shaapaarak

  • ۰
  • ۰

رژ لب جامد و رژلب مایع همان دو محصول آرایشی هستند که همه خانمها با آن آشنایی دارند و روزانه چندین مرتبه از آن استفاده می کنند. رژ لب مایع به دلیل متفاوت بودن فرمولاسیونی که دارد میزان بیشتر چربی دارد و می تواند لب های شما را نرم و لطیف کند.

اما مهم این است که در بین انواع مختلف رژ لب جامد هم محصولی وجود دارد که باعث تقویت و آبرسانی به پوست های لب شود؟ چرا که تقاضا برای خرید این نوع رز لب بالا است

در این مقاله می خواهیم در مورد رژ لب جامد مرطوب کننده اطلاعات بیشتری ارائه می کنیم. پس اگر به دنبال برطرف کردن خشکی لب هستید با ما همراه باشد.

رژ لب جامد مرطوب کننده

اگر رژ لب جامدی وجود داشته باشد که  علاوه بر اینکه پوشش کامل و یک دستی را برای شما ایجاد می کند، می تواند به صورت همزمان از پوست لب هایتان هم مراقبت کند و موجب نرمی و لطافت پوست لب های شما شود می تواند گزینه بسیار عالی برای خرید و استفاده از رژ لب جامد باشد.

یکی از رژ لب های جامد که می تواند باعث تقویت لب های شما شود نمونه های چرب این محصول است به شرطی که چربی که درون رژ لب به کار رفته باشد از بین روغن های طبیعی . ارگانیک باشد. روغن هایی مانند بادام، زیتون و نارگیل می تواند پوست خشک شده لب را مجددا احیا کند. علاوه بر این سلامتی که می تواند برای پوست فراهم کند یک درخشش خاصی به لب هایتان می دهد و آن ها را جذاب تر و زیباتر می کند.

اما مشکلی که این نوع رژ لب دارد این است که مادگاری پایینی دارد و خانم ها را برای تمدید آرایش به زحمت می اندازد. 

خانم ها دوست دارند یک رژ لبی داشته باشند که ماندگار باشد و تا چند ساعت از تمدید آرایش فارغ باشند. رژ لب جامد مات می تواند ماندگاری بالایی را برایتان فراهم کند. اما همه خانم ها از اینکه رژ لب جامد مات لب هایشان را خشک و پوسته پوسته می کند شاکی هستند.

رژ لب جامد مات دارای چربی و روغن کمتری است. به همین دلیل ماندگاری زیادی دارد اما خشکی که رژ لب دارد می تواند باعث خشک شدن لب هایتان هم بشود.

روبی سان برندی است که سلامت لب در کنار زیبایی خانم ها برایش اهمیت دارد. در نتیجه توانسته است که رژ لب جامد ماتی را به بازار معرفی کند که علاوه بر پوشش کامل و فوق العاده ای که می دهد می تواند خشکی لب هایتان را به طور کامل برطرف کند.

رژ لب جامد

در مواد اولیه این نوع رژ لب جامد عسل وجود دارد. همانطور که می دانید عسل یک آبرسان فوق العاده برای لب و پوست می باشد و خانم ها برای از بین خشکی لب ها و پوست شان عسل استفاده می کنند. حتی ماسک های صورت که دارای عسل است می تواند موجب درخشندگی صورت و لطافت آن شود.

رژ لب جامد مات روبی سان دارای عسل است. ماندگاری بالایی دارد و موجب نرمی و لطافت لب های شما خواهد شد. برای تهیه این محصول منحصر به فرد می توانید به سایت روبی سان به آدرس https://rubisun.ir/  مراجعه نمایید و رژ لب جامد اصلی خریداری کنید که مطمئن هستید سرب موجود در آن پایین است و سلامتی شما را نیز به خطر نمی اندازد.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی