shaapaarak

  • ۰
  • ۰

فقط با داشتن سایت دو زبانه که یکی فارسی و دیگری انگلیسی است می‌توانید کسب و کار خود را جهانی کنید. موتورهای جستجوگر در تمامی سایت‌ها دنیا سرچ می‌کنند و بهترین آن‌ها را انتخاب کرده و به کاربر پیشنهاد می‌دهند. البته این نتایج باید مطابق با زبان کاربر نیز باشد فقط در حالتی که هیچ نتیجه‌ای نیابند، سایت‌های انگلیسی را پیشنهاد می‌دهند. به عنوان مثال اگر کاربری انگلیسی زبان در کشوری  انگلیسی زبان سرچ کند، نتایجی که به او نشان داده می‌شود، به زبان انگلیسی خواهد بود. این نکته برای هر زبانی برقرار است، مخصوصاً زبان انگلیسی.

سئو انگلیسی

برای بهره بردن از این نکته باید سایت چند زبان داشته باشد و سایت خود را برای زبان انگلیسی سئو کنید. به این کار می‌گویند سئو انگلیسی. این روش سئو به تازگی رواج یافته است و شرکت‌های مختلفی در ایران هستند که درآمد بین‌المللی را با بهره بردن از سئو انگلیسی، تجربه می‌کنند.

سئو انگلیسی به افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کند. از آنجایی که رضایت کاربران برای گوگل مهم است و تا جایی که امکان داشته باشد به بهترین نحو به نیاز آن‌ها پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال به کاربر انگلیسی زبان، نتایج انگلیسی و به کاربر فارسی زبان نتایج فارسی نشان می‌دهد. سئو انگلیسی بسیار مهم است چون اکثر کشورهای دنیا با آن آشنا هستند و در واقع یک زبان بین المللی است.

پیاده سازی سئو انگلیسی

برای پیاده سازی سئو انگلیسی کافیست همان کارهایی که در زبان فارسی انجام می‌دهید را در زبان انگلیسی پیاده سازی کنید. منتها در نظر داشته باشید که فرهنگ و رسوم کشورهای خارجی با ایران تفاوت دارد و ممکن است نحوه سرچ کردن آن ها فرق داشته باشد، بنابراین شما باید کلمات کلیدی پر رقابت و پر جستجو را در زبان انگلیسی بیابید و براساس آن به سئو انگلیسی اقدام کنید.

سئو انگلیسی

منظور از کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که کاربران برای دستیابی به خواسته های خود آنها را جستجو می کنند. مثلا عبارت SEO introduction یک کلمه کلیدی پر جستجو است. اما عبارت کلیدی یعنی کلماتی که قبل یا بعد از کلمه کلیدی اصلی می آیند. در مثالی که زدیم SEO introduction for beginners عبارت کلیدی یا long tail است. لانگ تیل ها درست مانند دنباله می مانند و جزئیات بیشتری درباره کیبورد اصلی به ما می دهند اما میزان جستجوی این عبارات به نسبت کلمه کلیدی اصلی کمتر است.

 قوانین سئو داخلی، تکنیکال و خارجی در تمام زبان های دنیا یکسان است. شما همانند سئو فارسی و عربی این کلمات را در عناوین و دیسکریپشن و در متن خود پخش خواهید کرد. به این ترتیب قدمی بزرگ و مهم در سئو انگلیسی داخلی انجام داده اید.

شرکت سئو اینجا که یکی از پیشتازان سئو انگلیسی است به کسب و کارها کمک می‌کند تا هم در نتایج فارسی و هم انگلیسی، در صدر نتایج قرار بگیرند و حداکثر بازدهی را از کسب و کار آنلاین خود به دست آورند.

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • shaparak seo

نظرات (۱)

بسیار عالی

بنظرم سئو خیلی جای رشد و پیشرفت داره. ولی آموزشش سخته.

من خودم از یوتیوب و سایت های معتبر آموزش سئو دیدم که واقعا عالی بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی