shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

 

تحولات و پیچیدگی هایی که در جامعه وجود دارند، در بعضی شرایط به تنهایی قابل حل نیستند. شاید فکر کنیم با پیشرفت تکنولوژی و وجود ابزار های مختلف بتوانیم به تنهایی از پس انجام هر کاری بر بیاییم، اما این عقیده اشتباه است. نکته جالب اینجاست که مشکلات مربوط به کار های خودسر و تک نفره همواره برای آشکار بوده، اما باز هم هستند افرادی که خود را بی نیاز از هر گونه کمک و مشاوره می دانند.

این مشاوره و راهنمایی می تواند در حوزه های زیادی مانند مشاوره خانواده، مشاوره کسب و کار و غیره باشد. آنچه ما در ادامه بررسی می کنیم اهمیت و نقش مشاوره کسب و کار در اجتماع امروز است.

مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار کیست؟

به هر کسی که بتواند مشکلات خاصی را حل کرده و به افراد دیگر در زمینه خاصی کمک کند مشاوره می گویند. مشاور کسب و کار نیز شخصی است که درباره مسائل مهم در تجارت و بازار کسب و کار آگاهی کامل داشته و به کمک شرکت ها و مراکز مختلف می آید. این شخص طبق برنامه ریزی معینی با یک مجموعه شروع به کار کرده و آن ها را در مسیر رشد کسب و کار خود هدایت می کند.

مزایا استفاده از مشاوره کسب و کار

به طور کلی راه اندازی و اداره یک کسب و کار بسیار چالش برانگیز و استرس آور است. حتی اگر خودتان در آن زمینه متخصص باشید، شک نکنید که جلو بردن یک کسب و کار موفق بدون همکاری چندین نفر امکان پذیر نمی باشد. مشاوره کسب و کار به شما می کند تا راهنمایی لازم را دریافت کرده و مشکلات احتمالی را رفع کنید. در مشاوره کسب و کار ( Business consultant ) شما اطلاعاتی مانند نام تجاری مناسب، ارزیابی بازار رقبا، تعیین ساختار های قانونی کار، تعهدات مالی، مجوز ها و محل شروع کسب و کارتان دریافت می کنید. کاملا واضح است که دریافت مشاوره در چنین زمینه هایی چه تاثیری در راه اندازی و رشد هر چه بیشتر مجموعه شما خواهد داشت.

مشاور کسب و کار

چرا یک مجموعه یا سازمان به مشاوره کسب و کار نیاز دارد؟

  • از آن جایی همه افراد تمام توانایی و استعداد لازم را در خود ندارند، لازم است برای تضمین موفقیت از استعداد های مختلف چندین نفر استفاده کرد.
  • مهمترین مسئله و هدف برای استفاده از مشاوره کسب و کار، پیدا کردن و رفع مشکلات مجموعه است. افراد متخصص فعال در زمینه مشاوره کسب و کار می توانند مشکلات موجود و احتمالی را سریع تشخیص داده و آن را برطرف کنند. مشکلاتی که هر فردی توانایی رفع آنها را ندارد.
  • ایجاد انگیزه و توانایی در افراد مجموعه و در صورت آموزش آنها از دیگر دلایل کمک گرفتن از یک مشاوره کسب و کار می باشد.
  • ارائه ایده های مختلف و خلاقانه در کسب و کار مربوطه و سرعت بخشیدن به پیشرفت مجموعه نیز از دلایل دیگر می باشد.

وب سایت معتبر و با سابقه شاپرک آماده است تا به شما عزیزان در این زمینه کمک کنید. شما با مراجعه به این وب سایت می توانید از خدمات مختلف و کاربردی در زمینه مشاوره کسب و کار بهره مند شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی