shaapaarak

  • ۰
  • ۰

اگر آگهی‌های روزنامه‌ها و یا تبلیغاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود را ملاحظه کرده باشید، می‌دانید که یکی از حرفه‌های بسیار پررونق در حال حاضر وکیل مهاجرت است. این موضوع چندان نیز جای تعجب ندارد؛ زیرا در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان، اخذ اقامت برای کار، زندگی و یا تحصیل در نقاط دیگر یکی از راهکارهای بسیار رایج شناخته شده که ایرانیان نیز از این امر مستثنی نیستند.

اما سؤالی که ممکن است مطرح گردد این است که چرا باید در این مراحل از وکیل مهاجرت کمک گرفت؟ باید گفت بر خلاف چیزی که عامه تصور می‌کنند پروسه‌ی اخذ اقامت پیچیده بوده و اشتباهاتی هر چند جزئی ممکن است شما را دچار مسائلی غامض و دشوار گرداند. وکیل مهاجرت برای اجتناب از چنین شرایطی می‌تواند کمک بسیار بزرگی باشد.

وکیل مهاجرت

یک وکیل مهاجرت شخصی است که دوره‌ی تحصیلی خود را در یکی از گرایش‌های حقوق علی‌الخصوص حقوق بین‌الملل گذرانده و به شکل تخصصی به فعالیت در حوزه‌ی حقوق مهاجرت و قوانین کشورهای گوناگون در این حوزه می‌پردازد. نیاز به ذکر نیست که این قوانین کشور به کشور متفاوت بوده و بنابراین، هر وکیل مهاجرت تنها باید در حوزه‌ی یکی از کشورهای مقصد به فعالیت بپردازد. البته ممکن است در برخی مؤسسات حقوقی فعال در امور مهاجرت، پیش از معرفی موکل به وکیل، یک وکیل مهاجرت با ایشان مصاحبه کرده تا با مشورت هم، بهترین مقصد ممکن را برای متقاضی شناسایی و معرفی نمایند.

البته موارد دیگری نیز مطرح است که از وکیل مهاجرت انتظار می‌رود آن را رعایت کند تا به عنوان یک وکیل ممتاز شناخته گردد. از مصادیق آن باید به پیگیری مستمر و هوشیارانه‌ی روند مهاجرتی، آشنایی کامل با جنبه‌های گوناگون قوانین کشور مقصد، رفتار حرفه‌ای و امانتداری در حفظ اطلاعات موکلان و نیز، اطلاع‌رسانی یکپارچه و دائمی از روند پیشرفت که به موکلان اشاره نمود.

وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت  باید در کشور مقصد نیز دارای ارتباطات مناسبی بوده و با همکاران خود در زمینه‌ی حقوق مهاجرت ارتباطات مناسبی دارا باشد. در کنار این موارد باید به یاد داشته باشید که موفقیت در طول پروسه‌ی مهاجرت هیچگاه تضمین شده نیست و ممکن است با توجه حسن یا سوء نظر افسر اداره مهاجرت مقصد تمام روال با شکست مواجه گردد. به همین دلیل است که ما با مشاوره و کمکی که از وکلای متخصص در امور مهاجرت می‌گیریم سعی در کاهش حداکثری ریسک چنین پیشامد ناگواری می‌کنیم. توجه داشته باشید که اگر درخواست شما یک بار رد گردد در دفعات بعدی با مشکلاتی ممکن است مواجه گردید و روال کار سخت‌تر خواهد شد.

در انتها گفتنی ‌است که راه‌های متعددی برای مهاجرت به کشورهای مقصد شما ممکن باشد. معمولا گفته می‌شود که مهاجرت تحصیلی یا کاری از سایر روش‌ها آسان‌تر هستند؛ اما روش سرمایه‌گذاری یا تأسیس یک استارت آپ نیز اخیرا بسیار محبوب گشته‌اند.

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • shaparak seo

وکیل مهاجرت

نظرات (۳)

حالا اگه بلدی بگو کار وکیل پزشکی چیست ؟

https://b2n.ir/y82635

کار وکیل پزشک چیست جدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی