shaapaarak

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تغییرات گسترده ای در شکل اولیه درمانگاه ها و بیمارستان ها در حال وقوع است. قبل از این وقتی شما وارد درمانگاه می شدید با سرعت بیشتر روند درمان آغاز می شد. خیلی وقت ها شما در حال درمان بودید و در همان زمان پرونده تشکیل می شد. در حال حاضر اما اوضاع متفاوت است. نرم افزارها ورود کرده اند تا سطحی که تشکیل پرونده یکی از جزئی ترین کارهای آن ها به حساب می آید. در این بین وجود یک نسخه ی اندروید برای همراه داشتن اطلاعات به خصوص توسط مدیریت اهمیت بسیار زیادی دارد و سبب این شده که نرم افزار اندروید دندانپزشکی هم ساخته شود و در کنار نرم افزارهای مطب و کلینیک دندانپزشکی برای تکمیل آنها قرار گیرد.

نرم افزار اندروید دندانپزشکی

نرم افزار اندروید دندانپزشکی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید با نرم افزار دندانپزشکی به طور کامل آشنا باشید و بدانید که چه توقعاتی را می تواند بر طرف نماید. در ادامه نرم افزار اندروید دندانپزشکی وارد می شود تا اطلاعات اساسی را برای مدیریت کلینیک ارسال کند. نرم افزار اندروید دندانپزشکی اطلاعات نوبت دهی و لیست آن را از طریق سرور اصلی دریافت و ارسال می کند. نرم افزار اندروید دندانپزشکی پیغام های شما را در بخش های مختلف کنترل می کند. دسترسی شما باید به طور کامل اعطا شده باشد تا مثلا به عنوان سوپروایزر بخش لابراتوار، فعالیت امروز تیم خود را از راه دور مشاهده کنید. از طرفی نرم افزار های اندروید نسبت به ios در کشور ما بیشتر جا افتاده اند، چرا که تحریم های ضد بشری باعث شده اند که ما نتوانیم از امکانات هزینه بر شرکت اپل استفاده کنیم.

نرم افزار دندانپزشکی

راهکاری که در بیشتر مواقع برای حل مشکلات این نرم افزار ها استفاده شده و نرم افزار اندروید دندانپزشکی هم آن را دنبال می کند، برقراری سیستم های تحت وب است تا به جای اپلیکیشن ios و اندروید کارایی داشته باشند.

بهترین نرم افزار اندروید دندانپزشکی

از نظر ما در زمان نگارش این مطلب، نرم افزار اندروید دندانپزشکی را باید زمانی تهیه کنید که از برنامه دندانپزشکی کاملی برخوردارید و فقط نیاز به تکمیل آن بر روی گوشی های تلفن همراه دارید، برای اینکه بیشتر در مورد فواید استفاده از یک نرم افزار اندروید دندانپزشکی و بخش هایی از محیط دندانپزشکی که نیاز به اصلاح فیزیکی و شبکه سازی دارند، بیشتر بدانید پیشنهاد ما وب سایت لبخند به عنوان یکی از اولین طراحان نرم افزار اندروید دندانپزشکی می باشد. این که شما با بهترین ها آشنا شوید همیشه به شناخت و تصمیم گیری شما کمک می کند. نرم افزار روی ویژگی هایش استوار است و آن را باید در عمل و با کیفیت عملکردش سنجید.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

 

همیشه یک درگیری ذهنی در مورد امنیت برای انسان وجود داشته است. این که بتوانید وسایل و اموال خود را از شر سارقین و استفاده های بدون اجازه حفظ کنیم یک دغدغه ی کاملا طبیعی و انسانی است. قفل های اولیه به یک زنجیر محتاج بودند که بیاید و از دو طرف مانع شود، آن زمان بادامکی در کار نبود. بعدها این قفل ها در قالب دستگیره جای گرفتند. با چرخاندن یک دستگیره اگر قفل باز بود، درب گشوده می شود. این دستگیره های ساده به مرور فناوری های پیچیده تری را استفاده کرده اند و تبدیل به دستگیره دیجیتال شدند. در این مطلب به معرفی انواع دستگیره دیجیتال و توانایی های این دستگیره ها می پردازیم که می توانند بسیار کاربردی باشند.

دستگیره دیجیتال سامسونگ

روش های دسترسی متفاوت دستگیره دیجیتال

همه ی دستگیره های دیجیتالی از یک روش برای باز و بسته شدن استفاده نمی کنند. بهترین و امن ترین این دستگیره ها، دستگیره دیجیتال اثر انگشتی است. سیستم های بیومتریک بهترین سطح امنیت را ارائه می کند چرا که بر اساس تفاوت های فیزیولوژیکی انسانی بنا شده اند؛ بدین نحو هر کس می تواند کلید به خصوص خود را همراه داشته باشد و هیچ کدام از این کلید ها دستگیره دیگری را باز نمی کنند. دستگیره دیجیتال کارتی هم وجود دارد که مدل های سامسونگ آن تا 100 کارت را پشتیبانی می کنند بدون شک تعداد این کارت ها برای سازمان ها و شرکت ها مناسب است. دستگیره های هوشمند دیگری هستند که از اتصال بلوتوثی استفاده می کنند و در ضمن با گوشی هم از راه دور قابل کنترل هستند که به نوعی خانه هوشمند را برای شما پیاده سازی می کنند. 

دستگیره دیجیتال

برندهای مختلف دستگیره هوشمند دیجیتال

تقریبا تمام برندهای گوشی های هوشمند وارد عرصه ساخت دستگیره دیجیتال شده اند. سامسونگ، شیائومی و سونی قبل از همه ی اینها الکسا بود که با سیستم های خانه هوشمند به ساخت قفل های دیجیتال ورود کرد. دستگیره های دیجیتال یال، گیت من و های وان و... هم به عنوان برندهای انحصاری این زمینه وجود داشته اند. اما در بازار کشور ما با توجه به تحریم ها خیلی تنوع برند وجود ندارد. دستگیره دیجیتال سامسونگ و یال بهترین برندهایی هستند که در زمان نوشتن این مطلب در بازار داخلی وجود دارند، این که شما بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید نیازمند شناخت کاملی از ویژگی های آن دستگیره است. 

جالب است بدانید که سیستم قفل کودک، سیستم های ضد آتش سوزی و سنسور دما، سیستم IR  از جمله دیگر گزینه هایی هستند که دستگیره درب دیجیتالی شما می تواند، برایتان بیاورد. برای مطالعه و تحقیق در این زمینه می توانید به وب سایت فروشگاهی قفل دیجیتال بارمان مراجعه کنید. پس از کسب اطلاعات کامل می توانید، از برای خرید اقدام کنید. 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

بی شک همه کسانی که به درس علاقه دارند، آرزوی تحصیل در دانشگاه های مطرح و بزرگ کشور مانند دانشگاه تهران و شریف را دارند. اما برای تحقق این آرزو، مانع بزرگی به نام کنکور وجود دارد که فقط تعداد محدودی از افراد موفق به عبور از آن و رسیدن به دانشگاه ها سطح اول کشور می شوند. به همین دلیل موفقیت در آزمون کنکور بسیار حائز اهمیت است. اگر در سطح شهر نگاهی به تابلوها بیاندازید درصد قابل توجهی از تبلیغ ها مربوط به کلاس کنکور سراسری است که در تمام ایام سال، به خصوص ماه های نزدیک به برگزاری آزمون کنکور حسابی پرطرفدار و شلوغ است. آیا برای موفقیت در آزمون کنکور لازم است حتما در کلاس کنکور شرکت کنیم؟ آیا فقط رتبه های برتر کنکور اجازه ورود به دانشگاه ها را دارند؟

معمولا این ها سوالاتی است که به ذهن پشت کنکوری ها نیرسد و به دنبال پاسخی درست و منطقی برای آن هستند. پس اگر شما هم به دنبال پاسخ روشنی به سوالات مربوط به کلاس کنکور و داشگاه ها هستنید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کلاس کنکور

برای رتبه برتر شدن حتما باید در کلاس کنکور شرکت کنیم؟

پاسخ ما به این سوال منفیست اما بنا به شرایطی!

در سالیان اخیر افرادی هم بوده اند که بدون شرکت در کلاس کنکور موفق شده اند به رتبه های تک رقمی در کنکور دست یابند. اما وقتی به آمار نگاه می کنیم درصد چشمگیری از رتبه برتری های هر سال، افرادی هستند که در کلاس کنکور شرکت کرده اند. پس نمی توان گفت برای موفقیت حتما باید از کلاس های کنکور استفاده کنید اما از آنجا که این آزمون در آینده شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، پیشنهاد می شود از تمامی امکانات موجود استفاده کنید. قاعدتا افرادی که بدون استفاده از این کلاس ها موفق اند سعی و تلاش دو چندان داشته اند که از عهده هر کسی برنمی آید.

بهترین کلاس کنکور

آیا فقط رتبه برتری ها می توانند به دانشگاه بروند؟

پاسخ به این سوال نیز منفیست!!

این تصور که اگر رتبه من عالی نشود نمی توانم به دانشگاه بروم اشتباه است. در حال حاضر با افزایش دانشگاه ها می توان گفت همه می توانند به داشگاه بروند اما در سطوح مختلف. طبیعتا دانشگاه های سطح اول کشور برای رتبه برتری ها خواهد بود. دانشگاه های متوسط نیز برای افرادی که تلاش کافی نداشته اند مجاز خواهد بود. اما افرادی که نه در کلاس کنکور شرکت کرده اند و نه تلاش آنچنانی داشته اند نیز می توانند به دانشگاه بروند، اما نه دانشگاه های دولتی! این دسته از افراد بایستی دانشگاه های نیمه دولتی، آزاد، خصوصی و... را برای تحصیل انتخاب کنند.

پس می توان گفت هر که بامش بیش، برفش بیشتر. هرچقدر که تلاش کنید می توانید در دانشگاه های بهتری حضور داشته داشته باشید.

کلاس کنکور در تهران

نتیجه گیری

شرکت در کلاس کنکور، همیشه نتیجه بخش نخواهد بود. لازم است کلاس مناسبی را انتخاب کنید تا نتیجه ای که مد نظرتان است را بگیرید. کلاس کنکور مناسب باید دارای اساتید مطرح و باتجربه باشد، درصدی از موفق شدگان سالیان گذشته از آن کلاس کنکور استفاده کرده باشند.

خدمات قابل قبولی ارائه دهند و برنامه مناسبی برای آموزش داشته باشند.

 

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

این واقعیت بر همه آشکار است که هنگام خرید لباس کار باید به اندازه ی لباس کار و تناسب آن با فعالیتی که انجام می شود توجه کرد. اما نکته مهم دیگر این است که هنگام خرید هر لباسی باید به خنک یا گرم بودن آن نیز توجه داشت. لباس کار نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای خرید لباس کار باید در نظر داشت لباس کار قرار است در چه فصلی و چه شرایط هوایی و محیطی پوشیده شود.

لباس کار

شیوه انتخاب لباس کار خنک

باید در نظر داشت که یک لباس کار با هر شکل و جنسی در دمای محیط نمی تواند تغییری ایجاد کند و باید به گونه ای باشد که دمای بدن را کاهش دهد و تهویه ی مناسب برای بدن ایجاد کند. انتخاب چنین پوششی برای محیط کار همیشه دغدغه ی نیروی کار بوده است. در فصل سرما مشکل دمای محیط را میتوان تا حد زیادی با افزایش پوشش برطرف کرد اما در فصل گرما این مشکل صرفا با کاهش لباس برطرف نمی شود چون پوشش جنبه ایمنی در محیط کار را نیز دارد و بسته به نوع فعالیت باید نکات خاصی در این مقوله رعایت شود. مدل لباس و البته جنس بکار رفته در لباس کار از فاکتور های مهم در فصل گرما می باشد زیرا لباس کار نامناسب، می تواند ارتباط مستقیمی با کاهش راندمان کار و البته روحیه و انگیزه افراد داشته باشد.

خصوصیات لباس کار مناسب تابستان

بیشترین تعرق انجام گرفته در بدن در قسمت بالایی یا همان بالا تنه می باشد بنابراین نوع پوشش این قسمت از بدن اهمیت بالایی دارد. به طور معمول استفاده از لباس کارهای دوتیکه (کاپشن و شلوار) و لباسکار یکسره (بیلرسوت) حتی اگر پارچه آن نازک و نخی باشد به دلیل وجود زیپ در وسط لباس توصیه نمی شود. اما لباس کارهایی که برای بستن آن از دکمه استفاده شده باشد مانند انواع روپوش کارگاهی و انواع تیشرت نخی و تیشرت از جنس جودون می تواند عملکرد بهتری به نسبت سایر لباس کارها در فصل گرما داشته باشد. این گونه از لباس کارها بدلیل داشتن فضای مناسب بین هر دو دکمه جلوی لباس برای روپوش کارگاهی و محفظه های موجود در پارچه تیشرت های نخی و جودون موجب افزایش گردش هوا و کاهش تعرق بدن میشود، که نقش موثری در ایجاد شرایط مطلوب برای هر نیروی کاری فراهم می سازد. استفاده از تیشرت آستین بلند جهت جلوگیری از آفتاب سوختگی توصیه میشود. هم چنین رنگ لباس کار تاثیر زیادی در جذب و عدم جذب گرما دارد. استفاده از رنگ های روشن مانند رنگ سفید، طوسی روشن یا استخوانی و آبی آسمانی در عدم جذب گرما موثر عمل میکنند و برای فصل سرد رنگ های تیره مناسب تر هستند.

خرید لباس کار

لباس کار مدل دوبنده

می توان گفت بهترین لباس کار برای هر فرد در تابستان میتواند لباس کار دوبنده با تیشرت باشد. این مدل از لباس کار همانند شلوار کار بوده با این تفاوت که قسمتی از جلو و پشت بالاتنه را نیز پوشش می دهد و همچنین تعداد جیب بیشتری نیز دارد.

جنس پارچه لباس کار

جنس نخی پارچه لباس کار می تواند در گردش هوا و خنک شدن بدن تاثیر بسیاری داشته باشد و هر قدر درصد نخ به کار رفته در لباس کار بیشتر باشد لباس کار خنک تر و راحت تر است. بر عکس وجود پلی استر جلوی گردش هوا را می گیرد و باعث افزایش دمای بدن و تعرق بیشتر و ایجاد بوی نامطبوع می شود. هر قدر درصد پلی استر کم تر و درصد نخ بیشتر باشد لباس کار خنک تر است و بدن احساس راحت تری در آن دارد.

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید بینی در مرکز چهره قرار دارد. به همین دلیل در صورت داشتن کوچکترین مشکل، زیبایی و تناسب سایر اجزای صورت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل افرادی که بینی مناسبی ندارند، برای دست یابی به ظاهری زیبا اقدام به انجام عمل بینی می کنند. تاثیر فوق العاده بینی کوچک و خوش فرم را می توانید در تصاویر قبل و بعد از عمل بینی مشاهده کنید. اما از آنجا که عمل بینی مستقیما با زیبایی شما سروکار دارد، باید قبل از اقدام به جراحی چه مواردی را رعایت کنید؟ آیا احتمال برگشت پذیری پس از عمل بینی وجود دارد؟ ملاک های مهم برای انتخاب کلینیک عمل زیبایی بینی چیست؟

اگر به دنبال پاسخی برای این سوال ها هستید با ما در این مقاله همراه باشید تا به تمامی این سوالات پاسخ مناسبی دهیم.

نکات مهم عمل بینی

نکات مهم قبل از انجام عمل بینی

 قبل از اقدام به جراحی بینی لازم است نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه جراحی همان چیزی شود که انتظارش را دارید. مهمترین نکات عبارتند از:

  • روز قبل جراحی سعی کنید آب زیاد بنوشید. توصیه می شود 8 ساعت قبل از عمل بینی دیگر چیزی نخورید.
  • اگر از آسپرین استفاده میکنید لازم است دو هفته مانده به زمان عمل زیبایی بینی آن را کنار بگذارید.
  • استفاده از دخانیات در هفته های پایانی قبل از جراحی ممنوع!
  • روز عمل بینی بهتر است از لباس های استفاده کنید که به راحتی قابل تعویض هستند.
  • روز جراحی به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید. بهتر است شب قبل از عمل بینی دوش بگیرید.
  • مدارک مورد نیاز مانند آزمایش ها و کارت شناسایی را حتما همراه خود داشته باشید

نکات قبل از عمل بینی

ملاک های مهم برای انتخاب کلینیک عمل بینی

جراحان کلینیک: مهمترین عامل در موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل بینی، انتخاب جراح مناسب است. در صورتی که جراح شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، می توان گفت ریسک کار بسیار بالا خواهد بود. پس جراحان مجموعه مهمترین مسئله است که نباید از آن غافل شوید.

نمونه کارهای مجموعه: در صورتی که نمونه کارهای یک مجموعه عالی و بدون هیچکونه مشکلی باشند، خیالتان راحت می شود که با مجموعه حرفه ای و متخصص سروکار دارید. مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل بینی مشتریان می تواند کمک زیادی در انتخاب شما کند. پس قبل از انتخاب هر کلینیکی ابتدا نمونه کارهای آن ها را به دقت بررسی کنید.

تصاویر قبل و بعد از عمل بینی

برای مشاهده نمونه کار مجموعه های بزرگی مانند دکتر تهران بیوتی می توانید بعد از مراجعه به سایت رسمی مجموعه، روی بخش نمونه کارها کلیک کنید تا تمامی تصاویر برای شما نمایش داده شوند.

میزان رضایت مشتریان: هرچقد که میزان رضایت عموم مشتریان بالاتر باشد، می توانید در انتخاب خود مصمم تر باشید و استرس و تردید را از خودتان دور کنید. مجموعه ای که همه مشتریان از پرسنل آن ها تعریف و تمجید می کنند، شک نکنید که عمل بینی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

عمل بینی طبیعی

آیا احتمال برگشت پذیری پس از عمل بینی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چنانچه پزشک جراح شما در کار خود حرفه ای و مجرب باشد ، احتمال برگشت پذیری وجود نخواهد داشت. معمولا بینی های گوشتی که جراحی دشوارتری دارند، اگر به درستی توسط پزشک جراحی نشود احتمال اینکه پس از مدتی به حالت اولیه بازگردد بسیار بالاست.

نتیجه گیری

همانطور که دیدید موارد بسیار مهمی است که شما قبل از هرگونه اقدامی باید آن ها را بدانید و به درستی انجام دهید تا نتیجه عمل بینی مطابق انتظارتان شود. برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید از وبسایت کلینیک های بزرگ و باسابقه در این زمینه مانند دکتر تهران بیوتی استفاده نمایید

  • shaparak seo
  • ۰
  • ۰

ن روزها کمتر کسی پیدا می شود که به زیبایی و آراستگی ارزشی قائل نباشد. عمل زیبایی بینی یکی از محبوب ترین اقدامات برای رسیدن به چهره ای زیبا و دوست داشتنی است. اما چرا عمل بینی می تواند تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی افراد بگذارد؟ با توجه به هزینه عمل بینی که نسبتا بالاست چرا همچنان جزو پرطرفدارترین جراحی ها در دنیا به شمار می رود؟

 

همانطور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و می توان گفت بیشتر از سایر اجزا در معرض دید است. در صورتی که بینی، کوچکترین مشکل یا نقصی داشته باشد زیبایی سایر اجزای صورت نیز به چشم نخواهد آمد. پس بی دلیل نیست که جراحی بینی تا این حد پرطرفدار شده و روز به روز نیز در حال افزایش است. درمورد هزینه عمل بینی لازم است مواردی را بدانید که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

 

هزینه عمل بینی چقدر اهمیت دارد؟

هزینه عمل بینی معمولا در هر کلینیک متفاوت است و علت آن به موارد بسیاری مربوط است که در ادامه خواهیم گفت. یکی از بزرگترین اشباهاتی که متقاضیان جراحی بینی مرتکب آن می شوند این است که وقتی می بینند هزینه عمل بینی در یک مجموعه بسیار ارزان است، بدون توجه به سایر موارد، همان مجموعه را انتخاب می کند.

هزینه عمل بینی

علت نارضایتی برخی از افرادی که این جراحی را انجام داده اند معمولا همین مسئله است که فقط به دنبال هزینه عمل بینی ارزان تر بوده اند. نکته بسیار مهمی که قبل از انجام عمل زیبایی بینی باید بدانید این است که ملاک شما نباید به هیچ عنوان فقط هزینه عمل بینی باشد! زیرا کلینیک ها بسیاری وجود دارد که بخاطر پایین بودن تعداد مراجعه کنندگان از این روش استفاده می کنند که متاسفانه هنوز هم افراد زیادی هستند که گول ارزانبودن هزینه عمل بینی نسبت به سایر کلینیک ها را میخورند.

 

از آنجا که بینی جزئی از مهم ترین بخش بدن انسان قرار دارد بایستی هنگامی که تصمیم به جراحی این بخش از صورت را گرفتید بسیار سنجیده و محتاط عمل کنید و به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا به نتیجه مطلوبی دست یابید.

راه های انتخاب کلینیک مناسب برای عمل بینی

توجه به نمونه کارهای مجموعه: معمولا نمونه کارهای هر مجموعه گویای همه چیز است. از طریق نمونه کارها می توانید بفهمید که سطح تخصص جراحان هر مجموعه در چه حدی است و نتیجه کار چقدر مطلوب بوده است. معمولا علاوه بر هزینه عمل بینی، نمونه کارهای هر مجموعه را نیز می توانید در وب سایتشان مشاهده کنید. در صورتی که مجموعه ای، نمونه کارهای خود را در سایت قرار نداده باشد می توان گفت گزینه مناسبی برای انجام عمل زیبایی بینی نخواهد بود.

هزینه عمل بینی

پزشک جراح

 چنانچه شما تمامی مواردی که قبل از انجام عمل بینی باید رعایت شود را به درستی انجام دهید باز هم همه چیز به پزشک جراح شما بستگی خواهد داشت. در صورتی که جراح شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، قطعا نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. معمولا مجموعه هایی که جراحان شناخته شده و متخصصی دارند، هزینه عمل بینی در این مجموعه ها کمی بالاتر است اما از آنجا که این جراحی تاثیر مستقیمی با زیبایی شما دارد، توصیه می کنیم اولویت شما جراح متخصص باشد. نه صرفا ارزان بودن هزینه عمل بینی!

 

میزان رضایت مشتریان

 معمولا کلینیک هایی که از سمت افرادی که خود در آنجا جراحی انجام داده اند، پیشنهاد می شود نشان دهنده این موضوع است که میزان رضایت از نحوه کار آن مجموعه بالاست. پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب هر کلینیکی، ابتدا با مشتریان آن مجموعه صحبت کنید. در صورتی که درصد قابل توجهی از آنها از نتیجه جراحی، تخصص جراحان، خدمات و هزینه عمل بینی رضایت داشتند می توانید با خیال آسوده انتخاب خود را انجام دهید.

منبع:

https://drtehranbeauty.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af/

  • shaparak seo