shaapaarak

  • ۰
  • ۰

پس از افزایش محبوبیت اخیر، ارزهای دیجیتال برای مردم عادی بسیار قابل دسترس تر از پیش شده اند. چندین شرکت کارگزاری اکنون به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند تا در کنار سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری متقابل و سایر سرمایه‌گذاری‌های خود، ارزهای دیجیتال را خریداری و بفروشند. برخی از صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال، این فرآیند را کاربرپسندتر از همیشه کرده‌اند، به‌ویژه آنهایی که بهترین برنامه‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال را دارند.

 

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال شرکتی است که تراکنش های ارز دیجیتال را تسهیل می کند. مشتریان صرافی ارزهای دیجیتال می توانند ارزهای دیجیتال مختلف را خریداری و بفروشند. آنها همچنین ممکن است بتوانند از طریق پلتفرم صرافی (نه یک لیست جامع) کارهای زیر را انجام دهند:

  • یک نوع ارز دیجیتال را با دیگری با نرخ رایج مبادله کنید.
  • ارزهای دیجیتال را با ارزهای فیات (مانند دلار آمریکا) یا ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با ارزهای فیات مبادله کنید.
  • برای مثال، با استفاده از یک کارت بدهی مرتبط، ارزهای دیجیتال را خرج کنید.
  • برای آشنایی با ارزهای دیجیتال به منابع آموزشی دسترسی داشته باشید.
  • بسیاری از بهترین صرافی‌های رمزنگاری دارای برنامه‌های تلفن همراه هستند که اگر قصد دارید در حال حرکت دارایی‌های دیجیتالی را مبادله کنید، راحتی را ارائه می‌دهند.

 

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

چندین گزینه دارید. بهترین مکان‌ها برای خرید ارز دیجیتال را می‌توان به دو سبد اصلی تقسیم کرد:

  1. کارگزاری ها

کارگزاری شرکتی است که خرید و فروش سرمایه گذاری هایی مانند سهام، اوراق قرضه و صندوق های سرمایه گذاری را تسهیل می کند. بسیاری از بهترین کارگزاران سهام اکنون از طریق پلتفرم های خود معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند. اینها می توانند مبتنی بر دسکتاپ، مبتنی بر برنامه یا هر دو باشند.

  1. صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تسهیل می کند. بزرگترین تفاوت این است که کارگزاری ها وسایل سرمایه گذاری دیگری را ارائه می دهند. صرافی های ارزهای دیجیتال اینطور نیستند.

چه با یک کارگزار یا یک صرافی بروید، مطمئن شوید که عملکرد مورد نیاز شما را دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید ارز دیجیتال را در تلفن همراه خود بخرید، به دنبال بهترین برنامه ارز دیجیتال باشید.

همچنین امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال از افراد دیگر وجود دارد. این مورد در روزهای اولیه بیت کوین بسیار محبوب تر بود اما با این حال، این مورد امروزه می تواند کمی پیچیده شود.

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟

چندین برنامه ارز دیجیتال عالی در بازار وجود دارد. برای انتخاب بهترین صرافی، باید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی برای شما اهمیت دارد.

 

در ادامه به چند مورد از ویژگی های صرافی برتر اشاره خواهیم کرد:

 

  • امنیت

به ویژگی‌های امنیتی صرافی نگاه کنید تا ببینید چه تعداد از دارایی‌های آن در سردخانه آفلاین نگهداری می‌شوند، آیا بیمه خصوصی دارد یا خیر، و آیا بخشی از یک برنامه پاداش باگ است که هکرهای اخلاقی را تشویق می‌کند تا هرگونه ضعف را گزارش کنند. همچنین می توانید متوجه شوید که آیا صرافی تا به حال هک شده است یا خیر.

  • خدمات مشتری

اگر در زمینه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، خدمات 24 ساعته به مشتریان ضروری است. هیچ‌کس نمی‌خواهد برای دریافت کمک از صفحات پرسش‌های متداول عبور کند، زیرا پولی به حسابش نرسیده است.

  • تنوع

محدوده ارزها بیش از 4000 ارز دیجیتال وجود دارد، اما حتی صرافی های بزرگ نیز تنها 50 تا 150 سکه ارائه می دهند. در اکثر پلتفرم ها، احتمالاً می توانید بیت کوین و یک یا دو ارز اصلی دیگر بخرید. اما اگر می‌خواهید ارز خاصی بخرید یا قصد دارید در برخی از سکه‌های کوچک‌تر سرمایه‌گذاری کنید، به یک صرافی نیاز دارید که دارای تنوع باشد.

  • سهولت استفاده

 اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال به سرعت توسعه یافته‌اند، زیرا افراد بیشتری تمایل به سرمایه‌گذاری دارند. با این حال، گاهی اوقات این توسعه سریع به قیمت کاربر پسند بودن تمام شده است. مطمئن شوید که برنامه دارای ویژگی‌هایی است که می‌خواهید استفاده کنید، و اگر قبلاً معامله نکرده‌اید، یکی را انتخاب کنید که برای مبتدیان مناسب باشد.

 

و در پایان

اگر قصد خرید و فروش در بازار ارز‌های دیجیتالی را دارید، ما در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ارزکت، به برخی ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر اشاره کردیم. امید است با مطالعه این مطلب، بهترین انتخاب را انجام دهید.

  • ۰۱/۰۲/۱۱
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی