shaapaarak

  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که همه خانم ها به آن علاقه دارند تعریف کردن از زیبایی آن ها میباشد.

شما فقط با گفتن یک جمله :

"چقدر امروز زیبا شده ای یا چقدر این آرایش به چهره ات می آید"

میتوانید باعث شوید که در تمام روز احساس شادابی و زیبایی داشته باشند.

ساده ترین و تاثیرگذار ترین بخش آرایش، آرایش لب ها میباشد که این نکته مستلزم استفاده درست و اصولی از رژ لب میباشد.

لوازم آرایشی اگر اصولی و درست استفاده شود به خصوص رژ لب می تواند باعث افزایش زیبایی شما شود ولی اگر بدون در نظر گرفتن اصول آن آرایش کنید باعث ناهماهنگ شدن اجزاء صورتتان می شود.

در مورد رژ لب عدم رعایت اصول استفاده از آن باعث پیرتر نشان دادن شما می شود. و همچنین باعث تو ذوق خوردن چهره تان میشود به دلیل اینکه لب های شما بعد از آرایش خیلی توی چشم میآید.

رژ لب

امروزه رژ لب  از تنوع رنگ و مدلهای زیادی برخوردار است، که این نامحدود بودن ، کار خانمها  در جهت  انتخاب رنگ مورد علاقه اشون سخت تر کرده، اما ما در اینجا به نکاتی اشاره میکنیم که خرید رو برای شما آسان میکند.قبل از هر انتخابی  باید به فاکتورهای زیادی دقت کنید، تا بتوانید از خریدتون لذت ببرید. یکی از این فاکتورهای مهم و اساسی کیفیت رژ شما است، چون با بخش حساس صورت شما سروکار دارد و اگر حاوی سرب باشد، ممکن است به بیماری پوستی و یا آلرژی منجر شود. اگرچه رژ لبهای بدون سرب ماندگاری کمتری دارند. اما نوع با کیفیت آن میتواند نیازتان را برطرف کند.

همانطور که گفتیم رژ لبها تنوع زیادی دارند که نسبت به نوع استفاده شما متفاوت است. که به صورت زیر دسته بندی میشوند.

رژ لب جامد یا(استیک)، رژ لب مایع،رژ لب مدادی، رژ لب پالتی که معمولا انواع مات و براق دارند.

خرید رژ لب

رژ لب جامد 

یکی از پر طرفدارترین رژها در میان خانمهای شاغل است که میخواهند ساعت زیادی بر روی لبهایشان باشد، که دلیل ماندگاری بالای آن، استفاده از موم در ساختارش است.

رژ لب مایع 

بعضی از خانمها جهت براق کردن و یا حجیم کردن لبهای خود از این نوع رژ استفاده میکنند، که دوام کمتری دارند. البته نوع 24 ساعته آن ماندگاری خیلی بالایی دارد اما ممکن است خشکی به لب هایتان بدهد.

رژ لب مدادی

 استفاده از این نوع رژ راحتتر میباشد به دلیل اینکه شبیه به مداد است و شما میتوانید خط های منظمی به لبهایتان بدهید و ماندگاری خیلی بالایی نیز دارند.

رژلب پالتی 

این نوع رژها نیز برای خانمهای باسلیقه ای در نظر گرفته شده که میخواهند رنگهای متفاوتی داشته باشند که به راحتی با لباسهای خودشون ست کنند.

رنگ رژ لب 

شما میتوانید رنگ رژ لبتان را با کیف،شال یا روسری،مانتو و حتی ماشینتان ست کنید اما مهمتر از آن توجه به رنگ پوست صورتتان  می باشد، مثلا اگر پوستتان روشن است رنگهای روشن مثل هلویی، کالباسی، صورتی انتخاب مناسب تری برایتان است.، ولی  از رنگ قرمز هم غافل نشوید که جذابیت شما را چندین برابر میکند.طبق تحقیقات کارشناسان زیبایی

حدود 70 درصد از مردان به رنگ قرمز علاقه دارند و حدود 65 درصد از خانمها روزانه از این رنگ استفاده میکنند.

کلام پایانی

اما اگر پوستی حساس دارید به شما پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده از رژ، از پالم لب استفاده کنید و یا در خریدتان بیشتر دقت کنید و رژهایی را انتخاب کنید که ضد حساسیت  باشند و در ترکیبات شیمیایی آنها از سرب استفاده نشده باشد، و همچنین آبرسانی پوستتان را نیز فراهم کنند. 

حالا که با تمامی زوایای رژ لب مورد نظرتان آشنا شدید، می توانید با اطمینان کامل از محصولات آرایشی روبی سان خریداری کنید.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی