shaapaarak

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه بخاطر تغییرات متعدد الگوریتم های موتور جستجو و استانداردهای وب، برای هر سایتی لازم است که اصول سئو را رعایت کند تا بتواند کاربر بیشتری را از طریق موتورهای جستجوگر جذب نماید به همین دلیل ما در دوره آموزش سئو, اصول سئو سایت بر طبق قوانین و دستورالعمل های گوگل آموزش خواهیم داد. دوره آموزش سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو مناسب برنامه نویسان وب، طراحان سایت، دارندگان وب سایت و وبمسترها می باشد.

امروزه موفقیت هرکسی در کسب و کار اینترنتی، وابسته به دانش سئو و بهینه سازی وب سایت است. از این جهت همه افرادی که به هر نوع در فضای وب مشغول به فعالیت هستند نیازمند آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت هستند.

آموزش سئو

یادگیری راهکارها و تکنیک های سئو و همچنین ابزارهای بررسی سئو در موفقیت شما بسیار چشمگیر است و باعث پیشرفت و جلوگیری از هرگونه ضرر و شکست در فضای وب خواهد شد. با استفاده از تکنیک های سئو می توانید در کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر خود، وب سایتتان را در رتبه های بالای موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل به نمایش در بیاورید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) اجازه می دهد تا وب سایت شما در صفحه اول گوگل و بالاتر از رقبای شما قرار گیرد. اگر وب سایت شما دارای رتبه مناسبی نباشد روزانه تعداد زیادی مشتری بالقوه را از دست می دهید. بنابراین بهترین راه جذب مشتریان در اینترنت بهینه سازی وب سایت می باشد.

اعتقاد ما بر این است که سئو مجموعه ای از تکنیک هاست و تکیه بر روی یک تکنیک به عنوان مثال فقط تولید محتوا به تنهایی شما را به نتیجه نمی رساند، بنابراین در دوره آموزش سئو فرصتی فراهم شده تا این علم را به صورت کاملا تخصصی و عملی فرا بگیرید.

آموزش سئو

از آنجا که میلیون‌ها نفر همه روزه برای یافتن پاسخ سوالات یا پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود به موتورهای جستجو به ویژه گوگل مراجعه می‌کنند و با توجه به آمارهای بدست آمده تنها ۷% از کاربران، صفحه های دوم به بعد و بیشتر کاربران ۵ نتیجه اول صفحه نتایج را مرور می کنند .بنابراین رسیدن به ده رتبه اول برای بسیاری از وب مستر ها و صاحبان سایتهای اینترنتی جهت دریافت بازدیدکننده و یا مشتری اهمیت بالای دارد.سئو سایت یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یا به زبان ساده راحت تر دیده شدن در دنیای اینترنت، امروزه تبدیل به علمی شده است که بدون آن هیچ کسب و کار اینترنتی به نتیجه نمی رسد. این بدان معناست که اگر شما بهترین برنامه نویس، بهترین طراح رابط کاربری باشید و یا به طور کلی صاحب بهترین سایت هم که باشید، تا زمانی که با بحث سئو آشنایی نداشته باشید نمی توانید در سطح اینترنت خدمات، کالا یا غیره را به مخاطبانتان معرفی کنید یا به فروش برسانید.

آموزش سئو

 بنابراین سئو یک مبحث ضروری برای تمامی وبمستران و طراحان وب سایت ها می باشد که بایستی با آن آشنایی داشته باشند.در این بازار بسیار رقابتی، امروزه موفقیت هرکسی در کسب و کار اینترنتی، وابسته به دانش سئو و بهینه سازی وب سایت است زیرا به شما در جهت رشد کسب و کارتان و همچنین رسیدن به اهداف کسب و کارتان کمک می کند.

توجه کنید که حضور شما در رتبه های بالا در جستجو کلمات مرتبط به کسب و کارتان اعتماد کاربران را به وب سایت شما بیشتر می کند و باعث معروف شدن برندتان می گردد.

آموزش سئو

سایت سئو اینجا به شما کمک می کند تا در زمینه آموزش سئو و مسائل مربوط به سئو و رونق کسب و کار  شما مشاوره های لازم را ارائه می دهد. از شما برای استفاده از تجربیات این سایت دعوت به عمل می آوریم.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

راه های شناخته شده ای وجود دارند که نوع فرم بینی خود را تشخیص دهید. اگر بافت غضروفی بینی شما نرم است به طوری که با فشار دادن نوک آن به راحتی خم و جابجا شود، پوست بینی تان ضخیم و چرب باشد، دو پره بینی و نوک بینی با یکدیگر حالت مثلث بسازند می توان گفت به احتمال زیاد بینی شما در دسته گوشتی قرار می گیرد.

اما گاهی به همین سادگی نمی توان نوع فرم بینی را تشخیص داد، به علاوه ممکن است بینی شما گوشتی باشد اما این خصوصیت ها را به این شکل نداشته باشد. در چنین شرایطی می توانید با انجام یک آزمایش ساده از گوشتی بودن بینی خود مطمئن شوید.

قبل و بعد عمل بینی گوشتی

برای عمل بینی گوشتی از چه تکنیکی استفاده می شود؟

عمل بینی به طور کلی از نظر تکنیک انجام جراحی به دو دسته تکنیک باز و تکنیک بسته تقسیم می شود. در روش باز، جراح با تیغه جراحی یک برش از داخل یکی از سوراخ های بینی ایجاد می کند که تا زیر نوک بینی و داخل سوراخ دیگر ادامه پیدا می کند. در روش بسته جراح با تیغه جراحی فقط داخل بینی برش می دهد و پوست به مقدار بسیار کم از روی غضروف کنار می رود. در روش باز چون پوست از روی غضروف کنار می رود جراح می تواند تغییرات بیشتری را روی بینی اعمال کند در صورتی که در روش بسته دست جراح تا حد بسیاری بسته است؛ به همین دلیل کسانی که بینی شان نیاز به تغییرات جزیی دارد ترجیح می دهند عمل بینی با تکنیک بسته را انجام بدهند.

در عمل بینی گوشتی پزشک مستقیما با غضروف سر و کار دارد پس تکنیک بسته برای عمل بینی گوشتی توصیه می شود اما باز هم همه چیز به نظر پزشک بستگی دارد.

اشتباهات رایج در عمل بینی گوشتی

پزشکان در گذشته چربی هایی که در نوک و پشت قوس بینی انباشته شده بود را به مقدار خیلی زیادی برمی داشتند یا اینکه غضروف را بسیار زیاد می تراشیدند. این کار شاید تا مدت کوتاهی بعد از عمل خوب بود اما بعد از مدتی به دلیل ماهیت غضروف، دوباره بینی به حالت سابقش برمی گشت. در حال حاضر جراحان زیبایی بینی دریافته اند که باید چربی بینی در حد مناسب برداشته بشود. اگر این مقدار کم یا زیاد باشد نه تنها سلامتی بیمار به خطر می افتد بلکه بینی دوباره به حالت اولیه اش برمی گردد و فرم آن را خراب می کند.

 عمل بینی گوشتی به روش مدرن به این صورت انجام می شود که غضروف تیغه وسط بینی را برمی دارند و در نوک بینی قرار می دهند. این کار باعث استحکام و تقویت بینی می شود. این شیوه مدرن از بازگشت بینی به حالت سابقش جلوگیری می کند.

تفاوت عمل بینی گوشتی و استخوانی

هزینه عمل بینی گوشتی

احتمالا باید تا الان متوجه شده باشید که عمل بینی گوشتی نسبت به دیگر فرم های بینی کار پیچیده و دشواری است و پزشکی که این کار را انجام میدهد باید تخصص و تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد. به همین دلیل مقدار هزینه عمل بینی گوشتی در مقایسه با عمل بینی استخوانی بیشتر است. پیشنهاد ما این است که به خاطر پرداخت مبلغ کم، بینی خود را به دست هرکسی نسپارید. شما بعد از عمل، قرار است سال های طولانی با بینی خود زندگی کنید و در اجتماع ظاهر شوید. بهتر است به پزشکی مراجعه کنید که بعد از جراحی شما را از نتیجه راضی و خشنود کند.

مجموعه دکتر تهران بیوتی یکی از همین کلینیک های با تجربه است. برای اطلاعات بیشتر از نمونه کارهای عمل بینی گوشتی و هزینه دقیق عمل، پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

رژ لب جامد و رژلب مایع همان دو محصول آرایشی هستند که همه خانمها با آن آشنایی دارند و روزانه چندین مرتبه از آن استفاده می کنند. رژ لب مایع به دلیل متفاوت بودن فرمولاسیونی که دارد میزان بیشتر چربی دارد و می تواند لب های شما را نرم و لطیف کند.

اما مهم این است که در بین انواع مختلف رژ لب جامد هم محصولی وجود دارد که باعث تقویت و آبرسانی به پوست های لب شود؟ چرا که تقاضا برای خرید این نوع رز لب بالا است

در این مقاله می خواهیم در مورد رژ لب جامد مرطوب کننده اطلاعات بیشتری ارائه می کنیم. پس اگر به دنبال برطرف کردن خشکی لب هستید با ما همراه باشد.

رژ لب جامد مرطوب کننده

اگر رژ لب جامدی وجود داشته باشد که  علاوه بر اینکه پوشش کامل و یک دستی را برای شما ایجاد می کند، می تواند به صورت همزمان از پوست لب هایتان هم مراقبت کند و موجب نرمی و لطافت پوست لب های شما شود می تواند گزینه بسیار عالی برای خرید و استفاده از رژ لب جامد باشد.

یکی از رژ لب های جامد که می تواند باعث تقویت لب های شما شود نمونه های چرب این محصول است به شرطی که چربی که درون رژ لب به کار رفته باشد از بین روغن های طبیعی . ارگانیک باشد. روغن هایی مانند بادام، زیتون و نارگیل می تواند پوست خشک شده لب را مجددا احیا کند. علاوه بر این سلامتی که می تواند برای پوست فراهم کند یک درخشش خاصی به لب هایتان می دهد و آن ها را جذاب تر و زیباتر می کند.

اما مشکلی که این نوع رژ لب دارد این است که مادگاری پایینی دارد و خانم ها را برای تمدید آرایش به زحمت می اندازد. 

خانم ها دوست دارند یک رژ لبی داشته باشند که ماندگار باشد و تا چند ساعت از تمدید آرایش فارغ باشند. رژ لب جامد مات می تواند ماندگاری بالایی را برایتان فراهم کند. اما همه خانم ها از اینکه رژ لب جامد مات لب هایشان را خشک و پوسته پوسته می کند شاکی هستند.

رژ لب جامد مات دارای چربی و روغن کمتری است. به همین دلیل ماندگاری زیادی دارد اما خشکی که رژ لب دارد می تواند باعث خشک شدن لب هایتان هم بشود.

روبی سان برندی است که سلامت لب در کنار زیبایی خانم ها برایش اهمیت دارد. در نتیجه توانسته است که رژ لب جامد ماتی را به بازار معرفی کند که علاوه بر پوشش کامل و فوق العاده ای که می دهد می تواند خشکی لب هایتان را به طور کامل برطرف کند.

رژ لب جامد

در مواد اولیه این نوع رژ لب جامد عسل وجود دارد. همانطور که می دانید عسل یک آبرسان فوق العاده برای لب و پوست می باشد و خانم ها برای از بین خشکی لب ها و پوست شان عسل استفاده می کنند. حتی ماسک های صورت که دارای عسل است می تواند موجب درخشندگی صورت و لطافت آن شود.

رژ لب جامد مات روبی سان دارای عسل است. ماندگاری بالایی دارد و موجب نرمی و لطافت لب های شما خواهد شد. برای تهیه این محصول منحصر به فرد می توانید به سایت روبی سان به آدرس https://rubisun.ir/  مراجعه نمایید و رژ لب جامد اصلی خریداری کنید که مطمئن هستید سرب موجود در آن پایین است و سلامتی شما را نیز به خطر نمی اندازد.


 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

 

امروزه همه چیز رو به سمت پیشرفته شدن و هوشمند سازی می رود. اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلفی در حوزه های مختلف وارد مارکت های مختلف مانند گوگل پلی، بازار و.. می شوند و مردم شروع به دانلود و استفاده از آن می کنند.

در حوزه ورزش نرم افزارهای اندرویدی وجود دارند که به شما تمرین ورزشی میدهد و باعث تناسب اندام شما می شود.

 حتی اپلیکیشن هایی نیز وجود دارند که میزان مسافت روزانه حرکت شما را بر اساس گام های شما محاسبه و به شما اطلاع می دهد تا اطلاعات شما درباره میزان تحرکتان بالا رود.

این ها فقط مثال هایی از نرم افزار اندرویدی است.

نرم افزار اندروید دندانپزشکی

خب بالاخره و پس از مدت ها، نوبت به حوزه دندانپزشکی رسید و ما در حال حاضر اپلیکیشن دندانپزشکی اندروید نیز در خدمت داریم. 

این نرم افزار های اندروید دندانپزشکی، اغلب در دو حوزه به کار می روند.

  1. برای دندانپزشکان عزیز: دندانپزشکان عزیز می توانند از نرم افزار دندانپزشکی اندروید برای مدیریت مطب و تعیین وقت و مسائل دیگر استفاده کنند. نمونه بارز آن نرم افزار اندروید دندانپزشکی لبخند می باشد. این نرم افزار اندروید دندانپزشکی که به صورت تحت وب نیز کار می کند ( بسیار پر کاربرد است.) ، تمام امکانات برنامه اصلی دارد. امکانات آن شامل بخش حسابداری، بخش بیمه، بخش بیماران می باشد. بخش بیماران شامل تشکیل پرونده برای هر شخص می باشد. بنابراین با این نرم افزار اندروید دندانپزشکی شما می توانید که به صورت کامل مدیریت مطب و کلینیک خود را بر عهده بگیرید که کاملا خرید و یا استفاده از آن به سود شما خواهد بود. البته گفتنی است که این نرم افزار دندانپزشکی فقط برای نسخه اندروید نیست و در سیستم عامل ios نیز شما می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید و کارهای خود را جبو بیندازید.. (خبری بسیار خوب برای دندانپزشکانی که از اسمارت فون های ios استفاده میکنند.)

نرم افزار اندروید دندانپزشکی

  1. برای مردم: نوع دیگری از نرم افزار اندروید دندانپزشکی در بازار و مارکت ها وجود دارد که مخاطبان هدف آن کسانی هستند که به سلامتی دندان خود اهمیت می دهند و دوست دارند که دندان هایی مرتب و سفید و تمیز داشته باشند. در این اپلیکیشن راهنمایی های لازم شامل محتوای ویدیویی، محتوای متنی و محتوای عکسی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها و رعایت کردن موارد ذکر شده می توانید به سلامت دندان خود اهمیت دهید. این نوع برنامه های دندانپزشکی در دو نوع رایگان و پولی وجود دارند که در نسخه های پولی آن ها می توان امکاناتی از جمله آلارم زمان مسواک و… مشاهده کرد که کاربردی اما نالازم است.

نرم افزار اندروید دندانپزشکی

آیا برای خرید نرم افزار اندروید دندانپزشکی اقدام کنیم؟

با توجه به اینکه ما در این زمینه برنامه های مختلف را تست کرده و از امکانات آن آگاه هستیم، به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شما خود دندانپزشک هستید، از نرم افزار اندروید دندانپزشکی در راستای مدیریت مطب استفاده کنید که بسیار شما را در زمینه دندانپزشکی جلو میندازد. اما در حوزه نرم افزارهای اندروید دندانپزشکی که برای استفاده مردم است، پیشنهاد نمی کنم که برنامه ای را خریداری کنید. شما می توانید از نرم افزارهای رایگان موجود در گوگل پلی و بازار و مارکت های دیگر در این راستا استفاده کنید.


 

امیدوارم از مقاله لذت برده باشید. در بخش نظرات با ما در میان باشید.


 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

برای احداث سایت در اولین قدم باید برای خرید دامنه اقدام کنید. حتی اگر اولین بار است که کلمه ی دامنه یا دامین را می شنوید، اعتماد به نفس خود را حفظ کنید؛ قضیه خیلی پیچیده نخواهد بود. دامنه و خرید دامنه ir به اندازه ی خیلی از کارهای اداری سخت نیستند. هر وقت که شما به اینترنت مراجعه کنید با دامنه ها سروکار دارید فقط نکته این می باشد که تا امروز معنی دامنه را نمی دانستید و با آن آشنا نبودید.

تعریف دامنه (دامین) 

همانطور که برای پیدا کردن منزل یا شرکت توسط دیگران نیاز به یک آدرس دارید، وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما هم حتما باید دارای یک آدرس باشد.

حال باید بگوییم که دامنه همان آدرس سایت شما می باشد که کاربران به وسیله ی آن وارد سایتتان خواهند شد. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم آدرسی که برای پیدا کردن و باز کردن یک سایت در نوار بالای مرورگرتان سرچ می کنید دامنه نام دارد. 

پس قبل از هرکاری برای سایت خود با توجه به نوع کاریتان اقدام به خرید دامنه ir کنید. در ادامه بیشتر با نکات مربوط به خرید دامنه ir آشنا خواهید شد.

خرید دامنه

بخش های مختلف در خرید دامنه ir

ابتدایی ترین موضوعی که راجب دامنه ها باید بدانید این می باشد دامنه ها از 2 قسمت تشکیل شده اند:

اولین قسمت نام دامنه می باشد. در این قسمت شما باید یک نام برای سایت خود انتخاب کنید. جالب است بدانید که شما برای انتخاب اسم هیچ گونه محدودیتی به جز این که اسم شما باید پشت سر هم باشد ندارید.

البته برای این رفع این محدودیت شما می توانید از(-) برای جداکردن اسمتان استفاده کنید.

دومین قسمت در دامنه پسوند نام دارد. پسوند های بسیار متفاوت و زیادی در اینترنت برای ثبت دامنه وجود دارد. پسوند ها معنای متفاوتی دارند که شما بر اساس نیاز خود و حوزه کاریتان باید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. خرید دامنه ir یعنی شما در یک دامنه ملی و قابل پیگیری هستید؛ از اینرو وقتی شما از خرید دامنه ir را انجام دادید یعنی به مشتری احترام بیشتری گذاشته اید.

خرید دامنه ir

انحصاری بودن خرید دامنه ir

نکته ی بعدی که دانستنش خالی از لطف نیست این می باشد که هر دامنه اختصاصی است و دامنه ای که شما اقدام به خرید آن کرده اید از این پس برای شما ثبت خواهد شد و دیگر کسی نمی تواند آن را برای شرکت خود به ثبت برساند.

خرید دامنه ir

مدت زمان خرید دامنه ir 

دامنه ها به صورت سالیانه خریداری می شوند. اگر بعد از یک سال اقدام به تمدید دامنه خود نکنید دیگران می توانند به راحتی این دامنه را خریداری کنند و به نام خود به ثبت برسانند پس حواستان به تاریخی که دامنه تان از بین می رود باشید تا هرچه سریع تر اقدام به تمدید دامنه خود نمایید.

در انتها باید بگوییم که شما برای راه اندازی یک سایت نیاز به هاست هم دارید و یک دامنه به تنهایی قادر به راه اندازی سایتتان نمی باشد. زیرا دامنه فقط نام سایت شما را تعیین می کند در صورتی که شما به یک فضا برای ذخیره کردن اطلاعاتتان نیاز دارید. 

اگر هنوز برای راه اندازی سایتتان نیاز به اطلاعات دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم به وب سایت نام مراجعه نمایید.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

تصور کنید در یک اقیانوس بزرگ و سوار بر کشتی هستید. اگر ندانید به کجا می‌روید آیا می‌توانید به جای خوبی برسید؟ مسلم است که خیر! بدون نقشه و هدف، مسیر مشخصی نداریم که از دریا عبور کنیم بنابراین اگر گرد بادی بوزد، ما را با خود به هر جا خواهد برد و از طرفی حتی ممکن است در گردآب اسیر شده و فرو رویم.

دنیای سئو هم دقیقاً به همین شکل می‌باشد. اگر استراتژی و برنامه مشخصی برای سئو سایت خودمان نداشته باشیم، به رتبه بالا نمی‌رسیم و اگر هم برسیم پایدار نخواهد بود. بسیاری از سایت‌ها با یادگیری سئو مقدماتی خودشان شروع به سئوی سایتشان می‌کنند بدون اینکه از متخصصین سئو، مشاوره بگیرند. در نهایت از اینکه چرا نتیجه نمی‌گیرند و زحماتشان فایده‌ای ندارد، دلسرد شده و سایت خود را رها می‌کنند.

استراتژی سئو

هر کاری اصول خودش را دارد و اگر با یک استراتژی هوشمندانه و حرفه‌ای، سئو سایت خود را پیش ببرید حتما نتیجه خواهید گرفت. استراتژی سئو یک کار حرفه‌ای و اصولی می‌باشد. برای طراحی استراتژی هوشمندانه سئو، ابتدا باید با تمامی ابعاد و روش‌های مختلف سئو آشنا باشید سپس بر اساس یک هدف واضح و مشخص، اقدام به سئو کنید.

 

استراتژی سئو کار هرکسی نیست و نیاز به تجربه بالا دارد. به عنوان مثال اولین قدم ، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب است، با توجه به رقابت شدیدی که در اینترنت برقرار می‌باشد، تنها در صورتی می‌توان کسب و کار نوپای خود را ارتقا داد که بدانیم در حال حاضر چه کلماتی کم رقابت هستند و با سئو روی آن‌ها می‌توان به صفحه اول راه پیدا کرد. سپس این کلمات را تغییر داده و کلمات پر رقابت را اولویت قرار خواهیم داد.

استراتژی سئو

استراتژیست سئو کسی است که به سئو حرفه‌ای، آگاهی و تجربه دارد، با توجه به شرایط می‌تواند هدف مناسبی انتخاب کرده و بر اساس آن شروع به سئو کند. شرکت سئو اینجا، در پروژه‌های خود تلاش می‌کند تا طبق یک استراتژی حرفه‌ای و قوی عمل کند.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

رژ لب به یکی از ابزارهای آرایشی ضروری تبدیل شده است و اتمام کننده آرایش صورتتان است. با نبود این ابزار آرایشی نمی توان آرایش را تمام شده دانست.

خیلی از خانم ها با استفاده از رژ لب به تنهایی می توانند صورت خود را زیبا بیارایند و انرژی و اعتماد به نفس بگیرند. 

این محصول ارایش دارای انواع مختلفی است که نوع جامد آن دارای طرفداران بسیار زیادی است. این نوع رژ لب می تواند لب ها را مرتب تر و آرایش را تمیز تر نشان می دهد. رژ لب جامد را می توانید با مدل های استیکی، پالتی و مدادی بخرید

رژ لب میکاپ آرتیست ها

همه خانم ها استفاده از رژ لب استیکی را به دلیل راحتی در استفاده بیشتر می پسندند اما خانم های گریمور و میکاپ آرتیست ها از نوع پالتی بیشتر استفاده می کنند.

اگر شما هم آرایش حرفه ای میخواهید و به دنبال استفاده از یک رژ لب حرفه ای هستید با ما همراه باشید.

چرا رژ لب پالتی؟

این نوع رژ لب مانند سایه های چشمی در یک ظرف با چند پالت قرار می گیرند. این نوع رژ لب نیاز به تخصص دارد. چرا که تمیز درآوردن آرایش لب با این نوع رژ لب کار بسیار سختی است.

 باید برای استفاده از این نوع رژ لب جامد از یک قلمو کوچک یا براش استفاده کنید.

 براش را به مواد رژ لب آغشته کنید و روی لب هایتان بکشید.

اما چرا خانم ها آرایشگر و میکاپ آرتیست های حرفه ای از این نوع رژ لب استفاده می کنند؟

شما می توانید با استفاده از این محصول آرایشی رنگ های بسیار خاصی را تهیه کنید و آرایش تان را خاص تر کنید.

 می توانید چند رنگ را با یکی دیگر ادغام کنید و نتیجه آن یک رژ لب خاصی است که فقط روی لب های شما وجود دارد.

رژ لب پالتی

 برای اینکه آرایش تمیز و حرفه ای داشته باشید ابتدا از خط لب استفاده کنید. رنگ خط لب باید متناسب با رنگ رژلب تان باشد. سپس با کمک براش آغشته به رژ لب، ناحیه داخلی لب را رنگ کنید

.

ماندگاری این رژ لب پایین است. پس توصیه میشود قبل از استفاده از خط لب و رژ لب، ابتدا به لب هایتان کرم پودر مات را پنکک بزنید. با این کار می توانید ماندگاری رژ لب را بالا ببرید.

 نکته ای که در مورد این نوع رژ لب خاص وجود دارد این است که براش یا قلم موی مورد استفاده آن باید همیشه تمیز و ضدعفونی شده باشد. هر دفعه که از براش استفاده کردید باید آن را تمیز کنید. 

باقی ماندن رژ لب درون موهای براش باعث می شود آلودگی محیط را به خود جذب کند و منبع رشد باکتری و آلودگی شود. براش آلوده را وارد پالت های رژ لب می کنید و آن ها را نیز آلوده می کنید.

 زمانی که براش را روی لب هایتان می کشید باعث انتقال آلودگی به لب می شوید و ناخواسته به پوست حساس لب تان آسیب وارد می کنید. 

در نتیجه استفاده از این محصول آرایشی کمی سخت به نظر می رسد و افراد برای آرایش های معمولی خود از این نوع رژ لب استفاده نمی کنند. و این نکته را اضافه کنید که اگر قرار باشد رژ لب را در طول روز چند بار ترمیم کنید استفاده از این نوع رژ لب را هیچ وقت امتحان نمی کنید. به همین دلیل این نوع رژ لب را بیشتر در سالن های آرایشگاه می بینیم.

 

علاوه بر اینکه باید به تمیزی براش دقت کنید باید به کیفیت محصول خود نیز اهمیت بدهید.

رژ لب روی پوست نازک و حساس لب قرار می گیرد و اگر دارای کیفیت لازم نباشد می تواند به شدت آسیب بزند. خشکی های لب و پوسته پوسته شدن لب همگی از نشانه های رژ لب با کیفیت پایین است.

برای خرید رژلب مناسب و استاندارد می توانید به روبی سان مراجعه نمایید و از بین رژ لب های مغذی آن یک نمونه مناسب را انتخاب کنید.


 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

 

مشاوره سئو

 

امروزه برای موفقیت در کسب و کار خود ، تنها داشتن سایت و معرفی خدمات و محصولات کافی نیست . برای موفقیت در کار خود ، به یک مشاوره سئو نیاز دارید تا بتوانید بهترین راه برای رسیدن به موفقیت را پیدا نمایید . افرادی که برای شما مشاوره سئو را انجام می دهند ، در رابطه با اهدافی که برای کسب و کار خود دارید با شما صحبت می کنند و کلمات کلیدی هدف را متناسب با شرکت شما تحقیق و تعیین می نمایند . این متخصص ها وظیفه دارند به صورت منظم وضعیت رتبه و ترافیک لحظه ای سایت شما را در اختیارتان قرار بدهند .

قیمت خدمات مربوط به مشاوره سئو چطور محاسبه  می شود؟

برای مشاوره هزینه پیش فرضی در نظر گرفته نمی شود ، برای اطلاع دقیق از مبلغ تعرفه باید با ما تماس بگیرید. اما خدمات مشاوره سئو به طور کلی شامل موارد زیر می شود :

  1. استراتژی استفاده شده برای تولید و انتشار محتوا

  2. تکنیکال سئو

  3. استفاده از لینک بیلدینگ

  4. بازاریابی به وسیله موتور های جستجوگر

سوالاتی که معمولا در جلسه مشاوره سئو از شما پرسیده می شوند :

  1. سایت شما را چه شرکتی طراحی کرده است و چه خدماتی می توانید از این شرکت دریافت کنید؟

  2. آیا از سئوکار یا متخصص سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل استفاده کرده اید؟ در صورتی که پاسخ بله هست، او چه کارهایی برای سایت انجام داده است؟

  3. چه کلمات کلیدی را برای سئو در نظر گرفته اید؟

  4. با تکنیک های بهینه سازی وب سایت چقدر آشنا هستید؟

  5. آیا تاکنون از ابزارهای تحلیل و آنالیز سئو استفاده کرده اید؟

  6. به سرچ کنسول گوگل (گوگل وبمستر) و گوگل آنالیتیکس وب سایت خودتان دسترسی دارید؟

  7. آیا توانایی تولید محتوا برای سایت خود را دارید؟

  8. در چه کلمات کلیدی پر رقابتی، دارای رتبه ای هستید؟

  9. آیا مجموعه شما نیروی متخصص برای سئو سایت دارد یا می خواهید آن را به تیم ما بسپارید؟

مشاور سئو ای مه دارای تجربه زیاد باشد ، بعد از گرفتن جواب این سوالات برخی آنالیزها را روی سایت شما انجام می دهد و سایت را از نظر محتوا و سئو داخلی و خارجی بررسی می نماید تا به یک درک درست و کامل از سایت شما برسد .

و سپس بر اساس وضعیتی که سایت دارد و انتظارات صاحب سایت و ... به شما مشاوره سئو تخصصی می دهد .

 

 

مشاوره سئو

یک مشاوره سئو سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  1. متعهد بودن

  2. تسلط داشتن به اطلاعات و دانش روز

  3. در زمینه کاری سئو با تجربه و ماهر باشد

  4. روابط عمومی قوی داشته باشد

مشاوره سئو به کمک سایت "سئو اینجا"

در مشاوره سئو سایت “ سئو اینجا “ محتوا براساس آن چه که بیشتر جستجو می گردد تولید می شود، پس می توان مطمئن بود که سایت شما در رتبه بالای گوگل  قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه فرآیند سئو کاری بسیار تخصصی و حساس است اگر فکر می کنید زمان و تخصص شما برای بهبود رتبه سایت تان کافی نیست، پیشنهاد می کنم با مشاوران سایت “ سئو اینجا “ مشورت کنید. برای دریافت خدمات مشاوره سئو و آنالیز سئوی سایت خود با ما تماس بگیرید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

تا چند سال پیش، صبح ها جلوی دکه های روزنامه فروشی یک صف طولانی تشکیل می شد. این افرادی که در صف منتظر بودند، چه مقصودی داشتند؟ برای چه به دنبال خرید روزنامه بودند؟ نظرسنجی ها نشان داده که قصد این افراد از چند حالت زیر خارج نیست. در کشور ما به علت جمعیت کثیر بیکاران که هر روز هم به لطف مسئولین و مدیریت کلان بیشتر می شود، روزانه افراد زیادی به دنبال آگهی های استخدام در روزنامه های خبری بودند. مثلا روزنامه همشهری با نزدیک 200 صفحه ی آگهی که شاید 50 صفحه مربوط به استخدام داشت، حرف اول را میزد. در این بین افراد صفحات خبر را هم می خواندند و این فرصتی بود برای رپورتاژ خبری که شکل بگیرد. 

رپورتاژ خبری

چرا رپورتاژ خبری

دلایل دیگری از برای خرید خبرنامه ها باقی ماند. برای خیلی از مردم این یک عادت است که هر روز به دنبال اخبار جدید در هر زمینه ای بگردند. این که پدر شما در منزل اخبار چند کانال مختلف تلویزیونی را تماشا کند، یک صفت مشترک بین پدرهای ایرانی است. رپورتاژ از این فرصت استفاده می کند و در قالب خبر محصولی را معرفی می کند. رپورتاژ خبری PR این کار را در بسترهای تلویزیونی انجام می داد. رپورتاژ آگهی که امروزه اسمش را می شنوید بیشتر مربوط به انتشار خبر متنی در سایت های بزرگ است.

ایران رپورتاژ

 با پیشرفت شبکه های اجتماعی و بستر وب استقبال از آن ها با توجه به برنامه ریزی انعطاف پذیر تری که دارند، بیشتر شد. شما برای خواندن اخبار هر زمان که خودتان بخواهید اقدام می کنید؛ رپورتاژ خبری هم در زمان هایی که میانگین تعداد افراد آنلاین در وب سایت بیشتر است، می تواند پاسخ و بازدید بهتری بگیرد.

رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری با مزایایی فراتر از تبلیغات

اگر شما پنجاه درصد جلد یک روزنامه را هم خریده بودید، باز هم پس از یک هفته تبدیل به شیشه پاک کن می شدید و اسفند همان سال بعد از خانه تکانی چیزی از تبلیغ یا رپورتاژ خبری شما باقی نماند. با انتشار اینترنتی ولی این رپورتاژ خبری برای شما طول عمری برابر با دامنه سایت میزبان خواهد داشت. به جز این شما در رپورتاژ آگهی که با هزینه ی شخصی به انتشار می رسانید، چند لینک یا پیوند به سایت شخصی خودتان قرار می دهید. تاثیر این لینک ها در بالا رفتن رتبه ی سایت شما بسیار زیاد خواهد بود. رپورتاژ خبری در واقع یک نوع لینکسازی خارجی هم محسوب می شود. یک لینک سازی که می تواند هم برای انسان و هم برای موتور جستجو موثر تلقی شود. ایران رپورتاژ مجموعه ای برای برون سپاری پروژه های رپورتاژ خبری شماست. آنها ارتباط و زمان بندی روی انتشار رپورتاژ آگهی را بر عهده گرفته و متن را هم می توانند به درخواست شما آماده کنند. با ایران رپورتاژ از نتیجه گیری و صحت کار اطمینان خواهید داشت.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

چه نکاتی در انتخاب فودکورت و مهم تر از آن دوباره رفتن به آنجا، برای شما با اهمیت است؟ فودکورت چیست؟ شما تا چه حد به نظر اطرافیان درباره یک رستوران، فودلند یا فودکورت توجه می کنید؟ برای امتحان کردن یک غذا، چه چیزهایی برایتان مهم است؟ ما سلامت و تغذیه شما را فراموش نمی کنیم، می خواهیم از طریق تصویرسازی های گرسنه کننده فودکورت کیش را معرفی کنیم بلکه با یک بار امتحان آن، سفر شما و عزیزانتان دل انگیز تر شود؛ آیا فودلند کیش، فودکورت رویاهای شماست؟

بهترین فودکورت کیش

فودکورت چیست؟

این اصطلاح دو بخشی (food court) از دو کلمه ی فود و کورت ساخته شده است. فود به معنی غذا و کورت به معنی یک زمین  است، زمین های رقابتی، یعنی در همسایگی چند رستوران مختلف در کنار هم را فودکورت می گویند. اسم disneyland را شاید شنیده باشید. دیزنی لند یک پارک شهربازی بسیار بزرگ در کالیفرنیا است که البته در سایر کشورها هم پارک هایی به این نام تشکیل شده است. در فودکورت کیش شما می توانید هر غذایی که مد نظر دارید، پیدا کرده و نوش جان کنید. فودلند کیش باید بتواند منوی کاملی از غذاهای بین المللی و داخلی در کنار فست فود به شما ارائه کند. لیست حق انتخابی که فودکورت کیش به شما می دهد می تواند آنقدر وسیع باشد که انگار شما به سه رستوران مختلف مراجعه کرده و از منوی هرکدام غذایی سفارش داده اید. فودلند کیش یکی از همین مجموعه هاست.

فودلند کیش

تجربه فودلند کیش 

یکی از عادت های من این است که تمام رستوران هایی را که تعریفشان را می شنوم، می روم تا حضوری تست کرده باشم. این عادت به هیچ وجه توصیه شده نیست چرا که شاید فودلند کیش یا بهترین رستوران های دیگری را پیدا کنید ولی وزنی زیاد همراه آن یافت خواهد شد. مگر به غذاهای رژیمی و سبزیجات روی آورده باشید. افرادی که رژیم های سبزیجات دارند هم می توانند به دنبال فودکورت کیش و غذای رژیمی باشند. از این حرف ها که بگذریم به بهترین فودلند کیش می رسیم. فودلند کیش توانسته قدرتش را به رخ بکشد. وقتی شما می توانید در یک فضای بزرگ و آرام تجربه ی هر نوع غذای دل انگیز را به همراه خانواده و دوستان داشته باشید، به جز این موضوع فقط ادب و احترام پرسنل باقی می ماند و چای قلیان و سالن دود آزاد بعد از صرف وعده ی غذایی در فودکورت کیش!

فودکورت کیش

فودلند کیش توانسته این امکانات را فراهم کند تا شما با خیال راحت از سفر به این جزیره ی زیبا لذت ببرید. اگر قصد دارید برنامه ریزی برای سفر داشته باشید، من فصل های خنک را به شما پیشنهاد می کنم. ماه های مهر، اسفند و اردیبهشت، بهترین هوای جزیره را به شما نشان خواهند داد. البته فودکورت کیش با سیستم های تهویه زیاد درگیر این موضوعات نمی شود و حتی در شلوغ ترین و گرمترین فصول سال مکان مناسب و آرام بخشی برای مهمانان فراهم می کند.

  • shaparak seo