shaapaarak

  • ۰
  • ۰

فروش ایزوگام

خیس شدن و نم دار شدن پشت بام و سطوح پس از گذشت مدتی باعث ایجاد تخریب‌هایی جدی و اساسی بر روی سطوح می‌شود. برای جلوگیری از این آسیب روش‌ها روش‌هایی مانند قیرگونی، ایزوگام، آسفالت کردن وجود دارد. به طور کلی ایزوگام اسفتاده‌هایی در سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام، تونل‌ها و غیره استفاده می‌شود. ما در این مقاله قرار است درباره انواع و فروش ایزوگام صحبتی داشته باشیم.

ایزوگام

پوشش و روپوشی مقاوم که بر روی سطوح قرار می‌گیرد و از جنس قیر و الیاف‌های مصنوعی که  با گرم و حرارت دادن بر روی سطوح مد نظرمان، چسبیده می‌شود ایزوگام می‌گوییم. ایزوگام از لایه‌های پلی اتن، پودر معدنی، فویل آلومینیوم، پلی استر، بافت و موارد افزودنی تشکیل شده‌اند که مانع نفوذ بارش برف و باران در فواصل بارانی به داخل محیط می‌شود.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\فروش-ایزوگام.jpg

تشخیص ایزوگام مطلوب از نامرغوب

بوی گازوئیل از ایزوگام نشان دهنده نامرغوب بودنش است که زیاد نمی‌شود روی آنها حساب باز کرد.

اگر هنگام لمس کردن ایزوگام، روی دستتان ذراتی ریز و سیاه مشاهده کردید؛ مطلع باشید که ایزوگامی نامرغوب را خریداری می‌کنید.

در صورتی که از قیر کافی استفاده نشده باشد از چسبندگی آن کاسته می‌شود و طول عمر کمتری دارد. متخصصین بر این باورند که طول عمر مفید ایزوگام 10 سال است.

انواع ایزوگام 

ایزوگام عادی: رول‌هایی که با عرض یک متر و طول 10 متری که از لایه‌های مختلفی استفاده شده است نشان دهنده ایزوگام عادی است.

 ایزوشینگل: ایزوشینگل یا ایزوگام برش خورده که ظاهری جذاب‌تر دارد و برای عایق کردن پشت بام و سقف بیشتر کاربرد دارد.

خرید ایزوگام

همه مواردی که گفته شد می‌تواند شما را در تشخیص ایزوگام مطلوب و نامطلوب کمک ویژه‌ای کند تا از   فروشگاه‌هایی که به صورت جدی فروش ایزوگام را دارند خریدی مطمئن داشته باشید. همچنین در ادامه مواردی آمده است که باید آن‌ها را هم مدنظر قرار دهید.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\ایزوگام.jpg

ایزوگام‌ها حتما باید از دو لایه پلی استر و تیشو تشکیل شده باشند تا بتواند نیاز شما را برطرف کند و همچنین به مشخصاتی که بر روی برچسب آمده حتما دقت کنید.

به محیط زندگی خود یعنی شرایط آب و هوایی و میزان بارندگی دقت داشته باشید.

ضمانت نامه، بیمه معتبر و استاندارد ملی ایران حتما توجه کنید.

ایزوگام حداکثر وزن 37 کیلوگرم داشته باشد.

از رول‌های دولایه پودری برای فضاهای آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی استفاده شود.

بهترین نمایندگی فروش ایزوگام در تهران

در حین خرید از نمایندگی فروش ایزوگام حتما به مواردی چون جنس رول‌ها، مرغوب و متناسب با نیاز و محیطی که مورد توجه دارید و همچون دو لایه یا تک لایه بودن رول‌ها دقت ویژه داشته باشید. دوم از اعتبار برند نمایندگی فروش ایزوگام مطلع باشید و همچنین درباره استاندارد و بیمه و ضمانت محصول مطمئن باشید.

همه مواردی که در بالا گفته شد را می‌توانید از سایت ایزوگام ایران خریداری کنید تا از انتخاب و خرید خود مطمئن باشید و هیچ نگرانی از تخریب و ویرانی محصول نداشته باشید.

  • ۰۰/۰۶/۲۳
  • shaparak seo

ایزوگام

فروش ایزوگام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی