shaapaarak

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

در مبحث زیبایی، مو یکی از مهم ترین عوامل به حساب می آید. امروزه یکی از مشکلات برای بسیاری از افراد ریزش مو است که افراد به دنبال قرص هرویت یا کاشت مو هستند. بهترین و موثرترین راه برای جلوگیری از ضعیف شدن ریشه مو، تامین ویتامین و مواد معدنی لازم است. در این مقاله می خواهیم به بررسی عوارض قرص هرویت بپردازیم.

در کنار استفاده از مواد مغذی باید از مکمل های غذایی نیز استفاده کرد. یکی ازاین مکمل های بسیار مفید و موثر قرص هیرویت می باشد. امروزه با توجه به اینکه خرید قرص هیرویت بسیار آسان و همیشه در دسترس است و همچنین قیمت آن نیز نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است، این قرص در بین زیباجویان بسیار پرطرفدار می باشد.

از آن جایی که قرص هیرویت نوعی مولتی ویتامین به حساب می آید در مصرف آن باید به نکات  مهمی توجه کرد. به طور کلی قرص هیرویت به خودی خود دارای عوارض جدی نمی باشد. اما چنان چه قرص هیرویت را بیش از حد استاندارد استفاده کنید و یا اگر با این قرص با دیگر مکمل ها استفاده کنید، به طور حتمی دچار مسمومیت در اثر اوردوز ویتامین ها در بدن خواهید شد.
همان طور که واضح است بعضی از ویتامین ها محلول در آب هستند و مقدار اضافه آنها از بدن دفع و خارج می شود. قابل ذکر است که استفاده خودسرانه از هر نوع قرصی ،آسیب ها و عواقبی جدی را به بدن وارد می کند.

عوارض قرص هیرویت

معرفی کاشت مو

تصمیم کاشت مو برای درمان طاسی، یک تصمیم مهم و ضروری است. پیش از کاشت یا ترمیم مو لازم است که فرد خود را آماده انجام این عمل مهم کند، چرا که کاشت مو بسیار حساس است و اگر به درستی ایجاد نشود و با روش های سنتی و غیر تخصصی انجام شود می تواند موجب ریزش مو بطور مجدد شود و علاوه بر آن تاثیر بدی در روحیه زیباجو بگذارد. در هر صورت برای اقدام به انجام این کار باید در مورد این عمل و نتیجه آن واقع بین بود چرا که امکان بازگشت همه موهای ریخته شده و پرپشتی سابق و دوران نوجوانی وجود نخواهد داشت اما اگر روش کاشت و کلینیک زیبایی مورد نظر به درستی انتخاب گردد تقریبا تا 90 درصد موهای از دست رفته قابل برگشت است که خود درصد بالایی محسوب می شود.

  • shaparak seo