام بردیم، موثر باشد. ما در زیر به معرفی این موتور ها می پردازیم.

موتور سانترال

سانترال قدیمی ترین نوع موتور کرکره برقی می باشد که می توان گفت امروزه منسوخ شده است. این نوع موتورها در صورت موجود بودن قیمت مناسبی دارند ولی به دلیل کمیابی قطعات، معمولا توصیه نمی شود.

موتور ساید

گرانترین نوع موتور کرکره برقی می باشد که معمولا برای استفاده در مکان های امنیتی و یا مراکز صنعتی استفاده می شود. استفاده از موتور ساید برای پارکینگ به علت گرانی بیش از حد و بزرگی توصیه نمی شود.

موتور توبلار

متداولترین و به نوعی مناسب ترین موتور کرکره برقی موجود در بازار است که به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شود. می توان گفت که این نوع موتور، بهترین گزینه در خرید کرکره برقی پارکینگ می باشد. این موتور به دلیل دارا بودن قیمت مناسب، وزن کمتر و همچنین ابعاد مناسب بسیار پرکاربرد محسوب می شود.

نکته: باید توجه داشته باشید که غیر از موتور، عوامل دیگری نیز در انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ موثر هستند مثل: تیغه، ریل، مرکز کنترل، برق اضطراری و بسیاری موارد دیگر که به صورت جداگانه در خرید کرکره برقی پارکینگ موثر هستند.

نگهداری کرکره برقی پارکینگ

پس از خرید و نصب کرکره برقی، یکی از عوامل موثر در جلوگیری از به وجود آمدن خرابی های ممکن نحوه نگهداری آن است که به چند مورد تقسیم می شود. در ذیل برخی از این موارد را می توانید مشاهده کنید:

  • نصب توسط تکنسین های متخصص و مجرب.
  • انجام سرویس های لازم برای کرکره به صورت دوره ای.
  • روغن کاری لوازم کرکره از جمله موتور.
  • کنترل میزان رفت و آمد با توجه به نوع موتور کرکره برقی.

موتور کرکره برقی

کلام پایانی

از مهمترین عواملی که در انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ تاثیرگذار است، انتخاب موتور کرکره برقی مناسب با توجه به نیاز افراد است. ما در این مقاله به معرفی انواع موتور، اهمیت آن در خرید کرکره برقی پارکینگ و همچنین نحوه نگهداری آن پرداختیم. با مطالعه کامل این مطلب شما می توانید کرکره برقی مناسب بر اساس نیاز و توقعات خود را انتخاب نموده و برای خرید اقدام کنید.

شرکت متین هوشمند، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های موجود در زمینه خرید و نصب انواع کرکره برقی پارکینگ و همچنین موتور کرکره برقی می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام به مواردی مثل نوع مصالح، مساحت و متراژ، ایاب و ذهاب، حمل ونقل، زیرسازی و آماده سازی بستگی دارد. هر کدام از انواع مختلف ایزوگام از نظر قیمت خرید با هم تفاوت دارند اما هزینه نصب آنها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد.در این متن عوامل موثر بر قیمت ایزوگام بررسی شده است و شما می‌توانید با توجه به این موارد هنگام خرید و اجرای ایزوگام دید دقیق تری درباره مبلغی که باید بپردازید داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام

متراژ و ابعاد ایزوگام:

متراژ یا مساحت فضای ایزوگام مهم ترین مورد در برآورد قیمت ایزوگام است. قیمت گذاری به صورت متری انجام می‌شود. متراژ، اندازه پوشش ایزوگام مورد نیاز را نشان داده و از این جهت در واقع بر هزینه اولیه خرید موثر است. هر چه مساحت کار نصب بیشتر باشد در متراژهای بزرگتر، قیمت ایزوگام کمتر خواهد شد.

حمل و نقل:

بخش عمده دیگر در هزینه اجرا و نصب ایزوگام، هزینه حمل و نقل ایزوگام و سایر لوازم تخصصی  مورد نیاز به محل است. معمولا این هزینه بستگی به محله مشتری دارد. در داخل ساختمان، هرچه حمل مصالح و لوازم ایزوگام زحمت بیشتری ببرد هزینه افزایش خواهد یافت. اگر سطح کار بسیار وسیع باشد به طوری که برای ایاب و ذهاب تجهیزات مورد نیاز به بیش از یک ماشین نیاز باشد طبعا هزینه جابه جایی افزایش یافته و مبلغ نهایی هم بیشتر خواهد بود که باعث افزایش در قیمت ایزوگام و مشتقات آن می‌شود.

شیب بندی، زیرسازی و کف سازی:

هدف از نصب ایزوگام افزایش مقاومت سقف در برابر رطوبت است. از این رو بهترین ایزوگام برای پشت بام ارتباط مستقیم، با شیب سطح خواهد داشت. معمولا اصلی ترین مرحله قبل از نصب ایزوگام آماده کردن و شیب دادن مناسب کف به سوی چاه ها یا ناودان ها است. بنابراین بهتر است از فروشنده درخواست کنید که در برآورد قیمت مرحله اجرا و هزینه آماده سازی را هم درنظر بگیرد. زیرسازی احتمالا به مصالح مانند چسب نیاز داشته باشد. در این صورت قیمت چسب نیز باید مورد توجه باشد. پس بهتر است از قبل اقدام به خریداری مصالح نمایید و بدانید که مصالح بر قیمت ایزوگام موثر است.

طرح و نقشه:

ایزوگامی که طرح دارد علاوه بر کاربرد اصلی ،جنبه زیبایی نیز داشته و برای محافظت از دیوارها و استخرها در برابر رطوبت و نم استفاده می‌شود و به همین دلیل ممکن با ایزوگام های معمولی در قیمت متفاوت باشد. خوشبختانه در لیست قیمت ایزوگام طرح دار طرح های متنوع زیادی وجود دارد و می‌تواند پاسخگوی نیاز سلایق مختلف مصرف کنندگان باشد.

برند ایزوگام:

قیمت تمام محصولاتی که در بازار موجود هستند به برند آن‌ ها بستگی دارد. قیمت ایزوگام نیز مانند سایر محصولات ازاین قاعده پیروی می‌کند. تعدادی از برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از دلایل عمده این قیمت بالاتر می توان به شناخته شده بودن نام تجاری و نیز کیفیت بالاتر اشاره کرد. گاهی اوقات نیز این قیمت بالاتر به دلیل ارائه خدمات بهتر در نصب و یا خدمات پس از فروش مناسب و منظم  است. البته لازم به توضیح است که این مطلب به هیچ وجه به معنای نامناسب بودن برندهای دیگر و نامهای تجاری ارزان نیست.

تعداد لایه:

ایزوگام های دو لایه معمولا و در شرایط مساوی در مقایسه با ایزوگام های تک لایه قیمت بیشتری دارند. بیشتر بودن قیمت ایزوگام در این نوع به دلیل بهره گیری از مواد اولیه بالاتر در انواع دولایه منطقی و معقول به نظر می‌رسد.

وجود یا عدم وجود پوشش خارجی:

قیمت ایزوگام در ایزوگام هایی که پوشش آلومینیومی دارند بیشتر از ایزوگام های معمولی محاسبه می‌شود. البته ایزوگام های بدون روکش که زرورقی هستند کمتر در پشت بام ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشتر برای مکان هایی نظیر کف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه و مانند آن به کار می‌روند. عدم نیاز به این لایه موجب کاهش این مدل ایزوگام ها خواهد شد.

قیمت با نصب و بدون نصب:

یکی از نکاتی که خریداران درباره قیمت ایزوگام همواره باید در نظر داشته باشند اختلاف قیمت محصول ناشی از دستمزد نصب است. بعضی فروشندگان قیمت نصب را به طور خودکار با قیمت خود محصول جمع می‌کنند تا مشتری از هزینه تمام شده نهایی مطلع باشد و برخی نیز تنها قیمت خود محصول را اطلاع می دهند.

در بسیاری موارد، هر دو نوع هزینه های نصب ایزوگام در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. از این رو مشتری باید در هنگام مقایسه هزینه اجناس مختلف، لحاظ شدن یا نشدن قیمت نصب را مد نظر خود داشته باشد تا بتواند بهترین انتخاب را انجام دهد.

جمع بندی

مواردی که بر قیمت ایزوگام موثر هستند و در بازار این محصول قیمت ایزوگام را تعیین می‌کنند، به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. برای کسب اطلاعات دقیق تر و همچنین در صورتی که تمایل دارید توسط گروهی مطمئن و حرفه ای برای منزل یا محل کسب و کارتان اجرای ایزوگام صورت بگیرد ولی از قیمت ایزوگام چندان اطلاع تخصصی ندارید، می‌توانید با ایزوگام ایران در تماس باشید.




 

 


 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

 

شرکت سئو سایت - مشاوره سئو

بهینه سازی  نتایج موتور جستجو برای موفقیت هر تجارت آنلاین مهم است. هر مدیر سایت باید درک کند که SEO چیست و چگونه کار می‌کند و یک شرکت سئو سایت چه خدماتی را به عنوان مشاوره سئو ارائه می‌دهد تا بتواند به کمک آن سایت خود را در صفحه اول نتایج جستجو قرار دهد.

 مشاوره سئو چیست؟

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است. سئو قوانینی برای بهینه سازی وب سایت شما است تا بتواند در نتایج موتورهای جستجو به رتبه های بالاتری دست یابد. این فرایند به دنبال افزایش قابلیت مشاهده وب سایت شما در موتورهای جستجو و بازدید بیشتر است.

سئو دو هدف اصلی دارد: 

  • به شما کمک می‌کند آنچه را که کاربران آنلاین جستجو می‌کنند درک کنید تا بتوانید محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید

  • کمک به شما در ایجاد وب سایتی است که موتورهای جستجو می‌توانند محتوای آن را پیدا کرده، فهرست بندی کنند و درک کنند.

مهمترین راهکارهای مشاوره سئو که توسط یک شرکت سئو سایت ارائه می‌شود:

  • شناسایی آنچه کاربران جستجو می‌کنند و مربوط به محصولات و خدمات شما است

  • ارائه سیگنال های مناسب به خزنده ها و الگوریتم های موتور جستجو از طریق تکنیک های مختلف جستجوگرها

  • سئو می‌تواند به عنوان یک چارچوب کامل در نظر گرفته شود زیرا مشاوره سئو دارای تعدادی قانون (یا دستورالعمل)، تعدادی مرحله و یک سری کنترل است.

چرا SEO مهم است؟

در بازار امروز، بازاریابی به کمک مشاوره سئو بیش از هر زمان دیگری مهم است.موتورهای جستجو روزانه به میلیون ها کاربر در جستجوی پاسخ سوالات خود و یا یافتن راه حل برای مشکلات آنها خدمت می‌کنند. اگر وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، مشاوره سئو به کمک یک شرکت سئو سایت حرفه ای می‌تواند به شما کمک کند تا از این ترافیک جستجوها به صورت هدفمند استفاده کنید.

SEO مهم است زیرا:

  • اکثر کاربران موتور جستجو به احتمال زیاد روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحات نتایج موتور جستجو(SERPS) کلیک می‌کنند. برای استفاده از این مزیت و جلب بازدید کنندگان به وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما، وب سایت شما باید در یکی از موقعیت های برتر ظاهر شود.

  • مشاوره سئو تنها مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه اقدامات خوب سئو باعث بهبود تجربه کاربر و کاربرد یک وب سایت می شود.

  • کاربران به موتورهای جستجو اعتماد می کنند و حضور در موقعیت های بالایی برای کلمات کلیدی مورد جستجو کاربر، اعتماد به وب سایت را افزایش می دهد.

  • اقداماتی که یک شرکت سئو سایت انجام می‌دهد برای ارتقا شهرت وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایت شما را با جستجو در Google یا Bing پیدا می‌کنند، به احتمال زیاد آن را در فیس بوک ، توییتر یا سایر رسانه های اجتماعی تبلیغ می‌کنند.

  • سئو برای راه اندازی یک وب سایت بزرگ مهم است. وب سایت هایی که بیش از یک نویسنده دارند می‌توانند به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات سئو که توسط یک شرکت سئو سایت ارائه می‌شود، بهره مند شوند. 

  • نتایج مش سئو می‌تواند شما را در رقابت جلو بیندازد. اگر دو وب سایت فروش مشابهی داشته باشند، به احتمال زیاد وب سایت بهینه سازی توسط یک شرکت سئو سایت برای موتور جستجو، مشتری بیشتری خواهد داشت.

معرفی SEO برای مبتدی ها

برای افراد تازه کار تعاریف فوق ممکن است پیچیده به نظر برسد.به عبارت ساده تر، بهینه سازی موتور جستجو روشی برای بهبود وب سایت شماست تا به نتایج بالاتری در نتایج جستجوی گوگل ، یاهو ، بینگ یا سایر موتورهای جستجو برسد.هنگامی که شما در Google جستجو می‌کنید ترتیب نمایش نتایج بر اساس الگوریتم های پیچیده است. این الگوریتم ها قبل از اینکه تصمیم بگیرند کدام صفحه وب در موقعیت اول، موقعیت دوم و... نشان داده شود، تعدادی از قوانین را در نظر می‌گیرند.بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به شما مزیتی نسبت به سایتهای غیر بهینه می‌دهد و شانس وبسایت را برای کسب رتبه بالاتر افزایش می‌دهد.

مراحل اصلی فرایند بهینه سازی موتور جستجو به کمک مشاوره سئو

همانطور که اشاره شد، SEO یک فرایند ثابت نیست بلکه یک چارچوب با قوانین و فرایندها است.

خدمات سئو که توسط یک شرکت سئو سایت ارائه میشود را می‌توان به 3 نوع اصلی تقسیم کرد:

  • سئو فنی (تکنیکال): با سئو تکنیکال می‌توانید اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو می‌توانند وب سایت شما را بدون هیچ مشکلی بررسی کنند.

  • سئو داخلی: قوانینی که باید در سایت و محتوای شما اعمال شود تا مورد قبول موتور جستجو باشد.

  • سئو خارجی: روش‌هایی برای ارتقا وب سایت یا وبلاگ خود به منظور داشتن رتبه بالاتر در نتایج جستجو.

سئو تکنیکال

اولین مرحله سئو تکنیکال نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، سئو تکنیکال ارتباطی با محتوای واقعی یک وب سایت یا روش های ارتقا وب سایت ندارد.این به تنظیماتی مربوط می شود که شما برای سهولت کار خزنده های موتور جستجو باید پیکربندی کنید. معمولاً به محض اینکه سئو تکنیکال خود را درست انجام دادید، احتمالا دیگر مجبور به تنظیم مجدد نیستید.از طرف دیگر، سئو تکنیکال نامناسب می‌تواند بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد.برای انجام یک سئو تکنیکال و اطمینان از اینکه همه چیز مطابق انتظار کار می‌کند، بهترین کار استفاده از خدمات یک شرکت سئو سایت است.

سئو داخلی (on site seo)

مرحله دوم سئو داخلی است. سئو داخلی در صفحه، ابتدا با محتوا و سپس سایر عناصر موجود ارتباط دارد. بر خلاف سئو تکنیکال و خارجی، تمرکز اصلی سئو داخلی در صفحه ارائه سیگنالهای کافی به خزنده های موتور جستجو است تا بتوانند معنی و زمینه محتوای شما را درک کنند. به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو صفحه ای را مانند یک انسان نمی‌خوانند، بنابراین آنها به دنبال سیگنال هایی هستند که بفهمند یک صفحه چه محتوایی دارد.

در این مرحله است که شما با ساختار وب سایت ، کلمات کلیدی SEO، بهینه سازی عنوان، عناوین، پیوندهای داخلی، سئو تصویر ، نشانه گذاری ساختاری داده ها و سایر تکنیک هایی که می توانند سیگنال های مناسب را به موتورهای جستجو ارسال کنند، سرو کار خواهید داشت.سئو داخلی اگر به درستی توسط یک شرکت سئو سایت پیاده شود، اعتبار یک وب سایت یا وبلاگ را بهبود می‌بخشد.

توجه داشته باشید که بهینه سازی محتوا بخشی از سئو داخلی است اما گاهی از آن به عنوان سئو محتوا یاد می‌شود.

سئو خارجی

راه دیگر برای بهبود رتبه بندی وب سایت شما استفاده از تکنیک های  سئو خارجی است.سئو خارجی به طور کلی به عنوان ایجاد لینک شناخته می‌شود اما بهتر است که از اصطلاح «ارتقا» وبسایت استفاده شود زیرا مشاوره سئو خارجی که توسط یک شرکت سئو سایت ارائه می شود شامل روش ها و تکنیک های بیشتری نسبت به ایجاد پیوند است.

چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟

به طور کلی ، هنگامی که کاربر یک عبارت جستجو را تایپ می‌کند، الگوریتم ها جستجو می‌کنند و سعی می‌کنند بهترین صفحاتی را پیدا کنند که می‌تواند هدف کاربر را برآورده کند.صفحاتی که کاندیداهای خوبی هستند در اولین موقعیت های نتایج جستجو ظاهر می‌شوند.

یکی از عوامل تعیین موقعیت یک صفحه وب در نتایج، تعداد پیوندهای دریافتی (بک لینک) است.بک لینک نشانه ای از اعتماد است و بسته به جایی که لینک ها می‌آیند، می‌توانند موقعیت رتبه بندی شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهند.اگر پیوندها از سایت های معروف و معتبری وارد شوند، در رتبه شما تاثیر مثبتی می‌گذارد.ولی اگر سایت پیوندهای پولی ، پیوندهایی در فهرست راهنماهای مقاله ، مزارع پیوند دریافت کرده باشد، در رتبه بندی تأثیر منفی می‌گذارد.

برای دریافت پیوندهای بیشتر چه باید کرد؟

محتوای خوب به شما لینک های طبیعی می‌بخشد که به نوبه خود رتبه و بازدید بالایی را به شما می دهد.اگر پیوندها را بخرید یا آنها را به روش آسان دریافت کنید، ممکن است موقتاً موفق باشید و پس از به روزرسانی بعدی Google، وب سایت موقعیت خوب خود را از دست بدهد.

جمع بندی

قبل از به پایان رساندن این نوشتار، باید کاملاً در ذهن خود داشته باشید که اگر محتوای خوبی ندارید سئو نمی‌تواند به شما کمک کند.به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید وب سایتی با محتوای نه چندان خوب را سئو کنید، احتمال موفقیت در دراز مدت، حداقل است.از طرف دیگر، یک وب سایت با محتوای خوب می‌تواند با سئو یا بدون سئو به خوبی عمل کند. برای چنین سایتی، سئو دقیق توسط یک شرکت سئو سایت مانتد شرکت سئواینجا ، موفقیت آن را چند برابر خواهد کرد.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

امروزه بسیاری از افراد به قصد داشتن اندام متناسب و یا از بین بردن چربی های زیرپوستی از عمل های جراحی زیبایی استفاده می‌کنند. با این حال، عدم اطلاع از عوارض ابدومینوپلاستی و نتایج آن می تواند باعث مشکلات زیادی شود.

عوارض ابدومینوپلاستی

انواع ابدومینوپلاستی

عمل ابدومینوپلاستی به 2 روش انجام می‌شود:

  • کلاسیک

  • لیپوابدومینوپلاستی

لیپوابدومینوپلاستی:

این عمل جراحی برای افراد بالای هجده سال قابل استفاده است. خانم ها به دلیل زایمان و نیز شل شدن شکم و یا کاهش شدید وزن ، از رژیم های غذایی سنگین استفاده کرده اند و یا از عمل هایی نظیر کم کردن وزن کوچک کردن یا بای پس معده یا روده استفاده کرده اند و  این عمل های جراحی باعث چاقی بیش از حد، افزایش چربی شکم و پوست اضافه شکم شده است.این افراد می‌توانند عمل جراحی زیبایی شکم را انجام دهند.

عوارض ابدومینوپلاستی

از آنجایی که عمل ابدومینوپلاستی یک عمل زیبایی محسوب می‌شود، قبل از اقدام به جراحی باید عوارض ابدومینوپلاستی به خصوص خطرات آن برای بیمار بیان شود. غالبا عوارض ابدومینوپلاستی به 2 گروه عوارض شایع و عوارض نادر تقسیم می شوند.

درد

از مهم ترین و شایع ترین عوارض ابدومینوپلاستی،احساس درد است. معمولا درد مینی ابدومینوپلاستی خفیف و درد ابدومینوپلاستی همراه با ترمیم عضله، متوسط تا شدید است.احساس درد و حساسیت ممکن است چند هفته و گاهی تا دو سه ماه در موارد جراحی کامل طول بکشد. 

عفونت زخم

عفونت زخم چندان عارضه شایعی محسوب نمی‌شود ولی در صورت رخ دادن، جزو آن دسته از عوارض ابدومینوپلاستی است که باید به سرعت درمان شود در غیر این صورت منجر به عفونت پیش رونده تمام پوست شکم ، نکروز و شوک عفونی می‌شود.

سروما از عوارض ابدومینوپلاستی

آمبولی ریوی و حمله قلبی

آمبولی ریوی، حمله قلبی یا سکته مغزی از نادر ترین عوارض ابدومینوپلاستی هستند که به دلیل بی تحرکی بعد از هر عمل جراحی و نه فقط ابدومینوپلاستی ممکن است ایجاد شوند. بنابراین، آمبولی ریوی  پس از انجام عمل جراحی ابدومینوپلاستی یک خطر جدی است و در صورت بروز، معمولا در طی سه هفته بعد از عمل جراحی اتفاق می‌افتد، اما احتمال بروز آن در طی 72 ساعت اول بعد از انجام عمل بیشتر است.

خونریزی و هماتوم

اگر خون از لبه های زخم خارج شود به راحتی قابل تشخیص و درمان است. در صورتی که این خون در زیر پوست تجمع پیدا کند، لخته خونی یا هماتوم تشکیل می‌دهد که برای خارج کردن آن از بدن لازم است که 1 الی 2 سانتی متر از بخیه های پوستی باز شوند.  

ترمیم ناکافی و باز شدن زخم

یکی از عوارض ابدومینوپلاستی که کمتر عمومیت دارد ترمیم ناکافی و باز شدن زخم است و بیشتر ممکن است که در خط میانی بخیه شکم رخ دهد. 

دلایل ایجاد آن: 

1- کشیدگی بیش از حد پوست در ناحیه میانی شکم و تنگ بستن زخم  که منجر به کشیدگی بیش از حد رگ های تغذیه کننده پوست و کاهش خون رسانی منطقه می‌شود. 

2- مشکل دیابت کنترل نشده و عدم خون رسانی مناسب و به مقدار کافی دلیل دیگر وقوع این عارضه است. 

3- در افراد سیگاری،مصرف نیکوتین با تنگ کردن رگ ها موجب کاهش خونرسانی پوستی و باز شدن زخم و در مواردی حتی نکروز پوست می‌شود.

تشکیل سروما

از دیگر عوارض ابدومینوپلاستی می توان به تشکیل سروما اشاره کرد. سروما مایع زرد رنگی است که معمولا حداقل 7 روز بعد از عمل در زیر پوست تجمع پیدا می‌کند. علت تشکیل این ماده، نچسبیدن پوست به ماهیچه زیرین شکم و ایجاد فضای خالی زیر پوست است. این مایع بقایای لخته های کوچکی است که به تدریج شکسته شده اند و هموگلوبین موجود در آنها به زردی تغییر رنگ داده است.

  • shaparak seo