shaapaarak

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

هنگام فروش کرکره برقی از سوی فروشنده نکات و موارد بسیاری مطرح می‌شود. اما صحت و درستی هر مورد از آن‌ها نیازمند دانش اولیه شخص شما است تا بهترین تجربه از خرید کرکره برقی را داشته باشید.

 

گزینه های متصور در خرید کرکره برقی

 

انواع کرکره برقی برای کارکرد های مختلفی مناسب می باشند که از مزایای مشترک برخوردار هستند که مهمترین مزیت آن امنیت بالا، راحتی در استفاده، ایجاد زیبایی در محیط می باشد. در این صفحه از کرکره برقی، انواع کرکره برقی مورد استفاده در مکان های مختلف را معرفی می کنیم.

فروش کرکره برقی

 در خرید کرکره برقی همراه با یراق آلات مصرفی در کرکره به طور کامل توضیح داده شده است. در خرید کرکره برقی باید بسته به نیاز خود دقت فرمایید مدل های مختلفی وجود دارند که به آن اشاره می‌کنیم: 

کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی صنعتی، کرکره برقی فروشگاه، کرکره برقی ضد سرقت و کرکره های در، پنجره، بالکن و انواع مختلف وجود دارند.


 

قیمت هر متر در خرید کرکره برقی چه میزان هزینه دارد؟

 

کرکره برقی به‌وسیله یک قدرت برقی کار می‌کند و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن آن فراهم می‌شود. از یراق‌آلات مهم کرکره برقی موتور است که کرکره به‌طور خودکار با فشار یک دکمه باز و بسته می‌شود. قیمت هر متر کرکره برقی با یراق‌آلات در در خرید کرکره برقی یکجا محاسبه می‌شود.
 

مهم‌ترین مزیت اصلی در خرید کرکره برقی راحتی شما در برقراری امنیت و نیروی فیزیکی است. شما می‌توانید باز یا بسته شدن را دقیقاً همان‌طور که می‌خواهید انجام دهید با فشردن یک دکمه، بدون توجه به‌جایی که در آن قرار دارید.

خرید کرکره برقی

 

سوالات متداول در خرید کرکره برقی

 

کدام نوع تیغه کرکره برقی ضد سرقت می‌باشد؟

 

انواع مختلف تیغه کرکره معمولاً از نظر امنیت ، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند ، پس فریب تبلیغات فروشندگان را نخورید و فکر نکنید یک مدل خاص ضد سرقت است و مدل دیگری ضد سرقت نیست. اصولاً کار اصلی کرکره برقی بالا بردن امنیت است و تمام انواع آن جهت ضد سرقت نمودن محل طراحی شده اند.

تاثیر شرایط جوی بر روی عملکرد کرکره برقی چگونه است؟

 

کرکره برقی به آسانی در برابر باد و باران عمل می کند. از دیگر مزایای استفاده از کرکره می توان به سازگار با همه شرایط جوی ، امنیت و عمر بیشتر نسبت به درهای قدیمی و سنتی اشاره کرد . لازم به ذکر است که قطعی برق نیز خللی در عملکرد کلی کرکره ایجاد نمی کند ، زیرا کرکره برقی  با دست نیز قابل حرکت می باشد .

 

کدام تیغه ها ارزانتر و کدام تیغه ها گرانتر است؟

 

معمولاً تیغه های آلومینیوم ، گالوانیزه و فولادی قیمت نزدیک به یکدیگر دارند. البته تیغه آلومینیوم با توجه به طراحی 2 جداره خود تغییر فرم و خرابی خیلی کمتری دارد .تیغه های شفاف پلی کربناتی از انواع دیگر گران قیمت تر هستند.

کدام موتور گران قیمت تر و کدامیک ارزانتر است ؟

موتور ساید اندکی گرانتر است. اگر درب شما کوچک است و تردد کم است موتور تیوبلار انتخاب نمایید .ولی اگر درب بزرگ و تردد زیاد است با حدود 35% هزینه بیشتر می توانید موتور ساید را انتخاب نمایید.

 

کلام آخر

 

در هنگام فروش کرکره برقی تعریفات بسیاری از سوی فروشنده از قابلیت‌ها و مزیت‌های کرکره برقی می‌شود. استفاده از تجربه فروشنده بسیار خوب است اما توجه داشته باشید که دانش اولیه شما از محصولی که قصد خرید آن را دارید نیز بسیار در فرایند خرید کرکره برقی موثر است. 

منبع:https://matinhooshmand.com/

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

امروزه با توجه به مدل های متنوع هارد و هارد اکسترنال در بازار و افزایش روزانه نیاز کاربران به این کالای کاربردی، انتخاب مناسب ترین هارد اکسترنال برای خریداران تا حدود زیادی سخت شده است.  علی رغم اینکه از فناوری ابری نیز برای ذخیره سازی فایل ها استفاده می‌شود ولی نیازمند بودن فضای ابری به اتصال همیشگی اینترنت بزرگترین نقطه ضعف آن محسوب می‌شود. در بین برند های مختلف، هارد اکسترنال ای دیتا یکی از بهترین و پرطرفدارترین برند های بازار است که در ادامه تعدادی از بهترین محصولات هارد و هارد اکسترنال ای دیتا را معرفی خواهیم کرد.

هارد

انواع هارد دیسک

هارد دیسک از نظر مکان استفاده به دو نوع داخلی (اینترنال) و خارجی (اکسترنال) تقسیم می شود. یک هارد اینترنال در هر سیستمی وجود دارد و هارد اکسترنال معمولا برای نگهداری فایل های مهم و با ارزش در زمان پر شدن هارد اینترنال استفاده می شوند.

ای دیتا (ADATA) یکی از برترین برند ها در زمینه تولید انواع هارد اینترنال و اکسترنال است که موفق شده در چند سال اخیر با تولید محصولات با کیفیت و مناسب نیاز کاربر، خود را به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین برندهای بازار مطرح کند. هارد ای دیتا در دو نوع اینترنال (از نوع SSD) و اکسترنال تولید می شود که هارد اکسترنال ای دیتا به جرات جزو سه محصول برتر در بازار خرید و فروش لوازم جانبی الکترونیک به حساب می آید.

انواع هارد اکسترنال ای دیتا

هارد اکسترنال ای دیتا در دو نوع  هارد اکسترنال قابل حمل و رومیزی تولید می‌شود. هارد اکسترنال رومیزی به هارد آداپتوری نیز شهرت دارد.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HM900 

این هارد اکسترنال، یک هارد رومیزی بوده و از رابط USB نسخه 3.1 برای انتقال و جابه جایی اطلاعات استفاده می‌کند. این هارد اکسترنال ای دیتا می‌تواند به تلویزیون یا ضبط متصل شود و به صورت همزمان ویدیو پخش کند. این هارد برای ذخیره اطلاعات در اندازه های زیاد بسیار مناسب است و برای استفاده به عنوان هارد اکسترنالی که لازم به جابه‌جایی نداشته باشد، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

هارد اکسترنال ای دیتا

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

از پرفروش ترین محصولات ای دیتا. مدل HD710 و به طور کلی هر هارد اکسترنال ای دیتا ضد ضربه و مقاوم در برابر آسیب هستند. این مدل همچنین دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب است که به این ترتیب تا یک ساعت در عمق 2 متری آب بدون آسیب دوام می‌آورد. این مدل دارای حسگر شوک و جابه‌جایی بوده و هنگام لرزش هارد برای جلوگیری از آسیب های احتمالی فرآیند نقل و انتقال اطلاعات را به صورت موقت متوقف می‌کند. رابط USB نسخه 3.1  و وجود لایه حفاظتی سه لایه از دیگر ویژگی های مثبت این مدل است.

البته اگر از محصولات اپل استفاده می‌کنید بهتر است از هارد ای دیتا مدل HD710 A استفاده کنید که با سیستم عامل مک سازگاری بیشتری دارد.

 

انواع هارد ای دیتا

هارد ای دیتا

هارد اکسترنال رومیزی:

از این مدل هارد برای ذخیره سازی اطلاعات حجیم استفاده می‌شود و نسبت به تغییر مکان و جابه‌جایی حساس است. درون هارد ای دیتا نوع رومیزی، یک هارد دیسک به قطر 3.5 اینچ قرار گرفته است که  انرژی الکتریکی مورد نیاز خودش را از طریق آداپتور دریافت می‌کند.

 

هارد ای دیتا مدل HD720

جذاب ترین هارد تولید شده توسط ای دیتا از نظر طراحی و ظاهر. استفاده از ساختار و طرح لانه زنبور بر روی هارد باعث زیبایی این هارد ای دیتا شده است. این مدل در برابر سقوط از ارتفاع، ضربه ، گرد و خاک و آب مقاوم بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد.

جمع بندی

نقش هارد دیسک و اهمیت آن و همچنین ضرورت نگهداری و تعمیرات به موقع آن بر هیچکس پوشیده نیست. یک هارد دیسک سالم و با کیفیت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بهبود عملکرد سیستم داشته باشد. برای کسب اطلاعات و بررسی بیشتر درباره انواع هارد ای دیتا و خرید هارد اکسترنال ای دیتا می توانید به لوتوس مراجعه کنید.

 

 

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

کرکره برقی این روزها جایگاه و کاربرد گسترده ای به دست آورده است. این مدل کرکره ها به دلیل زیبایی، امنیت و سهولت در اجرا و نگهداری بسیار محبوب شده اند و خرید کرکره برقی به همین دلیل افزایش چشمگیری داشته است. اما قیمت کرکره برقی برای خریداران این محصول اهمیت زیادی دارد که باعث می شود اطلاع از آن عوامل موثر بر آن برای مشتریان بسیار مهم باشد.

چرا کرکره برقی؟

اگر امروز به طیف کاربران تجهیزات اتوماسیون نگاهی کنید متوجه خواهید شد که تقاضای موجود برای خرید کرکره برقی تنها مختص کاربران تجاری صنعتی نیست. بلکه کاربران عادی هم به این تجهیزات علاقه‌مندند. همین امر موجب می‌شود تا قیمت کرکره برقی اهمیت بالایی داشته باشد. قبل از خرید کرکره برقی نکات مهمی قابل توجه هستند که باید با توجه به آن، نوع نیاز خود را مشخص کنید.

در گذشته، کرکره تنها مختص استفاده‌ برای اماکن تجاری و یا صنعتی بود. اما با معرفی کرکره‌های اتوماتیک به بازار، خرید کرکره برقی به یکی از گزینه‌های کاربران خانگی برای حفاظت از مبادی ورودی یا خروجی و همچنین، برای افزایش حفاظت پنجره‌های اماکن مسکونی مبدل شد. هم‌اکنون بسیاری از متخصصان و ارائه‌کنندگان این خدمات به همگان توصیه به خرید کرکره برقی به جای دیگر سرویس‌ها را می‌کنند.

خرید کرکره برقی  

انتخاب و خرید کرکره برقی

در خرید کرکره برقی اولین موضوع مطروحه انتخاب تیغه‌هاست. با وجود اینکه درب‌های اتوماتیک به طور کلی ضد سرقت هستند، اما تعیین سطح نیاز مصرف کننده به تأمین امنیت محل همچنان مهم هستند. تیغه‌های رول گیتر و تیغه‌های شفاف ساخته شده از پلی‌کربنات می‌توانند حداکثر حفاظت را از شما به عمل بیاورند. البته این مدل‌ها در مقایسه با هزینه‌ی خرید کرکره برقی های دیگر به نسبت گران‌تر بوده و در صورتی می‌توانند توجیه‌پذیر باشند که در حال حفاظت از دارایی‌های باارزش خود باشید.

دیگر نوع رایج تیغه‌ها، تیغه‌های ساخته شده از آلومینیوم است که محبوب‌ترین نوع میان مصرف‌کنندگان نیز همین نوع است. در این تیغه‌ها می‌توان با پانچ کردن، مانند دو نوع رول‌گیتر و پلی‌کربناتی، مزیت دید داشتن به طرف مقابل را نیز به دست آورد که این ویژگی، علاوه ‌بر زیبایی آن را مناسب برای مصارفی مانند درب پارکینگ‌ها نیز می‌سازد.

 قیمت کرکره برقی

نگاهی به قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی یکی از دغدغه های جدید صاحبان کسب و کار می باشد. این روزها بسیاری از مصرف‌کنندگان تمایل به خرید انواع درب‌ های اتوماتیک دارند.

به طور کلی می‌توان گفت که در پروژه‌های کوچک، موتور و در دیگر ابعاد، نوع تیغه‌ها اثرگذارترین عوامل می باشند.

موارد تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، ابعاد مکان مورد نظر می باشد. حتما پیش از این هم متوجه شده بودید که در ورودی‌های بزرگ ، معمولا به جای یک کرکره‌ی بزرگ، از ترکیبی متشکل از چند کرکره بهره می ‌برند. مهمترین دلیل در این موضوع، گذشته از دلایل فنی، همین صرفه‌جویی در هزینه‌ی نهایی قیمت کرکره برقی مورد استفاده شده است.

تیغه‌ های کرکره‌هایی که در عرض و طول بالا معمولاً گران‌تر از دیگر محصولات بوده و احتملاً نیازمند استفاده از ویژگی‌هایی مانند پل‌های اضافه و یا خمیر‌های پلی‌اورتان در ساختارشان نیز می باشند. همچنین وزن بالای چنین کرکره‌ای، شما را مجبور به استفاده از موتورهای ساید بسیار قدرتمند و خاص می‌کند که به طور حتم قیمت کرکره برقی را تا حد بالایی افزایش می‌دهد.  گذشته از آن وقتی صحبت از قیمت کرکره برقی می‌کنیم نباید تنها به هزینه‌های اولیه‌ی آن توجه کنیم؛ بلکه باید به هزینه‌های استهلاک و نگهداری و تعمیرات آنان نیز عنایت داشت.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ ها امروزه نقش بسیار مهمی در رفع نیاز های روزمره کاربران اینترنت دارند. به دلیل سبکی نسبی و نیز قابل حمل بودن، لپ تاپ ها کاربران بسیار زیادی پیدا کرده اند. با این همه هر مدل و هر برندی مناسب هر کاربری نیست و باید افراد بهترین لپ تاپ ممکن را با توجه به نیاز و کاری که از آن انتظار دارند، انتخاب کنند. علاوه بر این ها، استفاده از یک هارد اس اس دی مناسب می تواند عمر سیستم شما را افزایش دهد.

فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ

برای انتخاب بهترین لپتاپ و خرید آن باید معیارهای مهم و مختلفی را در نظر داشته باشیم. این معیارها شامل پردازنده، حافظه رم، گرافیک، هارد، باتری، واضح بودن صفحه مانیتور، وزن و کاربرد و همچنین قیمت و هدف ما از خرید لپ تاپ می باشد.

هدف از خرید لپ تاپ

قبل از‌ خرید بهترین لپ تاپ نخست باید هدف خود را برای انتخاب آن مشخص کنیم. مثلا اگر قرار است که از لپتاپ خود بیشتر در محیط بیرون از خانه استفاده کنیم  بهتر است که یک لپ تاپ سبک را انتخاب کنیم.

پردازشگر

تقریبا هر عملی  که کامپیوتر ما انجام می دهد توسط پردازشگر کنترل می شود. هر چه سرعت پردازشگر پایین تر باشد سرعت لپ تاپ هم پایین تر خواهد بود.

وضوح تصویر

میزان واضح بودن تصویر یک نمایشگر به وسیله رزولوشن آن مشخص می شود.

بهترین لپ تاپ

حافظه رم

رم حافظه کوتاه مدتی است که از آن برای دسترسی سریع لپتاپ به اطلاعات مختلف استفاده می شود. داشتن حافظه کافی برای عملکرد سیستم بسیار ضروری است و هر چقدر مقدار رم بالاتر باشد می توان برنامه های بیشتری را به طور همزمان اجرا کرد.

وزن و سایز

لپ تاپ هایی که در بازار موجود است به طور میانگین وزنشان بین 2 تا 5 کیلوگرم است. انتخاب وزن و سایز لپتاپ به نحوه استفاده و نیازهای ما بستگی دارد.

باتری

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب بهترین لپتاپ و خرید آن شارژدهی آن است. باتری لپ تاپ وظیفه ذخیره سازی و تامین انرژی را برعهده دارد.مصرف باتری بستگی به الگوی مصرف ما از لپتاپ و همچنین نوع صفحه نمایش، میزان روشنایی و سیستم پردازشی آن دارد.

معرفی هارد اس اس دی و کاربرد های آن

حدود 3 دهه پیش هارد اس اس دی اختراع شد که در آن ها خبری از سوزن نبود و به جای آن از نیمه رساناهای جامد استفاده شده بود که در مقایسه با هارد دیسک فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کردند.

تفاوت هارد اس اس دی و اچ دی دی

هارد دیسک سنگین تر است، مصرف برق بیشتری دارد و برخلاف هارد اس اس دی گرمای بیشتری نیز تولید می‌کند. سرعت پردازش حافظه اس اس دی در صورتی که با سیستم هماهنگ باشد می‌تواند تا 20 برابر یک هارد دیسک باشد.

هارد اس اس دی نسبت به هارد دیسک بسیار گران تر است و تعداد دفعات استفاده محدودی دارد. هارد دیسک در مقایسه با اس اس دی آسیب پذیری خیلی بیشتری دارد.

هنگام انتخاب هارد اس اس دی به چه نکاتی دقت کنیم؟

سرعت حافظه هارد اس اس دی از 520 تا 5000 مگابایت در ثانیه است در نتیجه با توجه به نحوه استفاده شما از سیستم و نوع برد اصلی آن باید اس اس دی مناسب را انتخاب کنید.

ظرفیت هارد اس اس دی مورد نیاز شما برابر با حجمی است که سیستم عامل و نرم افزار های کاربردی اشغال می کنند. در نتیجه برای اکثر کاربران یک اس اس دی با ظرفیت 120 تا 256 گیگابایت کفایت می کند و در کنار آن می توانید از هارد دیسک قدیمی خود برای آرشیو فایل های حجیم، فیلم، موسیقی و عکس های خود استفاده کنید.

هارد اس اس دی اینترنال

اگر دستگاه شما در چند سال اخیر تولید شده باشد به احتمال زیاد به درگاه M.2 مجهز است. در این حالت با استفاده از این نوع هارد اس اس دی به راحتی می توانید سیستم خود را ارتقاء دهید. در غیر این صورت می توانید با استفاده از یک تبدیل ویژه به نام Caddy درایو نوری خود را خارج کرده و یک اس اس دی جدید جایگزین کنید.

جمع بندی

یک مجموعه سیستم کارآمد و توانا باید شامل بهترین لپ تاپ ممکن، یک مودم اینترنت خوب و هارد اس اس دی اکسترنال یا حتی اینترنال باشد تا بتواند پاسخگوی همه نیازهای یک کاربر باشد. برای تهیه چنین مجموعه ای می توانید به لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

فروش ایزوگام

خیس شدن و نم دار شدن پشت بام و سطوح پس از گذشت مدتی باعث ایجاد تخریب‌هایی جدی و اساسی بر روی سطوح می‌شود. برای جلوگیری از این آسیب روش‌ها روش‌هایی مانند قیرگونی، ایزوگام، آسفالت کردن وجود دارد. به طور کلی ایزوگام اسفتاده‌هایی در سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام، تونل‌ها و غیره استفاده می‌شود. ما در این مقاله قرار است درباره انواع و فروش ایزوگام صحبتی داشته باشیم.

ایزوگام

پوشش و روپوشی مقاوم که بر روی سطوح قرار می‌گیرد و از جنس قیر و الیاف‌های مصنوعی که  با گرم و حرارت دادن بر روی سطوح مد نظرمان، چسبیده می‌شود ایزوگام می‌گوییم. ایزوگام از لایه‌های پلی اتن، پودر معدنی، فویل آلومینیوم، پلی استر، بافت و موارد افزودنی تشکیل شده‌اند که مانع نفوذ بارش برف و باران در فواصل بارانی به داخل محیط می‌شود.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\فروش-ایزوگام.jpg

تشخیص ایزوگام مطلوب از نامرغوب

بوی گازوئیل از ایزوگام نشان دهنده نامرغوب بودنش است که زیاد نمی‌شود روی آنها حساب باز کرد.

اگر هنگام لمس کردن ایزوگام، روی دستتان ذراتی ریز و سیاه مشاهده کردید؛ مطلع باشید که ایزوگامی نامرغوب را خریداری می‌کنید.

در صورتی که از قیر کافی استفاده نشده باشد از چسبندگی آن کاسته می‌شود و طول عمر کمتری دارد. متخصصین بر این باورند که طول عمر مفید ایزوگام 10 سال است.

انواع ایزوگام 

ایزوگام عادی: رول‌هایی که با عرض یک متر و طول 10 متری که از لایه‌های مختلفی استفاده شده است نشان دهنده ایزوگام عادی است.

 ایزوشینگل: ایزوشینگل یا ایزوگام برش خورده که ظاهری جذاب‌تر دارد و برای عایق کردن پشت بام و سقف بیشتر کاربرد دارد.

خرید ایزوگام

همه مواردی که گفته شد می‌تواند شما را در تشخیص ایزوگام مطلوب و نامطلوب کمک ویژه‌ای کند تا از   فروشگاه‌هایی که به صورت جدی فروش ایزوگام را دارند خریدی مطمئن داشته باشید. همچنین در ادامه مواردی آمده است که باید آن‌ها را هم مدنظر قرار دهید.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\ایزوگام.jpg

ایزوگام‌ها حتما باید از دو لایه پلی استر و تیشو تشکیل شده باشند تا بتواند نیاز شما را برطرف کند و همچنین به مشخصاتی که بر روی برچسب آمده حتما دقت کنید.

به محیط زندگی خود یعنی شرایط آب و هوایی و میزان بارندگی دقت داشته باشید.

ضمانت نامه، بیمه معتبر و استاندارد ملی ایران حتما توجه کنید.

ایزوگام حداکثر وزن 37 کیلوگرم داشته باشد.

از رول‌های دولایه پودری برای فضاهای آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی استفاده شود.

بهترین نمایندگی فروش ایزوگام در تهران

در حین خرید از نمایندگی فروش ایزوگام حتما به مواردی چون جنس رول‌ها، مرغوب و متناسب با نیاز و محیطی که مورد توجه دارید و همچون دو لایه یا تک لایه بودن رول‌ها دقت ویژه داشته باشید. دوم از اعتبار برند نمایندگی فروش ایزوگام مطلع باشید و همچنین درباره استاندارد و بیمه و ضمانت محصول مطمئن باشید.

همه مواردی که در بالا گفته شد را می‌توانید از سایت ایزوگام ایران خریداری کنید تا از انتخاب و خرید خود مطمئن باشید و هیچ نگرانی از تخریب و ویرانی محصول نداشته باشید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰
  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

آیا توجه کرده اید که اخیراً بیشتر موهای خود را از دست داده اید؟ آیا پوست سر شما در برخی نواحی روی سر شما نمایان شده است؟ آیا قبلاً راه حل های زیادی برای حل مشکل امتحان کرده اید، اما همه بی نتیجه بوده اند؟
آن زمان است که شما به آخرین امید خود روی می آورید: کاشت مو. به همان اندازه که از این تصمیم هیجان زده هستید، عدم قطعیت نیز ممکن است از شما بهترین استفاده را ببرد. درک بهترین روش کاشت مو واقعاً دشوار است. آیا همه آنها نتایج مشابهی دارند؟ تفاوت آنها در چیست؟ کدام روش بهترین روش کاشت مو برای من است؟ اینها تنها چند سوال است که احتمالاً به ذهن شما خطور کرده است.

در اینجا ما خلاصه ای از همه روش های کاشت مو ارائه می دهیم و تفاوت های آنها را توضیح می دهیم تا در تصمیم گیری به شما کمک کند.

بهترین روش کاشت مو
روشهای کاشت مو FUT و FUE

در واقع ، همه روشهای کاشت مو به 2 نوع اصلی تقسیم می شوند. اولین روش به اصطلاح درمان FUT است که مخفف "پیوند واحد فولیکولی" است. در این حالت، یک نوار از پوست با مو از محل اهدا کننده برداشته می شود و به محل گیرنده طاس منتقل می شود.
نوع دیگر به عنوان استخراج واحد فولیکولی (FUE) یا کاشت موی یک نفره شناخته می شود. در اینجا تک تک موها با فولیکول های خود از محل اهدا کننده گرفته شده ، در محلول غذایی پردازش شده و سپس به ناحیه گیرنده پیوند زده می شوند.
کدام روش کاشت مو بهترین روش کاشت مو است: FUT در مقابل FUE
تفاوتهای ظریف دیگر بین این دو روش وجود دارد. همچنین تمایز بین کاشت مو و کاشت موی خود بیمار بسیار مهم است. مورد اول به معنای قرار دادن موهای مصنوعی در مناطق طاس است. استفاده از موهای مصنوعی در عمل زیبایی بسیار رایج است، به ویژه هنگامی که موهای طبیعی واقعاً نازک هستند و در کل سر پخش می شوند. این روش همچنین مورد پسند مردان و زنان موهای بلند است که نمی خواهند قبل از عمل موهای خود را کوتاه کنند.
در صورت پیوند موی خود، همانطور که از نامش پیداست ، موهای طبیعی بیمار از نواحی با حجم موهای متراکم برداشته می شود و به مناطقی منتقل می شود که موهای کمیاب و یا مو ندارند.

 

آیا FUT و FUE مشابه هستند؟

قبل از اینکه در مورد هر روش کاشت مو به جزئیات بیشتری بپردازیم ، می خواهیم بر ویژگی های مشترک آنها تمرکز کنیم. اول از همه ، آنها یک هدف مشترک دارند ، یعنی به شما کمک می کنند تا یال کامل و اعتماد به نفس خود را بازیابید!
سفر به ترکیه برای کاشت مو در بین ساکنان انگلستان بیشتر و بیشتر محبوب می شود ، زیرا قیمت ها به طور قابل توجهی پایین تر است ، اما تجهیزات و حرفه ای بودن جراحان در سطح بالایی قرار دارد. این جراحی در یک کلینیک مخصوص مو انجام می شود ، جایی که تمام تیم به ویژه در زمینه کاشت مو تخصص دارند. قبل از عمل ، بی حسی موضعی به شما داده می شود ، بنابراین نیازی به ترس از درد نیست.

کاشت مو  FUT
FUT مخفف کلمه پیوند واحد فولیکولی است. همچنین به عنوان برداشت نوار شناخته می شود ، زیرا به معنی برداشتن یک نوار نازک از پوست سر با مو است. معمولاً جراح نوار را از پشت سر برمی دارد. برش معمولاً از یک گوش به گوش دیگر انجام می شود. سپس تیم جراحی واحدهای موی جداگانه (گرافت) را از این تکه برداشته شده پوست سر استخراج می کند.
در همین حال، زخم حاصله درمان و بخیه می شود. پس از برداشتن همه پیوندها ، جراحان ناحیه گیرنده را با آنها پر می کنند. در اینجا خطر این است که ریشه موها آسیب ببیند و موها بعداً دوباره ریزش کنند.

علاوه بر این ، یک بیمار در اثر بریدگی دچار اسکار می شود. هرچند نیازی به نگرانی نیست، زیرا توسط موهای شما پوشانده می شود. با این حال، در این روش، خطر ابتلا به عفونت در مقایسه با FUE بیشتر است.
FUT اولین روش کاشت مو بود که به طور گسترده انجام شد. در حال حاضر آن را تا حدی منسوخ می دانند، زیرا تکنیک های پیوند مو پیچیده تر و کمتر تهاجمی توسعه یافته است. با وجود این، نتایج نهایی FUT بسیار چشمگیر است.

کاشت مو قسطی


کاشت مو FUE
استخراج واحد فولیکولار از روش FUT توسعه یافته است. در اینجا فولیکول های مو شما نیز از ناحیه استخراج شده و متراکم با مو پوشانده شده است. با این حال، این کار بدون هیچ گونه برداشتن پوست انجام می شود. تیم جراحی هر فولیکول مو را جداگانه با کمک یک سوزن توخالی ظریف خارج می کند. کوچکترین آسیب های ریز ایجاد می شود، اما این آسیب ها با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند.

بنابراین ، خطر عفونت با FUE بسیار کمتر از FUT است. پس از برداشتن پیوندهای لازم از ناحیه اهدا کننده، آنها به صورت جداگانه به ناحیه گیرنده منتقل می شوند. تقریباً 4000 پیوند در هر جلسه FUE قابل پیوند است. برای بسیاری از بیماران ، این تعداد برای بازگرداندن سر کامل مو کافی است. این روش کاشت مو در حال حاضر تا حد زیادی جایگزین FUT شده است.

کدام روش کاشت مو بهترین روش کاشت مو است ، FUT یا FUE؟ وقتی صحبت از ایمنی بیمار و بهبودی بعد از عمل به میان می آید ، قطعاً گزینه دوم گزینه بهتری است. FUE نرخ موفقیت بالاتری دارد و در حال حاضر رایج ترین روش در زمینه کاشت مو است.

شما در کلینیک زیبایی آنیل میتوانید بهترین روش های کاشت مو با یهترین و مجرب ترین کادر پزشکی و بهترین تجهیزات تجربه کنید. علاوه بر این کلیننیک زیبایی انیل امکان پرداخت کاشت مو اقساطی را نیز برای شما فراهم کرده است تا عزیزانی که امکان پرداخت به صورت ک جا را ندارند بتوانند به سادگی از این امکان برخوردار باشند.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر پیشرفت بسیار بزرگی در  تکنولوژی های استفاده شده در قطعات کامپیوتری رخ داده است. به عنوان نمونه، زمان استفاده از هاردهای اینترنال Hdd به پایان رسیده است و نوبت به استفاده از هارد اس اس دی (SSD) رسیده است. حافظه های HDD تنها مزیتی که دارند، قیمت پایین تر آن ها نسبت به SSD می باشد. 

یکی از محبوب ترین برندهای SSD در دنیا، اس اس دی سامسونگ می باشد که به خوبی توانسته است، نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند. البته در هنگام خرید این دسته از کالاها، باید به یکسری نکات توجه داشته باشید که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود.

هارد اس اس دی SSD چیست؟

هارد اس اس دی

یک نوع فضای ذخیره سازی به حساب می آید که هیچگونه دیسک چرخانی (نظیر hdd) ندارد و بدون استفاده از هیچ نیروی برقی، شروع به ذخیره سازی اطلاعات می نمایند. سرعت خوانده شدن داده ها بر روی هارد اس اس دی، بسیار بیشتر از hdd می باشد.

برای افرادی که علاقه شدیدی به بازی کردن دارند، یا کسانی که می خواهند برنامه های سنگینی را اجرا کنند، انتخاب نوع مناسب هارد اس اس دی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

اس اس دی سامسونگ (Samsung evo)

قبل از بررسی اس اس دی سامسونگ، بهتر است به این موضوع توجه شود که، اینگونه حافظه ها در انواع مختلفی تولید می شوند. NVME M.2 و نوع SATA از جمله مدل های آن می باشد. اس اس دی سامسونگ 980 و 870 و یا 860 در این 2 مدل تولید می شوند.

معمولا اس اس دی سامسونگ از نوع M.2، سرعت، قدرت و قیمت بیشتری را نسبت به نوع SATA دارند. اگر صرفا برای مصارف شخصی، قصد خرید دارید، با صرف هزینه کمتر، هارد اس اس دی سامسونگ از نوع SATA، گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب می باشد.

بهترین اس اس دی سامسونگ

بهترین اس اس دی سامسونگ چیست؟

یکی از بهترین مدل های هارد اس اس دی SAMSUNG، مدل 970 EVO PLUS می باشد. این حافظه از نوع NVME بوده و به خاطر قابلیت Turbo Write، می تواند سرعت نوشتن داده ها را تا 2300 مگابایت بر ثانیه افزایش دهد.

البته هر چه قدر حافظه ssd بیشتر باید، سرعت خواندن آن ثابت می ماند ولی سرعت نوشتن آن افزایش می باشد. این تفاوت در بین حافظه های 256 و 500 خیلی زیاد است.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در ارتباط با هارد اس اس دی سامسونگ، فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ، با داشتن بیش از 20 سال سابقه تخصصی در فروش انواع کالاهای تخصصی آی تی، می تواند با کیفیت ترین محصولات را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصلی در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

از آن جایی که بینی در مرکز صورت هر فرد قرار دارد  که این مورد باعث می شود که در زیبایی شخص نقش بسزایی داشته باشد، حتی اگر شما چشمانی جذاب و درشت داشته باشید، ولی سایز بینی شما متناسب با عضو های درگیر صورتتان نباشد  یا قوزی بر روی بینی داشته باشید از زیبایی چشمان شما کاسته می شود. ممکن است دوستانی داشته باشید که جراحی بینی انجام داده اند از آنها نظرات مختلفی می شوید که  اگر شما هم به فکر جراحی بینی باشید سردرگم می شوید، ما در این مقاله سعی داریم راجب جراحی بینی برایتان صحبت هایی داشته باشیم تا دچار شک و تردید نشوید.

جراحی بینی چند نوع دارد؟

جراحی بینی به دو نوع، جراحی بینی استخوانی و جراحی بینی گوشتی تقسیم می شود که به طور کلی جراحی به دو دسته: ترمیم ساختاری و رینوپلاستی اندازه گیری می شود. گروه اول یعنی ترمیم ساختاری، برای مواقعی است که بینی آسیب دیده باشد و شکسته باشد یا برای رفع مشکلات تنفسی و مشکلاتی از قبیل این انجام می شود، اما گروه دوم صرفا برای زیبایی بینی انجام می شود. بعضی از افراد این دو جراحی را با هم ادغام می کنند تا هم مشکلشان و هم زیبایی خود را بدست بیاورند.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\جراحی بینی.jpg

جراحی بینی در چه سنی مناسب است؟

قبل از انجام جراحی، اطمینان کامل به رشد صفحات استخوانی که در بینی وجود دارد داشته باشید تا دیگر شاهد تغییراتی در بینی خود نباشید. این موضوع در افراد متفاوت است، اما به طور متوسط و تقریبی برای دختران 17 سالگی و پسران 19 سالگی ادامه دارد.البته برای بینی های گوشتی متفاوت است. پس بهتر است در این موضوع عجله ای نداشته باشیم تا کارمان را سختتر نکنیم، چرا که جراحی بینی ارتباط مستقیمی با زیبایی و تنفسی ما دارد و بهتر است مقداری مراقب باشیم و اطلاعاتی دقیق داشته باشیم.

کارهایی که باید قبل از عمل بینی انجام دهیم

  • اگر مشکلی در سلامت خود دارید، جراحتان را حتما مطلع سازید و از او مشورت بگیرید.

  • اگر قرص هایی مانند آسپیرین و ایبوپروفن مصرف میکنید که خون را رقیق میکنند، آن کار 10 روز قبل از عمل متوقف سازید. چون حتما در هنگام عمل زیبایی که دارید خونریزی خواهید داشت و مصرف آن قرصها خونریزی شما را بیشتر می کند.

  • لباس گشادی بپوشید که با بینی در تماس نباشد.

  • سیگار و الکل را حداقل 1 ماه قبل از عمل متوقف کنید.

  • برای مردانی که ریش و سبیل دارند، حتما باید قبل از عمل آنها را بزنند.

  • آزمایشی که انجام می دهید را حتما به متخصص نشان دهید.

  • جراحی بینی را وقتی ناشتا باشید انجام دهید و به خوردن سوپ و مایعات در 1 هفته آماده کنید.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\جراحی بینی.jpg

نتیجه

همیشه برای عمل هایی که می خواهید انجام دهید با ی متخصص داشته باشید که در جراحی بینی بهتر است گفت و گویی با متخصص داشته باشید و همه خصوصیات خود را برای جراح شرح دهید تا درگیر مشکلات شدیدی نشید، اما در این مقاله ما هر آنچه را که می دانستیم گفتیم تا همه گمانه زنی های ذهنتان را پاسخگو باشیم.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

همانطور که می‌دانید امروزه در اکثر سازه ها و ساختمان ها برای جلوگیری از رطوبت و نم که ممکن است خسارات جدی برای ساختمان به همراه داشته باشد، از ایزوگام استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا درباره ایزوگام، کاربرد‌های آن و قیمت ایزوگام، شما را آگاه کنیم.

کاربرد‌های ایزوگام

ایزوگام پوششی از قیر و الیاف مصنوعی بوده که با گرما و حرارت دادن آن را به سطح مورد نظر می‌چسبانیم. این کار سبب می‌شود تا از نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین جلوگیری شود. امروزه انواع مختلفی از ایزوگام‌ها بر حسب سبکی، مقاومت و کارکرد در بازار با قیمت های متفاوت موجود است. در ادامه به برخی از کاربرد‌های ایزوگام اشاره می‌کنیم:

  • پشت‌بام و سقف ساختمان‌ها
  • استخر‌ها و مراکز تفریحی آبی
  • سرویس‌های بهداشتی و لوله‌های آب، گاز و نفت
  • عایق کاری پل‌ها و باند های فرودگاه
  • در فونداسیون و پی سازه‌ها و ...
  • انواع ایزوگام
  • ایزوگام عادی
  • این ایزوگام برای مردم شناخته شده تر بوده که با عرض یک متر و رول‌های ده متری است. از آن برای پوشاندن لایه‌های مختلف و روکش‌های متنوع استفاده می‌شود.

قیمت ایزوگام

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام

متراژ و ابعاد ایزوگام:


متراژ یا مساحت فضای ایزوگام مهم ترین مورد در برآورد قیمت ایزوگام است. قیمت گذاری به صورت متری انجام می‌شود. متراژ، اندازه پوشش ایزوگام مورد نیاز را نشان داده و از این جهت در واقع بر هزینه اولیه خرید موثر است. هر چه مساحت کار نصب بیشتر باشد در متراژهای بزرگتر، قیمت ایزوگام کمتر خواهد شد.


حمل و نقل:


بخش عمده دیگر در هزینه اجرا و نصب ایزوگام، هزینه حمل و نقل ایزوگام و سایر لوازم تخصصی  مورد نیاز به محل است. معمولا این هزینه بستگی به محله مشتری دارد. در داخل ساختمان، هرچه حمل مصالح و لوازم ایزوگام زحمت بیشتری ببرد هزینه افزایش خواهد یافت. اگر سطح کار بسیار وسیع باشد به طوری که برای ایاب و ذهاب تجهیزات مورد نیاز به بیش از یک ماشین نیاز باشد طبعا هزینه جابه جایی افزایش یافته و مبلغ نهایی هم بیشتر خواهد بود که باعث افزایش در قیمت ایزوگام و مشتقات آن می‌شود.


شیب بندی، زیرسازی و کف سازی:


هدف از نصب ایزوگام افزایش مقاومت سقف در برابر رطوبت است. از این رو بهترین ایزوگام برای پشت بام ارتباط مستقیم، با شیب سطح خواهد داشت. معمولا اصلی ترین مرحله قبل از نصب ایزوگام آماده کردن و شیب دادن مناسب کف به سوی چاه ها یا ناودان ها است. بنابراین بهتر است از فروشنده درخواست کنید که در برآورد قیمت مرحله اجرا و هزینه آماده سازی را هم درنظر بگیرد. زیرسازی احتمالا به مصالح مانند چسب نیاز داشته باشد. در این صورت قیمت چسب نیز باید مورد توجه باشد. پس بهتر است از قبل اقدام به خریداری مصالح نمایید و بدانید که مصالح بر قیمت ایزوگام موثر است.

 

طرح و نقشه:


ایزوگامی که طرح دارد علاوه بر کاربرد اصلی ،جنبه زیبایی نیز داشته و برای محافظت از دیوارها و استخرها در برابر رطوبت و نم استفاده می‌شود و به همین دلیل ممکن با ایزوگام های معمولی در قیمت متفاوت باشد. خوشبختانه در لیست قیمت ایزوگام طرح دار طرح های متنوع زیادی وجود دارد و می‌تواند پاسخگوی نیاز سلایق مختلف مصرف کنندگان باشد.


برند ایزوگام:


قیمت تمام محصولاتی که در بازار موجود هستند به برند آن‌ ها بستگی دارد. قیمت ایزوگام نیز مانند سایر محصولات ازاین قاعده پیروی می‌کند. تعدادی از برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از دلایل عمده این قیمت بالاتر می توان به شناخته شده بودن نام تجاری و نیز کیفیت بالاتر اشاره کرد. گاهی اوقات نیز این قیمت بالاتر به دلیل ارائه خدمات بهتر در نصب و یا خدمات پس از فروش مناسب و منظم  است. البته لازم به توضیح است که این مطلب به هیچ وجه به معنای نامناسب بودن برندهای دیگر و نامهای تجاری ارزان نیست.

مراحل نصب ایزوگام


تعداد لایه:


ایزوگام های دو لایه معمولا و در شرایط مساوی در مقایسه با ایزوگام های تک لایه قیمت بیشتری دارند. بیشتر بودن قیمت ایزوگام در این نوع به دلیل بهره گیری از مواد اولیه بالاتر در انواع دولایه منطقی و معقول به نظر می‌رسد.


وجود یا عدم وجود پوشش خارجی:


قیمت ایزوگام در ایزوگام هایی که پوشش آلومینیومی دارند بیشتر از ایزوگام های معمولی محاسبه می‌شود. البته ایزوگام های بدون روکش که زرورقی هستند کمتر در پشت بام ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشتر برای مکان هایی نظیر کف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه و مانند آن به کار می‌روند. عدم نیاز به این لایه موجب کاهش این مدل ایزوگام ها خواهد شد.

 

قیمت با نصب و بدون نصب:


یکی از نکاتی که خریداران درباره قیمت ایزوگام همواره باید در نظر داشته باشند اختلاف قیمت محصول ناشی از دستمزد نصب است. بعضی فروشندگان قیمت نصب را به طور خودکار با قیمت خود محصول جمع می‌کنند تا مشتری از هزینه تمام شده نهایی مطلع باشد و برخی نیز تنها قیمت خود محصول را اطلاع می دهند.
در بسیاری موارد، هر دو نوع هزینه های نصب ایزوگام در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. از این رو مشتری باید در هنگام مقایسه هزینه اجناس مختلف، لحاظ شدن یا نشدن قیمت نصب را مد نظر خود داشته باشد تا بتواند بهترین انتخاب را انجام دهد.

 

 

 

  • shaparak seo