shaapaarak

  • ۰
  • ۰

مشاوره حقوقی آنلاین موضوعی است که ممکن است برای هر فردی لازم باشد. وقتی در طی روند امور حقوقی خود نیاز به راهنمایی و مشورت با کارشناسان حقوقی دارید، بهترین کار کمک گرفتن از یک مشاور حقوقی است. مشاور حقوقی می‌تواند یک وکیل خبره باشد. در ادامه قصد داریم در مورد مشاوره حقوقی آنلاین صحبت کنیم و همچنین راهی برای مشاوره حقوقی آنلاین معرفی کنیم.

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین نوعی از مشاوره حقوقی است که بر بستر اینترنت و در فضاهای مجازی نظیر سایت‌ها، اپلیکیشن‌های پیام رسان و غیره انجام می‌دهد. در سال‌های گذشته با رواج نرم‌افزارهایی نظیر تلگرام و اینستاگرام در میان مردم و سهولت ارتباط جمعی در آن‌ها، مشاور حقوقی آنلاین یکی از متداولترین روش‌های رسیدن به پاسخ سوالات حقوقی است.

 با استفاده از مشاور حقوقی آنلاین در هزینه و زمان صرفه‌جویی بسیار قابل ملاحظه‌ای صورت می‌پذیرد. به طور کلی عمده‌ترین مزایای مشاوره حقوقی آنلاین عبارتند از:

  • دسترسی سریع و کم هزینه به وکیل و یا مشاور حقوقی
  • امکان ارسال و دریافت متن، صدا، فیلم، عکس، مدارک و غیره و ذخیره‌سازی آن‌ها برای مرور دوباره
  • جلوگیری از سردرگمی و کلافگی ناشی از ترافیک
  • امکان مشورت حقوقی آنلاین با افراد مختلف و مقایسه نظرات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

اما باید در نظر داشت که مشاوره حقوقی آنلاین نیز معایبی دارد که مهم‌ترین آن، عدم ارتباط مستقیم با وکیل یا مشاور حقوقی برای سنجش توانایی وی می‌باشد.

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین

ممکن است برخی به اشتباه تصور کنند که لزوماً هزینه مشاور حقوقی آنلاین باید بسیار کمتر از مشاوره حقوقی حضوری باشد در حالی که در مشاوره حقوقی آنلاین نیز در صورت انتخاب پلتفورم معتبر و مشاور حقوقی مجرب نیاز شما به خدمات حقوقی برطرف شده و در این صورت لازم است مبلغی به ازای دریافت خدمات را بپردازید. همچنین باید بدانیم که عموماً بهره‌گیری از این روش به نفع متقاضیان بوده که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن نیاز آن‌ها برطرف خواهد شد. 

البته هزینه مشاوره حقوقی آنلاین بسیار کمتر از مشاوره حضوری است. آنلاین بودن و آمادگی همیشگی مشاوران باعث شده تا در زمان و وقت شما صرفه‌جویی شود. هزینه مشاوره آنلاین بسته خدمتی که از وکلا دریافت می‌کنید، متفاوت است. مدت زمان استفاده از مشاوره، نوع مشکل حقوقی و پیچیدگی و غیره همه بر هزینه‌های آن تاثیر دارد.

اپلیکیشن درخواست وکیل

برای مثال در پلتفرم حقوقی ترازو برخی از خدمات رایگان است و شما برای استفاده از سایت بلاگ حقوقی شهرداد لازم نیست هیچ هزینه‌ای بپردازید. تنها هزینه آن داشتن یک بسته اینترنتی و اتصال به فضای آنلاین است.

در مواردی که خدمات غیر رایگان ارائه می‌شود اعضا یا کاربران باید ابتدا به سایت مراجعه کرده تقاضای دریافت خدمات کنند، سپس وارد درگاه شده و نسبت به واریز مبلغ اقدام نمایند. تقاضای ارائه خدمت به منزله آگاهی از قوانین سایت بوده و لذا کاربران موظفند قبل از هرگونه ثبت تقاضا قوانین را به دقت مطالعه کنند و بعد از آن تقاضای خود را ثبت کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین با اپلیکیشن وکیل

شما در یک اپلیکیشن وکیل می‌توانید پیش از انتخاب یک وکیل از میان خیل وکلای ممتاز، به سهولت به سابقه‌ی حقوقی و رزومه‌ی ایشان دسترسی داشته و در صورت نیاز، از بین وکیلان متعدد اقدام به انتخاب یکی از آنان برای منعقد نمودن قرارداد بر اساس ضابطه‌های اپلیکیشن وکیل مذکور نمائید. 

سپس با راهنمایی وکیل مورد تایید خود، می‌توانید اقدام به مشاوره حقوقی کنید. از طریق اپلیکیشن وکیل شهرداد، شما با اطمینان خاطر می‌توانید امور حقوقی خود را رفع کنید. برای دریافت اپلیکیشن وکیل معتبر، وب سایت شهرداد را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی