shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

دستکش کار یکی از لوازم ایمنی است که وجود آن برای افرادی که در فعالیت های مختلف صنایع مشغول به کار هستند بسیار ضروری است. به همین دلیل خرید عمده دستکش کار یکی از کارهایی که تمام کارفرمایان این مشاغل برای کارکنان خود انجام می دهند.

انتخاب های زیادی برای محافظت از دستان وجود دارد امام بهترین انتخاب استفاده از دستکش کار است. شما با پوشیدن دستکش متناسب با شغل خود می توانید دستان خود را از انواع بیماری های پوستی و مصدومیت ها محفوظ نگه دارید.

البته لازم به ذکر است که حتی با وجود اینکه کارفرمایان با خرید عمده دستکش کار برای کارگران خود اقدام به بالا بردن امنیت آن ها می کنند اما بسیاری از افراد هستند که از این دستکش ها استفاده نمی کنند. دلیل آن هم کاهش پیدا کردن سرعت و مهارتشان در هنگام کار است.

یونکس در این مقاله قصد دارد به معرفی چند نمونه از دستکش های کار که برای مشاغل مخصوص به خود مناسب هستند بپردازد تا در هنگام خرید عمده دستکش کار انتخاب راحت تری داشته باشید.

خرید عمده دستکش کار

دستکش کار مناسب برای کار با مواد شیمیایی

برای انتخاب این نوع دستکش ابتدا باید نوع مواد شیمیایی که با آن ها کار می کنید را مشخص کنید. سپس اقدام به انتخاب دستکشی کنید که جنس یا پلیمر آن ایمنی بیشتری را برای شما فراهم می کند. این نوع دستکش ها فقط در نوع مواد محافظتی آن ها متفاوت نیستند بلکه نفوذ، دگرگونی، انعطاف پذیری و ضخامت آن ها هم مهم است.

دستکش کار ویتون

این نوع از دستکش کار یکی از گران ترین پلیمر های تولید شده در دنیا است که اثربخشی و کارایی بسیار زیادی دارد. دستکش ویتون می تواند در سخت ترین شرایطی که دستکش های دیگر قادر به حفاظت نیستند از دست های شما در برابر انواع خطرات محافظت کند. این نوع دستکش به دلیل مقاومت بالایی که در برابر گرما و مواد شیمیایی دارد برای استفاده در صنعت هوافضا تولید شده بود.

نکات مهم در هنگام خرید عمده دستکش کار

در هنگام خرید دستکش کار نکاتی وجود دارد که باید حتما آنها را رعایت کنید. به دلیل اینکه خرید دستکش امری نیست که بخواهید آن را سرسری بگیرید و برای حفظ سلامتی شما و کارکنانتان بسیار مهم و ضروری است. در ادامه فاکتور هایی که باید هنگام خرید دستکش کار آن ها را رعایت کنید می پردازیم.

  • کاربرد دستکش کار متناسب با شغل

  • مواد سازنده در دستکش کار 

  • راحت بودن دستکش کار برای شخصی که از آن استفاده می کند.

  • مهم ترین نکته ایمنی دستکش کار است که باید حتما به آن توجه کنید.

  • طراحی به کار رفته در دستکش کار.

دستکش کار باکیفیت

جمع بندی

با توجه به تمام نکاتی که پیشتر ذکر کردیم. مهم ترین مسئله در هنگام خرید عمده دستکش کار، خرید از فروشگاهی است که محصولات با کیفیت و دارای ضمانت را به شما ارائه دهد. یونکس فروشگاهی است که تمام محصولات آن با بهترین کیفیت به فروش می رسید.

شما می توانید با خرید از فروشگاه یونکس با خیالی راحت به استفاده از دستکش خریداری شده خود بپردازید. بدون نگرانی از بی کیفیت بودن محصول یا نگرانی برای به خطر انداختن سلامت دستانتان.

نظرات (۱)

واقعا باید در خرید عمده دستکش کار به همه این نکات توجه کرد تا بتونی یه دستکش با کیفیت انتختب کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی