shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

این واقعیت که بشر باید به سرعت پا به پای تغییرات پیش رود، حقیقتی انکار ناپذیر است. از طرفی حفظ امنیت همیشه از دغدغه ها و نیازهای پایه بشر بوده است و هر چه علم بشر بیشتر پیشرفت کرده است؛ بیشتر از آن برای افزایش امنیت خود استفاده کرده است.

قفل دیجیتال حاصل جدید دانش الکترونیکی و کامپیوتر است که در آن پیشرفت های برقی و کامپیوتری به کمک قفل مکانیکی قدیمی آمدند تا بتواند در برابر سارقین که زبر دست و با انگیزه ی فراوان، با بهره گیری از تکنولوژی روز موفق شود. 

قفل دیجیتال

این که چرا تاکنون استفاده از قفل دیجیتال همه گیر نشده، با توجه به قیمت مناسب این قفل ها عجیب به نظر می رسد. قفل هوشمند ترکیب قفل های کامپیوتری و پسوردی با قفل های الکترونیکی و مغناطیسی است؛ پدیده ای که به تکامل رسیده و بدون شک اگر باز هم فرصت پیشرفتی وجود داشته باشد، شرکت سامسونگ به عنوان شرکت برتر این تکنولوژی، از این دستاورد ها برای پیشروی در صنعت قفل دیجیتال استفاده خواهد کرد.

قفل دیجیتال و امنیت محیط

زمانی که میخواهید امنیت یک محیط را تامین کنید باید عوامل گوناگونی را پیش بینی کنید. فرض کنید پیش بینی شما این است که روز حادثه کسی در محل نبوده است. ولی وقتی شرکت شما از کلیدهای مکانیکی استفاده می کند، احتمالا دوربین مدار بسته هم نتواند کمک صد در صدی داشته باشد چرا که ممکن است آن را غیر فعال کرده باشند یا از دید آن به طریقی مخفی شده باشند. 

حال شرایطی را در نظر بگیرید که برای ورود هر شخص کارتی تعریف شده که قفل دیجیتال ورود و خروج وی را با استفاده از آن کارت ثبت می کند، این کار باعث می شود که شما همیشه یک لیست ورود و خروج بر اساس نام پرسنل داشته باشید؛ چه ابزاری می توانست سطح نظارت و کنترل نسبت به شرکت برای شما ایجاد کند. البته قفل الکترونیکی برای منازل مسکونی هم کاملا قابل استفاده است و حتی می توان برای درب های داخلی از دستگیره دیجیتال استفاده کرد و فضا را به شدت لوکس و زیبا نمود. قفل دیجیتال در برابر آتش سوزی، سرقت، فشار بیش از حد برای شکستن و ... هر کدام واکنش هوشمندانه ی  ویژه ای پیش بینی کرده است و شما با یک قفل منفعل مکانیکی روبرو نخواهید بود.

باز کردن قفل دیجیتال

نمی دانم شاید شما قبل از ما به استفاده از قفل الکترونیکی فکر کرده باشید. ما تجربیات را ملاک قرار می دهیم و پیش می رویم. اگر تجربه ثابت کرده است که انتخابی درست یا اشتباه است، برخلاف علم می توان بر سندیت آن صحه گذاشت. اگر از خانه خارج شده کلید را جا گذاشته بودید چه کار از شما بر می آمد؟ فرض بر این بگذارید که مانند اتاق های خوابگاه دانشجویی کلیدی دیگر وجود ندارد و این بار سرپرستی هم حضور ندارد که به شما کلید یدکی بدهد. همین که قفل هوشمند با روش های دسترسی متنوع این مشکل را حل کرده برای استقبال از آن و ترک قفل های قدیمی کافی است. 

باز کردن قفل دیجیتال

همانطور که حدس می زنید، قفل های دیجیتال کارتی ممکن است با مشکل کلید روبرو شود، به همین دلیل توصیه ما و تولیدات برندهای مطرح قفل دیجیتال مثل سامسونگ و یال بر اساس چند روش دسترسی طراحی شده است. مثلا رمز کمک می کند که شما بدون کارت هم وارد شوید. خصوصیات بیومتریک درون قفل هوشمند مثل تشخیص چهره یا اثر انگشت هم به همین شکل راه حل دومی در اختیار کاربر می گذارد.

کلام آخر

وب سایت سامسونگ لاک با استفاده از بستر اینترنت، تصاویر و محتوای فوق العاده کاملی را در ارتباط با قفل دیجیتال آمریکایی، اروپایی و کره ای آماده کرده است تا تصمیم گیری برای شما بر اساس نیازتان باشد. این که مثلا قرار است روزی چند نفر از آن قفل عبور کنند و چند دسترسی مختلف وجود داشته باشد. رنگ و طراحی قفل الکترونیکی برای این که روی درب های خارجی یا داخلی نصب شود مناسب است یا خیر؟ به تمام این ها باید قبل از خرید فکر شده باشد و در آخر خرید آنلاین در این شرایط بیماری و شیوع ویروس کرونا پیشنهاد ما به همه ی مردم است.

  • ۰۰/۰۲/۱۳
  • shaparak seo

نظرات (۱)

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی