shaapaarak

  • ۰
  • ۰

تصور کنید در یک اقیانوس بزرگ و سوار بر کشتی هستید. اگر ندانید به کجا می‌روید آیا می‌توانید به جای خوبی برسید؟ مسلم است که خیر! بدون نقشه و هدف، مسیر مشخصی نداریم که از دریا عبور کنیم بنابراین اگر گرد بادی بوزد، ما را با خود به هر جا خواهد برد و از طرفی حتی ممکن است در گردآب اسیر شده و فرو رویم.

دنیای سئو هم دقیقاً به همین شکل می‌باشد. اگر استراتژی و برنامه مشخصی برای سئو سایت خودمان نداشته باشیم، به رتبه بالا نمی‌رسیم و اگر هم برسیم پایدار نخواهد بود. بسیاری از سایت‌ها با یادگیری سئو مقدماتی خودشان شروع به سئوی سایتشان می‌کنند بدون اینکه از متخصصین سئو، مشاوره بگیرند. در نهایت از اینکه چرا نتیجه نمی‌گیرند و زحماتشان فایده‌ای ندارد، دلسرد شده و سایت خود را رها می‌کنند.

استراتژی سئو

هر کاری اصول خودش را دارد و اگر با یک استراتژی هوشمندانه و حرفه‌ای، سئو سایت خود را پیش ببرید حتما نتیجه خواهید گرفت. استراتژی سئو یک کار حرفه‌ای و اصولی می‌باشد. برای طراحی استراتژی هوشمندانه سئو، ابتدا باید با تمامی ابعاد و روش‌های مختلف سئو آشنا باشید سپس بر اساس یک هدف واضح و مشخص، اقدام به سئو کنید.

 

استراتژی سئو کار هرکسی نیست و نیاز به تجربه بالا دارد. به عنوان مثال اولین قدم ، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب است، با توجه به رقابت شدیدی که در اینترنت برقرار می‌باشد، تنها در صورتی می‌توان کسب و کار نوپای خود را ارتقا داد که بدانیم در حال حاضر چه کلماتی کم رقابت هستند و با سئو روی آن‌ها می‌توان به صفحه اول راه پیدا کرد. سپس این کلمات را تغییر داده و کلمات پر رقابت را اولویت قرار خواهیم داد.

استراتژی سئو

استراتژیست سئو کسی است که به سئو حرفه‌ای، آگاهی و تجربه دارد، با توجه به شرایط می‌تواند هدف مناسبی انتخاب کرده و بر اساس آن شروع به سئو کند. شرکت سئو اینجا، در پروژه‌های خود تلاش می‌کند تا طبق یک استراتژی حرفه‌ای و قوی عمل کند.

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی