shaapaarak

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید امروزه افراد زیادی هستند که از کرکره برقی استفاده می کنند. در این میان برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. همچنین بررسی میکنیم که برای تعمیرات کرکره برقی باید به چه مواردی دقت نمود.

کرکره برقی با قیمت مناسب

 دلیل محبوبیت این درب ها نحوه باز و بسته شدن آن است که بوسیله ریموت باز و بسته می شود. با توجه به همین مسئله متین هوشمند در این مقاله قصد دارد شما را با چند نکته که برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به آن توجه کنید بپردازد.

البته لازم به ذکر است که کاربردهای کرکره برقی بسیار زیاد و متنوع است، برای مثال از آن ها به عنوان درب پنجره ها نیز استفاده می شود. پس اگر شما هم قصد خرید کرکره برقی با قیمت مناسب را دارید در ادامه با این مقاله همراه باشید.

برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید با کرکره های برقی بازار و ویژگی‌های آن‌ها اطلاع داشت. یکی از اجزایی که در قیمت کرکره برقی تاثیر بالایی دارد، نوع تیغه آن است. در این مقاله چند مورد از کرکره‌های برقی متداول بازار بر اساس نوع تیغه استفاده شده در آنها را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کرکره برقی آلومینیومی 

بهترین تیغه برای درب کرکره برقی، تیغه آلومینیومی کرکره برقی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بالایی نیز دارد و به علت وزن پایینی که  دارد میتوان با استفاده از موتور کرکره برقی با قیمت مناسب، هزینه نهایی کرکره برقی را کاهش داد. به علاوه تیغه آلومینیومی کرکره برقی دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد و برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب پیشنهاد ما انتخاب کرکره برقی آلومینیومی است. در زیر دو نمونه از کرکره‌های برقی با قیمت مناسب با جنس تیغه آلومینیوم را معرفی میکنیم.

خرید کرکره برقی با قیمت مناسب

کرکره برقی پانچی

تیغه کرکره برقی سوراخ دار یا پانچ شده آلومینیومی از آلومینیوم کرکره ای دو جداره پانچ دار (دو لایه و تک لایه) ساخته شده است. موارد استفاده تیغه پانچ دار در کرکره برقی هوشمند بیشتر در فروشگاه های طلا و جواهری، ورودی پارکینگ و مجتمع های تجاری و اداری است که با ایجاد حفره های کوچک و بزرگ بر روی تیغه ها ، نمایی از داخل را قابل دید می نماید و باعث امنیت فروشگاهها و مراکز خرید و موسسات می شود. تیغه‌ های پانچ دار بیشتر برای پارکینگ‌ ها و درب و پنجره‌ های جنوبی استفاده می‌گردد تا نور به درون ساختمان نفوذ کند و محیط خیلی تاریک به نظر نرسد.

مزیت این نوع کرکره سوراخ دار قیمت پایین آن است بنابراین اگر به دنبال خرید کرکره برقی با قیمت مناسب هستید، این کرکره برقی گزینه مناسبی است. 

کرکره برقی آکرول

جنس این تیغه از آلومینیوم می باشد و داراى دو جداره است و مهم ترین ویژگى این تیغه تعداد چهار پل است که در میان تیغه وجود دارد. همانطور که میدانید در هر سازه اى هر چقدر وزن یا ضخامت پل ها کم باشد و در عین حال پل هاى بیشترى ساخته شود؛ استحکام و مقاومت آن سازه در برابر ضربه و یا فشار چندین برابر خواهد شد. در نتیجه می توانیم از این تیغه در عرض هاى هفت و هشت متر هم استفاده کنیم.

تیغه کرکره برقی چهار پل آکرول مقاومت بسیار بالایی دارد اما خب هر مزیتی دارای عیوبی نیز هست. وزن این تیغه کمی بالا می باشد.

قیمت تیغه کرکره برقی آکرول به ابعاد کرکره برقی بستگی دارد. هر چه ابعاد کرکره برقی بزرگتر باشد قیمت تیغه نیز بیشتر میشود ولی باز هم جزء کرکره برقی با قیمت مناسب محسوب می‌شود.

امیدواریم این معرفی از چند نمونه کرکره برقی، در خرید کرکره برقی با قیمت مناسب کمک کننده باشد. شما میتوانید برای خرید کرکره برقی با قیمت مورد نظر خود به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید و مناسب ترین کرکره برقی را با توجه به ویژگی های مورد نظر خریداری کنید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

جزیره کیش از نظر جذب گردشگر در ایران جزو اولین و برترین شهرها می باشد، که علاوه ‏بر گردشگر داخلی توریست های خارجی نیز برای بازدید از این جزیره زیبا استقبال ‏چشمگیری کرده اند. بعد از انتخاب هتل یا اقامتگاه مناسب انتخاب بهترین رستوران کیش، یک رستوران با ‏کیفیت غذایی بالا یکی از ملزومات سفر خوب می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های کیش را بشناسید.

در این بخش می خواهیم ‏بهترین رستوران کیش را به گردشگران تور کیش معرفی کنیم. این مقاله شما با بهترین رستوران جزیره کیش، نوع غذاهای ارائه شده، کیفیت غذاها، فضای رستوران، رستوران فضای باز و غیره آشنا می شوید و می توانید راحت تر به انتخاب بهترین رستوران کیش با توجه به انتظارات خود بپردازید.

از بهترین رستوران کیش میتوان به فودکورت فودلند، محیطی خانوادگی تمیز و استریل شده برای همه نوع سلیقه ها انواع مختلف فست فود و غذاهای ایرانی و خارجی اشاره کرد.

بهترین رستوران کیش

 

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. سامان پیمان پور (مدیرعامل) یکی از جوان ترین افراد فعال در حوزه مراکز پذیرایی جزیره زیبای کیش می باشد که تفکر خلاق جوان پسند این رستوران، در بخش های مختلف آن به وضوح قابل رویت است.

مزایا رستوران فودلند:

1-    کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب

2-    نزدیکی به زیباترین ساحل کیش،ساحل مرجان کیش و مرکز خرید مرجان

3-    داشتن فضا لوکس و آرام

4-    امکان سفارش انواع فست فود، غذاهای سنتی،  انواع دسر و بستنی، چای و قلیان و...

آدرس: کیش، انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز.   تلفن: 44466333 – 076 

 

بهترین رستوران کیش

هدف اصلی از تاسیس رستوران فودلند کیش، ارائه غذای با کیفیت، متنوع و با استاندارد بین المللی، جهت خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد. تنوع غذایی این رستوران در جزیره کیش و شاید کل کشور منحصر به فرد بوده و در حال حاضر بیش از 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر از کشورهای مختلف در منوی غذایی این رستوران وجود دارد.که این باعث میشود از آن به عنوان بهترین رستوران کیش نام برد. همچنین وجود بخش مجزا برای ارائه انواع فست فود در نظر گرفته شده و برندهای غذایی معروفی چون republic، fudo، lime، chill out، cafe در آن جا خوش کرده است و به راستی این مجموعه اولین رستورانی است که معنای یک فود کورت واقعی را برای مهمانان خود ترسیم می کند.

در فضای بهترین رستوران کیش، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ مدرن جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت. اکثر مواد غذایی و ادویه جات مصرفی این رستوران از خارج از کشور و با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی صنایع غذایی تهیه می شود. همچنین در کل فضای این رستوران استفاده از اینترنت پرسرعت WiFi، رایگان می باشد. رستوران فودلند از سال 1389 فعالیت خود را در این جزیره مرجانی آغاز نموده است. استقبال بی نظیر مسافران و ساکنان کیش از این رستوران زیبا، نشانگر تفاوت سطح ارائه خدمات و فکر نوین مالک و مدیران رستوران فودلند بوده که سبک جدید از رستوران داری در  ایران را ارائه نموده است و از آن به عنوان بهترین رستوران کیش فودکورت نام برده میشود. رستوران فودلند به عنوان یکی از 4 رستوران برتر جزیره کیش معرفی می گردد. همچنین مدیران این رستوران با کمال میل آمادگی دارند تجربیات خود را در اختیار علاقمندان قرار دهند.

بهترین رستوران کیش از نظر خیلی از مخاطبان فودلند میباشد، غذاهای با کیفیت این فود کورت نظر خیلی از گردشگران را جذب خود کرده است.

  • shaparak seo