shaapaarak

  • ۰
  • ۰

کفش کار یکی از مواردی است که باید به آن توجه زیادی شود. افراد شاغل در طول روز مدت زمانی زیادی کفش به پا دارند به همین دلیل در هنگام خرید کفش کار باید دقت کافی را داشته باشید تا کفشی مناسب را خریداری کنید که به پاهای شما صدمه نزند و استاندارد باشد.

در برخی از مشاغل نیز کارفرمایان اقدام به خرید عمده کفش کار می کنند باز هم رعایت کردن این نکات مهم و ضروری است. شما هنگامی که برای خرید عمده کفش کار برای کارکنانتان اقدام می کنید باید بدانید که به سراغ کدام کفش باید بروید.

به همین دلیل یونکس در این مقاله قصد دارد به شما نکاتی را ارائه دهد که هنگامی که برای خرید عمده کفش کار می روید با توجه به آن اقدام به خرید کنید. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کفش کار

کفش های کار انواع مختلفی دارند. از ویژگی های مهمی که باید در نظر گرفت شامل ارتفاع کفش کار، وزن، مقاومت در برابر آب، عایق بندی است.

ارتفاع کفش کار

ارتفاع کفش کار هرچه بلندتر برای خطوط و محافظت در جنگل های عمیق بهتر است. اما پوشیدن چکمه های بلندتر سخت تر و سنگین تر است. چکمه های کوتاه تر ، سبک تر ، خنک تر و برای استفاده های همه جانبه بهتر هستند.

وزن کفش کار

با کیفیت ترین چکمه ها (سفیدها و وسکوها) بسیار قوی هستند اما بسیار سنگین هستند. کوله پشتی ها می گویند یک پوند روی پاهایتان برابر با 5 بسته شماست. این را در ذهن داشته باشید. در گذشته ، کفش های سنگین تر با پشتیبانی بهتری همراه بودند. امروزه ، مواد بهتر و درک بیشتر از پشتیبانی قوس ، کفش های سبک وزن را قادر می سازد تا پشتیبانی کلی عالی داشته باشند.

مقاومت در برابر آب 

برخی از چکمه ها دارای چرم های ضد آب هستند. برخی غشای ضد آب دارند (Gore-Tex). بعضی از آنها با مواد مخصوص تنفس ساخته می شوند. چکمه های ضد آب می توانند عالی باشند وقتی که شما تمام روز را در آب می ایستد ، اما رطوبت را خارج نمی کند (با وجود ادعاها). پاهای شما همیشه در چکمه هایی با غشای ضد آب احساس گرما و مرطوب می کنند. خشک شدن چکمه های ضد آب نیز هر شب سخت تر خواهد شد.

عایق بندی

با کاهش دما ، چکمه های عایق بندی شده برای استفاده در فضای باز ضروری است. بدانید که این چکمه ها در تابستان داغ خواهند شد و باعث تعریق پاها می شوند. برای تابستان چکمه هایی با بالاتنه پارچه ای یا مشبک را در نظر بگیرید. کاملاً با دوام نیست ، اما اگر راننده UPS در توسان هستید ارزش دیدن را دارد.

خرید عمده کفش کار

جمع بندی

با توجه به نکات ذکر شده متوجه شده اید که هنگامی که برای خرید عمده کفش کار اقدام می کنید باید چه نکات و ویژگی هایی را در نظر داشته باشید تا بتوانید کفش کار مناسب و ایمنی را خریداری کنید. 

همچنین شما برای خرید عمده کفش کار می توانید به سایت فروشگاهی یونکس مراجعه کرده و اقدام به خرید بهترین نمونه کفش کار کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی