shaapaarak

  • ۰
  • ۰

تا چند سال پیش، صبح ها جلوی دکه های روزنامه فروشی یک صف طولانی تشکیل می شد. این افرادی که در صف منتظر بودند، چه مقصودی داشتند؟ برای چه به دنبال خرید روزنامه بودند؟ نظرسنجی ها نشان داده که قصد این افراد از چند حالت زیر خارج نیست. در کشور ما به علت جمعیت کثیر بیکاران که هر روز هم به لطف مسئولین و مدیریت کلان بیشتر می شود، روزانه افراد زیادی به دنبال آگهی های استخدام در روزنامه های خبری بودند. مثلا روزنامه همشهری با نزدیک 200 صفحه ی آگهی که شاید 50 صفحه مربوط به استخدام داشت، حرف اول را میزد. در این بین افراد صفحات خبر را هم می خواندند و این فرصتی بود برای رپورتاژ خبری که شکل بگیرد. 

رپورتاژ خبری

چرا رپورتاژ خبری

دلایل دیگری از برای خرید خبرنامه ها باقی ماند. برای خیلی از مردم این یک عادت است که هر روز به دنبال اخبار جدید در هر زمینه ای بگردند. این که پدر شما در منزل اخبار چند کانال مختلف تلویزیونی را تماشا کند، یک صفت مشترک بین پدرهای ایرانی است. رپورتاژ از این فرصت استفاده می کند و در قالب خبر محصولی را معرفی می کند. رپورتاژ خبری PR این کار را در بسترهای تلویزیونی انجام می داد. رپورتاژ آگهی که امروزه اسمش را می شنوید بیشتر مربوط به انتشار خبر متنی در سایت های بزرگ است.

ایران رپورتاژ

 با پیشرفت شبکه های اجتماعی و بستر وب استقبال از آن ها با توجه به برنامه ریزی انعطاف پذیر تری که دارند، بیشتر شد. شما برای خواندن اخبار هر زمان که خودتان بخواهید اقدام می کنید؛ رپورتاژ خبری هم در زمان هایی که میانگین تعداد افراد آنلاین در وب سایت بیشتر است، می تواند پاسخ و بازدید بهتری بگیرد.

رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری با مزایایی فراتر از تبلیغات

اگر شما پنجاه درصد جلد یک روزنامه را هم خریده بودید، باز هم پس از یک هفته تبدیل به شیشه پاک کن می شدید و اسفند همان سال بعد از خانه تکانی چیزی از تبلیغ یا رپورتاژ خبری شما باقی نماند. با انتشار اینترنتی ولی این رپورتاژ خبری برای شما طول عمری برابر با دامنه سایت میزبان خواهد داشت. به جز این شما در رپورتاژ آگهی که با هزینه ی شخصی به انتشار می رسانید، چند لینک یا پیوند به سایت شخصی خودتان قرار می دهید. تاثیر این لینک ها در بالا رفتن رتبه ی سایت شما بسیار زیاد خواهد بود. رپورتاژ خبری در واقع یک نوع لینکسازی خارجی هم محسوب می شود. یک لینک سازی که می تواند هم برای انسان و هم برای موتور جستجو موثر تلقی شود. ایران رپورتاژ مجموعه ای برای برون سپاری پروژه های رپورتاژ خبری شماست. آنها ارتباط و زمان بندی روی انتشار رپورتاژ آگهی را بر عهده گرفته و متن را هم می توانند به درخواست شما آماده کنند. با ایران رپورتاژ از نتیجه گیری و صحت کار اطمینان خواهید داشت.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی