shaapaarak

  • ۰
  • ۰

بی شک همه کسانی که به درس علاقه دارند، آرزوی تحصیل در دانشگاه های مطرح و بزرگ کشور مانند دانشگاه تهران و شریف را دارند. اما برای تحقق این آرزو، مانع بزرگی به نام کنکور وجود دارد که فقط تعداد محدودی از افراد موفق به عبور از آن و رسیدن به دانشگاه ها سطح اول کشور می شوند. به همین دلیل موفقیت در آزمون کنکور بسیار حائز اهمیت است. اگر در سطح شهر نگاهی به تابلوها بیاندازید درصد قابل توجهی از تبلیغ ها مربوط به کلاس کنکور سراسری است که در تمام ایام سال، به خصوص ماه های نزدیک به برگزاری آزمون کنکور حسابی پرطرفدار و شلوغ است. آیا برای موفقیت در آزمون کنکور لازم است حتما در کلاس کنکور شرکت کنیم؟ آیا فقط رتبه های برتر کنکور اجازه ورود به دانشگاه ها را دارند؟

معمولا این ها سوالاتی است که به ذهن پشت کنکوری ها نیرسد و به دنبال پاسخی درست و منطقی برای آن هستند. پس اگر شما هم به دنبال پاسخ روشنی به سوالات مربوط به کلاس کنکور و داشگاه ها هستنید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کلاس کنکور

برای رتبه برتر شدن حتما باید در کلاس کنکور شرکت کنیم؟

پاسخ ما به این سوال منفیست اما بنا به شرایطی!

در سالیان اخیر افرادی هم بوده اند که بدون شرکت در کلاس کنکور موفق شده اند به رتبه های تک رقمی در کنکور دست یابند. اما وقتی به آمار نگاه می کنیم درصد چشمگیری از رتبه برتری های هر سال، افرادی هستند که در کلاس کنکور شرکت کرده اند. پس نمی توان گفت برای موفقیت حتما باید از کلاس های کنکور استفاده کنید اما از آنجا که این آزمون در آینده شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، پیشنهاد می شود از تمامی امکانات موجود استفاده کنید. قاعدتا افرادی که بدون استفاده از این کلاس ها موفق اند سعی و تلاش دو چندان داشته اند که از عهده هر کسی برنمی آید.

بهترین کلاس کنکور

آیا فقط رتبه برتری ها می توانند به دانشگاه بروند؟

پاسخ به این سوال نیز منفیست!!

این تصور که اگر رتبه من عالی نشود نمی توانم به دانشگاه بروم اشتباه است. در حال حاضر با افزایش دانشگاه ها می توان گفت همه می توانند به داشگاه بروند اما در سطوح مختلف. طبیعتا دانشگاه های سطح اول کشور برای رتبه برتری ها خواهد بود. دانشگاه های متوسط نیز برای افرادی که تلاش کافی نداشته اند مجاز خواهد بود. اما افرادی که نه در کلاس کنکور شرکت کرده اند و نه تلاش آنچنانی داشته اند نیز می توانند به دانشگاه بروند، اما نه دانشگاه های دولتی! این دسته از افراد بایستی دانشگاه های نیمه دولتی، آزاد، خصوصی و... را برای تحصیل انتخاب کنند.

پس می توان گفت هر که بامش بیش، برفش بیشتر. هرچقدر که تلاش کنید می توانید در دانشگاه های بهتری حضور داشته داشته باشید.

کلاس کنکور در تهران

نتیجه گیری

شرکت در کلاس کنکور، همیشه نتیجه بخش نخواهد بود. لازم است کلاس مناسبی را انتخاب کنید تا نتیجه ای که مد نظرتان است را بگیرید. کلاس کنکور مناسب باید دارای اساتید مطرح و باتجربه باشد، درصدی از موفق شدگان سالیان گذشته از آن کلاس کنکور استفاده کرده باشند.

خدمات قابل قبولی ارائه دهند و برنامه مناسبی برای آموزش داشته باشند.

 

  • ۹۹/۰۶/۱۷
  • shaparak seo

آمادگی کنکور

کلاس کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی