shaapaarak

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ریمل یکی از لوازم ارایشی پرمصرف بین خانم ها میباشد به دلیل اینکه زیبا تر کردن چشم ها میتواند بسیار در زیبا شدن چهره تاثیرگذار باشد به همین دلیل همه خانم ها عاشق استفاده کردن از ریمل میباشند. ریمل مژه ها را پرپشت و بلند میکند. به دلیل مصرف زیاد این وسیل معمولا خانم ها آن را به سرعت تمام میکنند.

با توجه به اینکه تاریخ مصرف ریمل به طور کلی خیلی زودتر از بقیه لوازم آرایشی تمام میشود اما باز هم اکثر به مرحله فاسد شدن یا خشک شدن نمیرسد و به سرعت تمام میشود.

اما بعضی از خانم ها هم هستند که ریمل خود را کمتر استفاده میکنند. یا در آن را محکم نمیبنند و همین قضیه باعث میشود ریمل زود تر از موعد خشک شود. اما راه حل چیست آیا باید ریمل را دور بیاندازیم؟

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما آموزش دهد چگونه ریمل خود را همانند روز اول احیا کنید.

ریمل

چرا ریمل خشک می شود.

ذهنیت همه ما این است که چون تعداد مصرف بالا است ریمل خشک می شود. شاید این عامل تاثیرگذار باشد اما مهم ترین علت این است که زمانی که شما از ریمل استفاده نمی کنید برس ریمل و محفظه داخلی آن با هم هیچ اصطکاکی برقرار نمی کند و در نتیجه مایع درون محفظه خشک می شود.

اگر از ریمل کم استفاده می کنید آن را در قسمت خنک یخچال قرار دهید تا زمانی که خواستید استفاده کنید مثل روز اول تازه باشد.

راه حل ریمل خشک شده

می توانید چند قطره آب جوش درون محفظه ریمل بریزید. درب آن را ببندید و تکان دهید. اجازه دهید خنک شود سپس از ریمل استفاده کنید. به جای آب جوش می توانید از گلاب هم استفاده کنید.

میتوانید مقداری روغن طبیعی مثل روغن زیتون یا روغن بادام درون محفظه بریزید و خوب تکان دهید. بیشتر از 2 تا 3 قطره روغن درون ریمل نریزد. استفاده از این روغن ها علاوه بر اینکه ریمل شما را دوباره زنده می کند می تواند باعث تقویت مژه هایتان هم شود.

 در یک روش دیگر ریمل را در یک لیوان آب گرم قرار دهید و مدتی صبر کنید. گرما مایع ریمل را نرم میکند و مایع به آرامی از دیواره محفظه جدا میشود. بعد از گرم شدن ریمل میتوان 2 تا 4 قطره از قطره چشمی به اسم نفازولین یا محلول پاک کننده آرایشی چشمی را درون آن بچکانید و تکان دهید. این کار باعث تازه شدن مایع درون ریمل خواهد شد. این کار را میتوانید با مایع نگدارنده لنزهای چشمی نیز انجام دهید.

روش های بالا را زیاد انجام ندهید. چرا که کیفیت ریمل از دست می رود. 

ریمل باکیفیت

یکی از دلایل زود خشک شدن ریمل نامرغوب بودن آن ریمل است به همین دلیل با خرید ریمل اصل و با کیفیت هم سلامت چشمان خود را تضمین کنید و هم طول عمر ریمل خود را افزایش دهید.

برای خرید ریمل های اصل و با کیفیت و مرغوب میتوانید به فروشگاه های آرایشی معتبر مانند روبی سان مراجعه کنید.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

زیبایی مهم ترین معیاری است که از دیرباز به آن توجه زیادی میشده است. انسان زیبایی را دوست دارد و برای رسیدن به معیار های زیبایی تلاش زیادی میکند البته نباید این نکته را فراموش کرد که همه ی ما زیبا هستیم و تلاش ما برای زیباتر شدن است. یکی از راه های افزایش زیبایی آرایش کردن میباشد آرایش مو و صورت مهارت هایی هستند که شاید هرکسی به آن ها تسلط نداشته باشد.

به همین دلیل ما به سراغ آرایشگاه ها میرویم. اما چه میشد اگر ما هم مانند سلبرتی های معروف دنیا آرایشگر در منزل داشتیم. آرایشگری که همه خدماتی که در آرایشگاه ها به ما ارائه میدهند را در منزل به ما ارائه دهد. حتی فکر کردن به این موضوع هم جذاب است پس با مای بانیکس همراه باشید تا از مزیت های خدمات آرایشگر در منزل برای شما بگوییم.

آرایشگر در منزل

آرایشگر خود را به خانه بیاورید

این روز ها با توجه به اینکه اکثر خانم ها شاغل هستند چه داخل منزل و چه خارج از منزل، مشغله ها آنقد زیاد شده که شاید کمتر کسی وقت آن را داشته باشد که بتواند به بطور منظم به آرایشگاه برود تا بتواند از خدمات زیبایی استفاده کند.

همانطور که میدانیم این کارها نه فقط برای زیبایی بلکه برای افزایش اعتماد به نفس و شادابی و نشاط در میان روزمرگی های زندگی مان بسیار مفید است. وگرنه ممکن است در مشغله های زندگی گم شویم و روحمان پژمرده شود.

آرایشگر آنلاین

اما چگونه میتوان در میان تمام این شلوغی ها وقت برای رفتن به آرایشگاه پیدا کرد؟

تازه وقتی با این شلوغی آرایشگاه ها میتوان از آن ها وقت گرفت باید ساعت ها در آرایشگاه در نوبت نشست و منتظر ماند و این خود به تنهایی باعث هدر رفتن وقت ارزشمند ما میشود.

اما خبر خوش این است که مای بانیکس برای این مشکل یه راه حل خوب دارد و آن هم داشتن یک آرایشگر در منزل شما است. نه اشتباه نکنید لازم نیست این آرایشگر با شما زندگی کند. شما میتوانید به راحتی از طریق اپلیکیشن مای بانیکس درخواست یک آرایشگر بدهید تا به منزل شما بیاید و خدمات زیبایی مورد نیاز شما را برایتان انجام دهد.

اینگونه دیگر نه وقتتان در سالن های آرایشی تلف میشود، نه در ترافیک های سرسام آور میمانید و نه مجبور میشوید به دلیل مشغله هایتان در رسیدگی به زیبایی خود کوتاهی کنید.

خدمات آرایشی

خدمات آرایشی

 اپلیکیشن مای بانیکس با آرایشگاه های آنلاین بسیار زیادی در ارتباط میباشد که میتواند انواع خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد خدماتی مانند :

  • کوتاهی مو

  • خدمات ناخن

  • براشینگ

  • ویتامینه مو

  • پاکسازی

  • لایه برداری پوست

  • شینیون

  • رنگ

  • مش

  • بالیاژ و آمبره

  • اصلاح ابرو و صورت

تمام این خدمات را شما میتوانید در منزل خود داشته باشید و نیازی به رفتن به سالن های آرایشی نداشته باشید.

خدمات آرایشی آنلاین

در نهایت اینکه دیگر رسیدگی به خود و داشتن ظاهر زیبا و آراسته کار سخت و وقت گیری نمیباشد و شما میتوانید به راحتی یک آرایشگر در منزل خود داشته باشید. ما در مای بانیکس تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین خدمات آرایشی را بوسیله ارتباط با بهترین آرایشگاها در اختیار شما قرار دهیم. پس به تیم ما بپیوندید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

این روز ها کانسیلر از ابزارهای آرایشی محبوب و پرکاربرد در بین خانم ها شناخته می شود. کانسیلر قدرت فوق العاده ای در کاور و پوشش لکه های تیره و قهوه ای و قرمز پوست دارد. نه تنها می تواند این لکه ها را بپوشاند بلکه اگر به صورت صحیح استفاده شود می تواند بسیاری از ایرادات پوست را بپوشاند و به پوست صورتتان شادابی و نشاط دهد. 

اما متاسفانه خانم ها در استفاده از این ابزار آرایشی دچار اشتباهات زیادی می شوند و در نتیجه روی کل آرایش شان تاثیر منفی دارد. که با این کار نه تنها نتیجه دلخواه از آرایش برآورده نمی شود، که افراد را از ادامه دادن برای استفاده از این ابزار کاربردی باز می دارد.

 اگر شما هم قصد دارید که آرایشی بی نقص و اشتباه داشته باشید و زیباتر به نظر برسید، پیشنهاد می کنیم که در خواندن این مقاله با ما همراه باشید؛ تا شما را از این اشتباهات شایع آگاه کنیم و نکات آماده سازی پوست برای استفاده از کانسیلر را یاد بگیرید.

کانسیلر مدادی

اشتباهات رایج در استفاده از کانسیلر چیست؟

شایع ترین اشتباه که خانم ها در استفاده از کانسیلر مرتکب می شوند این است که رنگ این ابزار آرایش را درست انتخاب نمی کنند. در واقع نمی دانند که رنگ این محصول آرایشی را از کدام تنالیته رنگ انتخاب نمایید. رنگ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از کرم پودر باشد تا بتواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

استفاده از کانسیلر با چند درجه روشن تر نتیجه عکس روی لکه ها دارد. یعنی به جای اینکه لکه ها کاور شود خودشان را بیشتر نشان می دهند.

روشن بودن کانسیلر از کرم پودر در همه جا صدق می کند مگر اینکه شما بخواهید کانسیلر را برای پوشاندن پف ناحیه چشم استفاده کنید. در این حالت باید کانسیلری که انتخاب می کنید کمی تیره تر از کرم پودر باشد.

اشتباه بعدی این است که کانسیلر را متناسب با نوع و خصوصیات پوستتان انتخاب نمی کند. انتخاب نوع کانسیلر اشتباه می تواند روی صورت شما نمای نازیبایی ایجاد نماید. مثلا کانسیلر روی پوستتان می ماسد، خودش باعث ایجاد لکه های سفید روی پوست می شود.

کانسیلر انواع مختلفی دارد که این شما هستید مناسب ترین آن را انتخاب کنید. کانسیلر مناسب پوست های چرب باید فاقد چربی باشد. در نتیجه بهترین مدل انتخاب می تواند کانسیلر جامد استیکی باشد. کانسیلر جامد مدادی هم برای افرادی که پوست نرمال دارند مناسب است. کانسیلر جامد مدادی کمی بیشتر از استیکی چربی دارد. 

کانسیلرهای مایع هم برای خانم هایی که پوست خشک دارند مناسب است. اما اگر خانمی با پوست چرب اصرار به استفاده از این محصول آرایشی داشت می تواند از کانسیلر مایع بدون چربی که روی آن درج شده باشد Free Oil استفاده کند.

نکات استفاده از کانسیلر

قبل از استفاده از کانسیلر چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

حتما این نکته را به یاد داشته باشید که به طور کلی ، قبل از استفاده از ابزارهای آرایشی باید صورت خود را آماده کنید. به عنوان مثال اگر شما خانمی با پوست خشک هستید بهتر است قبل از استفاده از لوازم آرایشی ابتدا صورت خود را با کرم های آبرسان و مرطوب کننده ماساز دهید تا مقداری از خشکی صورت تان کم شود. مرحله بعدی استفاده از کانسیلر است.

یا اگر شما خانمی با پوست چرب هستید بهتر است قبل از استفاده از کانسیلر ابتدا صورتتان را با شوینده های مناسب پوستتان بشویید تا مقداری از چربی پوست کم شود و کانسیلر روی پوستتان نماسد.

 

افزایش ماندگاری کانسیلر

 

چگونه می توان ماندگاری کانسیلر را افزایش داد؟

همه خانم ها شاکی از این هستند که ماندگاری کانسیلر کم است. اما باید بدانید که اگر کانسیلر به درستی انتخاب شود ماندگاری مناسبی و پوشش دهی کافی خواهد داشت. اما برای بالاتر بردن ماندگاری کانسیلر می توانید از پنکک استفاده کنید. قرار گرفتن یه لایه پنکک روی کانسیلر می تواند ماندگاری نه تنها کانسلیر بلکه تمام آرایش را بالا ببرد. در واقع از کانسیلر به عنوان فیکساتور آرایش استفاده میشود.

جمع بندی

بزرگترین اشتباهی که خانم ها نه تنها در مورد کانسیلر بلکه در مورد همه محصولات آرایشی مرتکب می شوند این است که به دلیل بالاتر بودن قیمت محصولات آرایشی اصل و استاندارد به دنبال محصولات فیک و تقلبی هستند. این محصولات نه تنها شما را زیبا نمی کند بلکه در اثر استفاده بلند مدت می تواند به شما هم آسیب بزند و از زیبایی خدادادی شما هم بکاهد.برای خرید محصولات آرایشی اصل لازم است که از فروشگاه های آرایشی معتبر محصولات اصل و معتبر را خریداری کنید. 

برند روبی سان ارائه دهنده محصولات ایرانی ایتالیایی مرغوب و با کیفیت است که می توانید محصولات آرایشی را با خیالی آسوده از سالم بودن و اورجینال بودن آن تهیه کنید. در ساخت این محصولات از مواد طبیعی مثل عسل استفاده شده تا از پوست شما در برابر پیری و خشکی محافظت کند.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰


اینکه صورتتان دارای کک و مک است یا لکه های قهوه ای روی صورتتان دارید نباید اعتماد به نفس شما را کاهش دهد. امروزه وجود کک و مک روی صورت نشان دهنده زیبایی و نچرال بودن پوست شما است. 

 اما اگر از بودن این لکه ها احساس خوبی ندارید نگران نباشید. می توانید از یک محصول آرایشی بسیار عالی که می تواند تمام این نواحی را به خوبی کاور کند استفاده نمایید. این محصول جادویی کانسیلر است.

کانسیلر در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف موجود است. شما باید متناسب با نوع پوست، رنگ پوست و مشکلات پوست خود آن‌را انتخاب کنید. البته ما در پست به طور کامل بیان می کنیم کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد. 

در این مقاله تصمیم داریم در مورد کاربرد و تاثیر کانسیلر در آرایش اطلاعاتی ارائه دهیم تا بتوانید از این محصول آرایشی به نحو احسن استفاده نمایید.

کانسیلر روبی سان

انتخاب کانسیلر

قبل از اینکه با کاربردهای این محصول آرایشی آشنا شوید بهتر است بدانید که این محصول دارای انواع و اقسام مختلفی است و شما باید بر اساس ویژگی های پوستتان یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. 

کانسیلر دارای دو مدل کلی کانسیلر مایع و جامد است. هر یک از این محصولات برای یک پوستی مناسب است . مثلا اگر شما دارای پوستی چرب هستید بهتر است از کانسیلر جامد استفاده کنید که حاوی چربی کمتر است.

کانسیلر جامد مدادی برای کاور کردن نقاط ریز استفاده می شود و از نوع استیکی آن برای پنهان کردن ناحیه وسیعی از پوست به کار می رود.

حالا که متوجه شدید باید چگونه کانسیلر را انتخاب نمایید میخواهیم در مورد کاربردهای آن در آرایش صحبت نماییم.

کاربردهای کانسیلر

این محصول می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را کاور نماید. بهترین گزینه برای انتخاب کانسیلر ، که بتواند تاثیر بیشتری داشته باشد، نوع مایع کانسیلر است که رنگ آن زرد است. همچنین نوع مایع کانسیلر ، می تواند چین و چروک های اطراف چشم را به خوبی کاور نماید.

کانسیلر به عنوان تصحیح کننده آرایش: بعد از اتمام آرایش،  ممکن است که مثلا ناحیه لب را به اشتباه آرایش کرده باشید یا مقداری از رژ لب از خط لب بیرون زده باشد. در این مواقع می توانید به کمک کانسیلر آن ناحیه را به راحتی اصلاح نمایید. یا اگر خط چشمی که کشیدید ، نامرتب است و پاک کردن آن موجب به هم ریختن کل آرایشتان شود، می توانید با کمک کانسیلر آن ناحیه را اصلاح و مرتب کنید.

انتخاب کانسیلر

کانسیلر به عنوان شادابی کننده پوست: کانسیلر می تواند موجب شادابی صورت و چهره شما شود. اگر صورتتان رنگ پریده و زرد است بهتر است به سراغ کانسیلرهای رنگی بروید. بهترین رنگ برای اینکه کمی به صورتتان شادابی و نشاط ببخشد و خستگی چهره تان را بپوشاند رنگ صورتی است. این رنگ را به ناحیه زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید تا روی گونه های خود می توانید بکشید.

کانسیلر به عنوان هایلایتر یا کانتور:از کانسیلر می توانید به عنوان هایلایتر یا کانتور استفاده نمایید. برای اینکه صورتتان را کانتور کنید، باید از کانسیلر جامد با رنگ های متفاوت از تیره تا روشن استفاده کنید  و خط هایی را برای ایجاد هایلایت روی صورت، ایجاد کنید. سپس با کمک براش صورت ، باید این خطوط را روی صورت پخش نمایید تا آرایش طبیعی جلوه کند. 

مثلا برای کوچک تر نشان دادن بینی ، باید در ناحیه خارج از بینی از کانسیلر تیره تری استفاده کنید و میانه بینی ، دقیقا روی تیغه بینی ، را با کانسیلر روشن تر بپوشانید و سپس این دو ناحیه را به خوبی با هم ادغام نمایید تا خط جدایشی بین آنها نباشد. 

 

تشخیص کانسیلر مناسب

کانسیلر به عنوان رفع کننده جای آکنه و قرمزی پوست: کانسیلر جای قرمزی جوش را برطرف می کند. اکثر آکنه ها و جوش ها روی صورت افراد به صورت قرمز خودشان را نشان می دهند. اگر بخواهید این نقاط را بپوشانید بهتر است از کانسیلری به رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سبز می تواند قرمزی را خنثی نماید. فقط خاطرتان باشد که برای تاثیر بیشتر، لازم است کانسیلر را به صورت نقطه ای روی پوست قرار دهید و با ضربه های آرام ، به آرامی کانسیلر را روی صورت پخش نمایید. دقت کنید که به هیچ وجه ، پد آرایشی را روی آن نواحی نکشید چرا که قرمزی پوست را بیشتر نشان می دهد.

چگونه کانسیلر را به دور چشم ها بزنیم؟ 

از آنجا که اطراف چشم پوستی نازک و بسیار حساس دارد، باید محتاطانه با آن رفتار کنید. بهتر است قبل از زدن کانسیلر، به اطراف چشم تان ، کرم دور چشم بزنید. چند دقیقه صبر کنید، پس از این که کاملا روی پوست تان نشست، کانسیلر را به آن اضافه کنید. شما باید آن را به صورت V شکل بزنید. درواقع زدن کانسیلر را از زیر چشم تان آغاز کنید و آن را به شکل مثلثی تا پایین چشمتان پخش کنید.

چون پوست ناحیه دور چشم زیاد حرکت می کند بهتر است از استفاده بیش از حد از کانسیلر بپرهیزید. به جای این کار از یک کانسیلر مایع یا کرمی سبک استفاده کنید. یا حتی می توانید از کانسیلرهایی که صرفا برای ناحیه دور چشم تعبیه شده اند کمک بگیرید.

جمع بندی:

کانسیلر یک ماده آرایشی است که روی پوست قرار می گیرد؛ پس در هنگام خرید آن، بایستی از مرغوبیت و کیفیت آن مطمئن باشید. انتخاب محصولات آرایشی نامرغوب، آسیب های جدی به پوست وارد می کند و چهره شما را در دراز مدت پژمرده و کدر می کند. 

امیدواریم که در این مطلب، شما را با کاربرد های کانسیلر و انتخاب درست متناسب با پوست صورتتان ، به خوبی آشنا کرده باشیم.

 

ما به شما، استفاده از کانسیلر اصل از فروشگاه معتبر روبی سان را پیشنهاد می کنیم.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

با اینکه امروزه داشتن زیبایی نچرال و طبیعی صورت یک امتیاز ویژه محسوب می شود اما وجود لک، کک و مک می تواند برای خانم ها ناخوشایند است. وجود لکه های تیره و قهوه ای روی صورت صاف و روشن خانم ها می تواند از زیبایی محسور کننده آن ها بکاهد. این قسمت های تیره می تواند در تاثیر گذاری فرد تاثیر منفی داشته باشد در نتیجه اعتماد به نفس خانم کم خواهد شد. به همین دلیل خانم های زیادی وجود دارند که اقدام به خرید کانسیلر می کنند.

 

خرید کانسیلر

 در بین کانسیلرهای موجود بالاترین قدرت پوشانندگی مربوط به کانسیلر کرمی است. این نوع کانسیلر رنگدانه های زیادی دارد و این قدرت کاور را بالا می برد. اینکه شما می خواهید لکه های صورتتان را پنهان کنید باید ببینید ویژگی های صورتتان چگونه است سپس رنگ کانسیلر را انتخاب کنید. 

خرید کانسیلر

برخی از این لکه ها سمج تر و تیره تر هستند و یا زدن یکلایه کرم پودر محو نمی شوند. این لکه ها کم رنگ می شوند اما باز هم در آرایش دیده می شوند. در این حالت بهتر است اقدام به خرید کانسیلر کنید. کانسیلر یک نوع ابزار آرایشی و اصلاح کننده عیوب صورت است. 

کانسیلرهای متفاوتی در بازار موجود است که هر کدام رنگ متفاوت، میزان کاور و پوشانندگی متفاوتی دارند. 

اینکه شما می خواهید چه قسمتی از صورتتان را کاور کنید تعیین کننده این است که برای خرید کانسیلر با چه مدلی باید اقدام نمایید.

اما همه خانم ها نیاز دارند از کانسیلری استفاده کنند که قدرت پوشانندگی بالایی داشته باشد و این کاور تا مدت زیادی روی صورت باقی بماند.

 

خرید کانسیلر

یا اگر می خواهید لکه های تیره پوستتان را بپوشانید و پوست صورتتان سبزه است بهتر است اقدام به خرید کانسیلر مایع یا جامد اما به رنگ نارنجی کنید . رنگ نارنجی روی پوست های سبزه و گندمی معجزه می کند.

اگر می خواهید چین و چروک و سیاهی دور چشمتان را کاور کنید باید خرید کانسیلر کرمی زرد رنگ انجام دهید. حالا اگر شما زیر چشمتان پف دارد باید از کانسیلری استفاده کنید که یک درجه از کرم پودرتان تیره تر باشد. 

 

پوستتان اگر بی حال و خسته است، رنگ پریده و زرد است و بخواهید کانسیلر این خستگی را کاور کند بهتر است از کانسیلر بنفش استفاده کنید. رنگ بنفش به صورتتان بی حال شما رنگ و جانی دوباره میبخشد و آن را با نشاط تر نشان می دهد. در ضمن می تواند به خوبی لکه ها را کاور کند.

 

خرید کانسیلر

اگر روی پوستتان قسمت های قرمز دارد از کانسیلر سبز استفاده کنید. قسمت های قرمز مانند جای آکنه و ماه گرفتگی با رنگ متضادش یعنی سبز رنگ خنثی می شود.

اگر خرید کانسیلر را با توجه به کارایی که دارند انجام می توانید بالاترین کاور را از آن انتظار داشته باشید.

خرید کانسیلر

 

اگر در خرید کانسیلر دقت نکردید و نوع غیر استاندارد آن را خریدید متوجه می شود که هر چقدر بیشتر به صورتتان میزنید کاور خوبی را به شما نمیدهد.

اولین پیشنهاد این است که حتما برای آرایش کردن از کانسیلر مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا بالاترین میزان کاور را به شما دهد. مورد دیگر که در کاور و ماندگاری کانسیلر تاثیرگذار است رعایت این نکته می باشد که کانسیلر را با کمک انگشتانتان روی صورت پخش نکنید.

مهمترین ابزار برای پخش کردن کانسیلر روی صورت استفاده از پد مخصوص آرایشی و یک براش کوچک است. در ضمن استفاده از این ابزارها می تواند آرایش شما را تمیز و مرتب تر نشان دهد.

برای خرید کانسیلر اصل باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان مراجعه کنید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

در محیط کار یا هنگام انجام کارهای فنی، افراد برای ایمن نگه داشتن بخش هایی مانند سر، پاها، دست ها و... از لوازم ایمنی مختلفی استفاده می کنند. اما مهمترین بخش که درصد آسیب پذیری آن نیز بسیار بالاس، چشم ها هستند که باید هنگام انجام هر کاری از عینک محافظ چشم مخصوص استفاده شود.

لوازمی مانند لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و عینک محافظ چشم نقش فوق العاده مهمی در ایمن نگه داشتن افراد در محیط های شغلی پرخطر دارند که نباید به هیچ عنوان از آن غافل شد.

در این مقاله قصد داریم درمورد استفاده عینک ایمنی صحبت کنیم. 

عینک محافظ چشم

عینک محافظ چشم برای چه مشاغلی ضروری است؟

 

  • مشاغلی که با گازهای شیمیایی سروکار دارند

در بعضی شرکت ها و آزمایشگاه ها افراد با گازهای شیمیایی در ارتباط هستند و این گازها اگر به مدت طولانی با چشم ها تماس داشته باشند موجب کاهش بینایی می شود. عینک محافظ چشم که در این جور مشاغل به کار می رود، گاگل نام دارد. عینک محافظ چشم گاگل باید از هرگونه تماس و لمس گازهای شیمیایی با چشم جلوگیری کند. 

مدل این عینک محافظ چشم به این صورت است که دسته ندارد و با یک کش، محکم به پشت سرتان بسته می شود. شیشه این عینک محافظ چشم میتواند تیره یا شفاف باشد.

  • مشاغلی که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند

کسانی که در آزمایشگاه ها کار می کنند با مواد شیمیایی زیادی سر و کار دارند و احتمال این که این مایعات به چشم آنها بپرد زیاد است به همین دلیل باید از عینک محافظ چشم استفاده کنند. کسانی که در آزمایشگاه کار می کنند معمولا از عینک گربه ای و کشیده استفاده می کنند تا کل چشمشان پوشیده بشود.

  • جوشکارها و کسانی که با جرقه در ارتباط هستند

جوشکارها با جرقه سر و کار دارند و جرقه می تواند به قرنیه چشم آسیب بزند. عینک محافظ چشم که در این شغل استفاده می شود باید به گونه ای باشد تا از شدت اشعه نور بکاهد، به همین دلیل برای جوشکاری از عینک محافظ چشم با شیشه تیره استفاده می کنند که البته این مقدار تیرگی را می توان از عدد ۵ تا ۱۲ تنظیم کرد. در استفاده از این عینک، باید نهایت دقت را داشته باشید چون اگر روی آن خط و خشی بیفتد ممکن است مانع و یا کاهش دید شما شود.

عینک ایمنی محافظ چشم

  • کسانی که در معرض پرتاب اجسام به چشم خود هستند

نجارها، منبت کارها و کسانی که با جامدات و اجسام سر و کار دارند، در معرض بیشترین خطر برای چشم ها هستند. این افراد در معرض خطر پرتاب اجسام و اصابت آنها و همچنین ذرات ریز و جامد قرار دارند و به همین علت باید حتما از عینک محافظ چشم استفاده کنند. نجارها و سنگ برها از عینک محافظ چشم سنگ برش استفاده می کنند. این نوع از عینک ایمنی محافظ چشم، شیشه ای با اندازه بزرگ دارد و می تواند کل سطح چشم را به طور کامل بپوشاند. شیشه این عینک ایمنی شفاف است و معمولا به صورت توری است تا مانع دید انسان نشود.

خرید عینک محافظ چشم

همانطور که گفتیم استفاده از محافظ چشم بسیار لازم و ضروری است، به حدی که نمیتوان آن را نادیده گرفت. برای خرید محافظ چشم اصل و استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی یونکس که بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم ایمنی در ایران است مراجعه نمایید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر ایران و دنیا می باشد و همه ساله افراد زیادی به این جزیره سفر می کنند. یکی از مسائل مهم در سفر غذاست. هر چقدر هم که دلتان بخواهد غذاهای سالم و خانگی بخورید، باز هم نمی توانید منکر شوید که بعضی اوقات واقعا نمی توانید در برابر بوی پیتزا و پنیر آن، ساندویچ یا غذاهای ایرانی که در رستوران طبخ می شود مقاومت کنید.

 در جزیره کیش صدها فست فود و رستوران سنتی وجود دارد اما بهترین فست فود کیش، قطعا فودلند است. فودلند با بهترین امکانات و غذاهایی که برای مشتریانش فراهم کرده نه تنها توانسته عنوان بهترین فست فود کیش را به خود اختصاص دهد بلکه موفق به کسب رضایت تمام مشتریان خود شده است. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا این فودکورت کیش را به شما معرفی کنیم.

بهترین رستوران کیش

فودلند، بهترین فست فود کیش

هر کسی به عنوان بهترین فست فود کیش یا شهرهای دیگر، ویژگی های خاصی را مدنظر دارد. اما ویژگی مشترکی که همه بر سر آن اتفاق نظر دارند، کیفیت بالا و طعم خوشمزه غذا است. هیچ کس دوست ندارد غذای بی کیفیت بخورد. بهترین رستوران همیشه باید لذت و رضایت مشتریانش را به عنوان اولویت اول در نظر بگیرد؛ این دقیقا رمز موفقیت فودلند است و به همین دلیل توانسته بهترین فست فود کیش باشد. 

فودلند با داشتن یکی از بهترین سرآشپزهای کیش، طعم فوق العاده ای به غذاهایش بخشیده. ادویه هایی که سرآشپز آن به غذاها اضافه می کند باعث خوشبو و خوش طعم شدن غذاهای سنتی و فرنگی شده است.

ویژگی دیگری که مشتریان برای بهترین فست فود کیش در نظر میگیرند محیط رستوران است. بیشتر مشتریان مایلند که غذای خود را در محیطی آرام و دنج و در عین حال زیبا و با صفا میل کنند. فودلند در یک محیطی به متراژ ۲۰۰ متر مکعب است که فضای بسیار آرام و دنجی دارد که آرامش را به مشتریان عزیز تزریق می کند. اگر غذایتان را در این رستوران میل کنید قطعا لذت می برید و برای چند دقیقه هم که شده از نگرانی های خود فارغ می شوید.

بهترین فست فود کیش

بهترین فست فود کیش باید غذاهای متنوع و زیادی داشته باشد که فودلند این خصوصیت را هم دارد. فقط کافیست به منوی فودلند نگاه کنید. انواع غذاهای ایرانی مانند باقالی پلو با گردن، باقالی پلو با ماهیچه، ته چین، کشک بادمجان، کباب قفقازی و غیره، انواع غذاهای بین المللی مانند انواع پاستا، اسپاگتی، چیکن، استیک، فیله، پنه، برگر و انواع سالاد با طعم های مختلف سالاد فصل، سزار، سالاد تبوله، سالاد متبل و غیره دارد. مطمئن باشید بهترین فست فود کیش برای هرکس با هر سلیقه ای غذا دارد.

فودلند دارای صندلی و میزهای بسیار راحت و زیبا می باشد به طوری که مشتریان به هیچ وجه احساس ناراحتی نمی کنند. از امکانات دیگر این رستوران می توان به داشتن پارکینگ، وای فای رایگان و حیاط باصفا و امن برای بازی کودکان اشاره کرد.

بهترین فودکورت کیش

حرف آخر

دقت داشته باشید که فودلند، بی دلیل عنوان بهترین فست فود در کیش را نیافته است، همچنین فودلند امکان سفارش آنلاین غذا نیز دارد با ویژگی هایی که ذکر کردیم مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

سیمان یکی از مصالح اساسی ساختمان سازی است که کاربردها و انواع مختلفی دارد. یکی از معروف ترین و رایج ترین انواع سیمان، سیمان سفید است که مصارف بسیار زیادی دارد. امروز در این مقاله قصد داریم درباره انواع سیمان و خرید و فروش سیمان سفید صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

خرید سیمان سفید

انواع مختلف سیمان

سیمان سفید

همان طور که از نام آن مشخص است به رنگ سفید است و به درد نمای ساختمان می خورد. این نوع سیمان از کلینکر نوع پرتلند و سنگ گچ به نسبت خاصی به دست می آید. برای تولید کلینکر ، از موادی که مقدار کمی آهن و منگنز دارند استفاده می کنند. از سیمان سفید در دوغاب کف سرامیک ساختمان و بندکشی نما استفاده می شود. سیمان پرتلند و بنایی زیر مجموعه سیمان سفید هستند. از این نوع برای اهداف سازه ای چندان استفاده نمی شود و همچنین از سیمان سفید برای تولید عناصر باربر و قطعات بنایی باربر استفاده نمی کنند چون مجاز نیست

 سیمان بنایی

نوعی از این ماده به نام سیمان بنایی وجود دارد که در کارهای بنائی و ملاتی که در این موارد درست می شوند کاربرد دارد. هر کارخانه ای که این وسیله ساختمانی را می سازد فرمول خاص و مخفی دارد.

 

  o       سیمان سیاه

 این نوع سیمان مصارف زیادی دارد؛ از فونداسیون ها و ستون ها بگیرید تا دیوارها. از این ماده در بتن ریزی، چسباندن کاشی، ساخت دیوار، پل، ساخت لوله های انتقال آب، سد سازی، ساخت تونل، جدول خیابان ها و مصارف دیگر استفاده می شود.

سیمان سفید

  •    سیمان ساختمانی

شاید دقت کرده باشید که این ماده ساختمانی به رنگ های متفاوتی وجود دارد. این سیمان های رنگی از پودر سنگ های رنگی ساخته شده اند؛ مثلا سیمان سفید از پودر سنگ سفید و سیمان تیره از سیمان معمولی ساخته شده است.

  •    سیمان پرتلند

سیمان پرتلند، نوع ضد آب آن است که معمولا به رنگ سفید و خاکستری تولید می شود و می تواند از نشتی آب جلوگیری کند. سیمان پرتلند کاربردهای زیادی دارد مانند تولید موزائیک، آجر، بلوک، تیر سقف و محصولات دیگر که با فشار در قالب فرم می گیرند. از معایب این نوع سیمان می توان به عدم جلوگیری از بخار آب اشاره کرد.

 

فروش سیمان سفید

شما می توانید این محصول را از طریق سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند تهیه کنید. یکی از راه های ساده و مطمئن برای خرید سیمان سفید، سایت پودرسازان است. خرید سیمان سفید به صورت کیسه ای در واحدهای کیلوگرم و تن معامله می شود. کیسه های خرید سیمان سفید معمولا ۲۵ و ۵۰ کیلویی هستند. اگر شما در سایت پودرسازان اقدام به خرید سیمان بکنید ما هر تعداد کیسه ای که مدنظر شما باشد با کامیون به شهر و محل اقامتتان فرستاده می شود.

فروش سیمان سفید

 

فروش سیمان سفید از شرکت پودر سازان

مسلما هر چیزی که امکان خریدش وجود داشته باشد، امکان فروش آن نیز هست. در سایت پودرسازان می توانید هر تعداد که می خواهید از این متریال را بفروشید. پیشنهاد می کنیم برای خرید و فروش سیمان  سفید یا به سایت پودرسازان مراجعه کنید و یا اینکه با شماره 09128181845 تماس حاصل نمایید.

 

  • shaparak seo