shaapaarak

  • ۰
  • ۰

ن روزها کمتر کسی پیدا می شود که به زیبایی و آراستگی ارزشی قائل نباشد. عمل زیبایی بینی یکی از محبوب ترین اقدامات برای رسیدن به چهره ای زیبا و دوست داشتنی است. اما چرا عمل بینی می تواند تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی افراد بگذارد؟ با توجه به هزینه عمل بینی که نسبتا بالاست چرا همچنان جزو پرطرفدارترین جراحی ها در دنیا به شمار می رود؟

 

همانطور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و می توان گفت بیشتر از سایر اجزا در معرض دید است. در صورتی که بینی، کوچکترین مشکل یا نقصی داشته باشد زیبایی سایر اجزای صورت نیز به چشم نخواهد آمد. پس بی دلیل نیست که جراحی بینی تا این حد پرطرفدار شده و روز به روز نیز در حال افزایش است. درمورد هزینه عمل بینی لازم است مواردی را بدانید که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

 

هزینه عمل بینی چقدر اهمیت دارد؟

هزینه عمل بینی معمولا در هر کلینیک متفاوت است و علت آن به موارد بسیاری مربوط است که در ادامه خواهیم گفت. یکی از بزرگترین اشباهاتی که متقاضیان جراحی بینی مرتکب آن می شوند این است که وقتی می بینند هزینه عمل بینی در یک مجموعه بسیار ارزان است، بدون توجه به سایر موارد، همان مجموعه را انتخاب می کند.

هزینه عمل بینی

علت نارضایتی برخی از افرادی که این جراحی را انجام داده اند معمولا همین مسئله است که فقط به دنبال هزینه عمل بینی ارزان تر بوده اند. نکته بسیار مهمی که قبل از انجام عمل زیبایی بینی باید بدانید این است که ملاک شما نباید به هیچ عنوان فقط هزینه عمل بینی باشد! زیرا کلینیک ها بسیاری وجود دارد که بخاطر پایین بودن تعداد مراجعه کنندگان از این روش استفاده می کنند که متاسفانه هنوز هم افراد زیادی هستند که گول ارزانبودن هزینه عمل بینی نسبت به سایر کلینیک ها را میخورند.

 

از آنجا که بینی جزئی از مهم ترین بخش بدن انسان قرار دارد بایستی هنگامی که تصمیم به جراحی این بخش از صورت را گرفتید بسیار سنجیده و محتاط عمل کنید و به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا به نتیجه مطلوبی دست یابید.

راه های انتخاب کلینیک مناسب برای عمل بینی

توجه به نمونه کارهای مجموعه: معمولا نمونه کارهای هر مجموعه گویای همه چیز است. از طریق نمونه کارها می توانید بفهمید که سطح تخصص جراحان هر مجموعه در چه حدی است و نتیجه کار چقدر مطلوب بوده است. معمولا علاوه بر هزینه عمل بینی، نمونه کارهای هر مجموعه را نیز می توانید در وب سایتشان مشاهده کنید. در صورتی که مجموعه ای، نمونه کارهای خود را در سایت قرار نداده باشد می توان گفت گزینه مناسبی برای انجام عمل زیبایی بینی نخواهد بود.

هزینه عمل بینی

پزشک جراح

 چنانچه شما تمامی مواردی که قبل از انجام عمل بینی باید رعایت شود را به درستی انجام دهید باز هم همه چیز به پزشک جراح شما بستگی خواهد داشت. در صورتی که جراح شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، قطعا نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. معمولا مجموعه هایی که جراحان شناخته شده و متخصصی دارند، هزینه عمل بینی در این مجموعه ها کمی بالاتر است اما از آنجا که این جراحی تاثیر مستقیمی با زیبایی شما دارد، توصیه می کنیم اولویت شما جراح متخصص باشد. نه صرفا ارزان بودن هزینه عمل بینی!

 

میزان رضایت مشتریان

 معمولا کلینیک هایی که از سمت افرادی که خود در آنجا جراحی انجام داده اند، پیشنهاد می شود نشان دهنده این موضوع است که میزان رضایت از نحوه کار آن مجموعه بالاست. پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب هر کلینیکی، ابتدا با مشتریان آن مجموعه صحبت کنید. در صورتی که درصد قابل توجهی از آنها از نتیجه جراحی، تخصص جراحان، خدمات و هزینه عمل بینی رضایت داشتند می توانید با خیال آسوده انتخاب خود را انجام دهید.

منبع:

https://drtehranbeauty.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af/

  • ۹۹/۰۶/۱۰
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی