shaapaarak

  • ۰
  • ۰

اولین چیزی که هر کس برای تصمیم گیری درباره عمل بینی به آن فکر می کند این است که دوست دارد بینی خود را به چه شکلی دربیاورد. شاید بگویید هزینه عمل بینی عامل مهم تری است و اول از همه به آن فکر می کنیم اما هر انسانی پیش از اینکه به این فکر کند که هزینه عمل بینی چقدر است به این فکر می کند که می خواهد چه تغییری روی بینی خود ایجاد کند. هر کسی نسبت به چهره خودش شناختی دارد و می داند می خواهد چه تغییری روی آن اعمال شود. برخی تنها می خواهند اندازه بینی خود را به تناسب برسانند و نقص های آن را بر طرف کنند و برخی می خواهند یک فرم خاص و فانتزی روی بینی خود داشته باشند. برای دسته اول بهترین انتخاب عمل بینی طبیعی است.

عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی چیست؟

عمل بینی طبیعی برای افرادی مناسب است که نمی خواهند افراد دیگر بفهمند آنها عمل بینی انجام داده اند و در عین حال چهره زیباتری داشته باشند. ویژگی عمل بینی طبیعی این است که تغییرات را به شکل ملایمی ایجاد می کند و تنها نقص های ظاهری بینی را برطرف می کند. به این صورت افراد دیگر به سختی می توانند متوجه انجام عمل بینی شوند. معجزه عمل بینی طبیعی این است که افراد دیگر تغییر را در شما حس می کنند و می فهمند زیباتر شده اید اما نمی توانند از ابتدا تشخیص دهند این تغییر بر اثر عمل بینی بوده است.

در عمل بینی طبیعی این موارد اصلاح می شوند: انحراف بینی، بزرگی نوک بینی و پره های بینی. فرم بینی بعد از عممل بینی طبیعی کاملا متناسب با چهره خواهد بود.

عمل بینی طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

عمل بینی طبیعی برای تمام افراد مناسب است. هر کسی که می خواهد بعد از جراحی یک چهره طبیعی داشته باشد و تناسب چهره خود را حفظ کند عمل بینی طبیعی بهترین گزینه برای اوست.

عمل بینی طبیعی

همچنین برخی از افراد نیاز است که حتما عمل بینی طبیعی انجام دهند و عمل بینی عروسکی و فانتزی برای آن ها مقدور نیست. این افراد اکثرا کسانی هستند که بینی گوشتی دارند. بینی های گوشتی ساختار ضعیفی دارند و نمی توانند تغییرات شدید عمل بینی فانتزی را تحمل کنند. همچنین تناسب چهره هایی که بینی گوشتی در آن ها قرار گرفته به گونه ای نیست که بینی فانتزی با آن ها تناسب داشته باشد. بنابراین برای بینی های گوشتی بهترین انتخاب عمل بینی طبیعی است.

مزیت عمل بینی طبیعی این است که ریسک آن بسیار کم است و با کمترین آسیب و کمترین عوارض ممکن انجام می شود. معمولا عوارض عمل بینی فانتزی شدید تر از مدل طبیعی است.

نتیجه گیری

عمل بینی طبیعی برای تمام افراد با هر مدل بینی می تواند بهترین انتخاب باشد. مخصوصا اینکه عوارض کمتری دارد و نتیجه آن کاملا طبیعی به نظر می رسد. البته باید توجه داشته باشید طبیعی درآوردن فرم بینی در جراحی به مهارت خاصی نیاز دارد و باید جراحی که انتخاب می کنید این مهارت را داشته باشد. بنابراین اگر مدل طبیعی را انتخاب کرده اید حتما به دنبال جراحی بگردید که در زمینه جراحی بینی طبیعی تخصص ویژه داشته باشد.

  • ۹۹/۱۰/۰۲
  • shaparak seo

عمل بینی

عمل بینی طبیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی