shaapaarak

  • ۰
  • ۰

دزدگیر خودرو یکی سیستم‌های امنیتی ماشین است که توسط تعدادی سنسور حساس تولید شده است. به طور معمول دزدگیر خودرو که در کارخانه و هنگام تولید خودرو بر روی آن نصب می‌شود از کیفیت بیشتری برخوردار است. زیرا در بازار آزاد معمولا اجناس چینی مشاهده می‌شود که کارآمد نیستند. دزدگیرهای خودرو در حال حاضر پیشرفت زیادی داشتند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دزدگیرخودرو

بهترین دزدگیر خودرو

قطعا تمامی ما به دنبال بهترین روش حفظ امنیت وسایل باارزش خود هستیم. اولین ویژگی بهترین دزدگیر خودرو، کنترل کردن سنسورهای آن می‌باشد. یک دزدگیر عالی، صرفا با آژیرهای پرسروصدا و قدیمی کار نمی‌کند. احتمالا با روش‌هایی مثل ارسال پیامک نیز آشنا باشید؛ اما لازم به ذکر است که این روش در اکثر مواقع با تاخیر همراه بوده و نتیجه مطلوبی نداشته است.

انواع دزدگیر خودرو

انواع دزدگیر خودرو در بازار آزاد و نمایندگی‌های معتبر وجود دارند که در این بخش به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

دزدگیر خودرو ساده

دزدگیرخودرو

دزدگیرهای ساده و معمولی خودرو از ارزان‌ترین و رایج‌ترین دزدگیرهای خودرو هستند. هنگامی که ضربه‌ای به بدنه ماشین وارد شود، آژیر آن به صدا در می‌آید و شما را از وجود خطر مطلع می‌سازد. البته دزدگیرهای دیگر هم بر همین پایه ساخته می‌شوند اما با امکانات بیشتر.

دزدگیر خودرو تصویری

یکی از دزدگیرهای هوشمند خودرو، دزدگیرهای تصویری خودرو هستند. البته برخلاف تصورات شما، یک صفحه نمایش در مقابل شما قرار نخواهد گرفت. این دزدگیر با یک نمایشگر کوچک، در مورد باز شدن کاپوت و در خودرو هشدار می‌دهد. همچنین می‌توانید در فاصله چند کیلومتری خودروی خود را کنترل کنید.

دزدگیر خودرو نیمه تصویری

دزدگیرهای نیمه تصویری چندین قابلیت را باهم دارند. هم از قابلیت‌های دزدگیر خودرو تصویری و هم از امکانات ساده دزدگیر خودرو معمولی برخوردارند. معمولا ریموت دزدگیر خودرو نیمه تصویری دارای یک صفحه نمایش کوچک و یک دکمه است.

دزدگیر ردیاب خودرو

دزدگیر خودرو ردیاب در کنار دارا بودن ویژگی‌های دزدگیر ساده خودرو، توانایی ردیابی خودرو با سیم کارت را نیز دارد. با این دزدگیر شما محل پارک وسیله نقلیه خود را بیابید. اگر شما روزانه وسیله نقلیه خود را در پارکینگ محل کار و یا مکان‌های امن با نگهبانی قرار می‌دهید، نیازی به این نوع از دزدگیر گران قیمت، ندارید.

دزدگیر خودرو ماجیکار

شرکت ماجیکار یک شرکت در کشور کره است که باکیفیت‌ترین محصولات سیستم‌های امنیتی سواری‌ها را تولید می‌کند. از محبوبیت‌های این دزدگیر می‌توان به طول عمر بالای آن، استفاده آسان و بدون پیچیدگی، کاربرد عالی و نرم افزار پیشرفته آن اشاره کرد. خوشبختانه در حال حاضر نمایندگی‌های معتبر دزدگیر ماجیکار، مانند ایمن رو شاپ در ایران حضور دارند.

راهنمای ریموت دزدگیر ماجیکار

با توجه به این که مدل‌های مختلف دزدگیر ماجیکار از ریموت‌های مختلفی برخوردارند، راهنماهای متفاوتی نیز برای دکمه‌ها وجود دارند. در این بخش چند مورد از علامت‌های اصلی دزدگیر ماجیکار را معرفی می‌کنیم.

علامت I

وقتی کلید مربوط به دکمه I را به مدت 5 ثانیه فشار دهید، سیستم دزدگیر فعال خواهد شد. همچنین اگر مجددا این دکمه را به مدت 5 ثانیه نگه دارید، سیستم دزدگیر غیر فعال خواهد شد.

علامت II+IV

وقتی کلید مربوط به علامت II+IV به مدت 2 ثانیه فشرده شود، دزدگیر ماجیکار به صورت خودکار فعالیت خود را انجام می‌دهد.

علامت III

وقتی این کلید به مدت 2 ثانیه نگه داشته شود، قفل درب صندوق عقب خودرو، با کنترل از راه دور باز می‌شود.

علامت IV

اگر این کلید به مدت دو بار فشرده داده شود، می‌توانید وارد سیستم اعلام وضعیت اتومبیل شوید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع دزدگیر خودرو و راهنمای انواع دزدگیر ماجیکار با ایمن رو شاپ در تماس باشید.

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی