shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

 

تاثیر انتخاب موتور کرکره برقی در خرید کرکره برقی پارکینگ

تامین امنیت پارکینگ، به دلیل نگهداری وسیله نقلیه شخصی مسئله بسیار مهمی است. یکی از مهمترین مسائلی که در این مورد وجود دارد، انتخاب موتور کرکره برقی مناسب برای تهیه و خرید کرکره برقی پارکینگ می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به عوامل موثر بر انتخاب و همچنین خرید موتور کرکره برقی  مناسب برای محیط پارکینگ بپردازیم.

کرکره برقی پارکینگ

چرا موتور کرکره برقی هنگام خرید اهمیت دارد؟

انتخاب موتور کرکره برقی به نوعی مهمترین مسئله هنگام خرید کرکره برقی پارکینگ می باشد. البته انتخاب موتور مناسب به عوامل بسیاری بستگی دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره داریم.

  • متراژ فضای پارکینگ.
  • میزان رفت و آمد افراد در پارکینگ.
  • وزن درب پارکینگ.

پس از متوجه شدن میزان اهمیت انتخاب موتور کرکره برقی، حال باید با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید انتخابی مفید و موثر داشته باشید. به طور کلی موتور کرکره برقی به سه نوع سانترال، توبلار و ساید تقسیم می شود. هر کدام از این موتور ها می تواند برای کرکره برقی پارکینگ با توجه به عواملی که در بالا نام بردیم، موثر باشد. ما در زیر به معرفی این موتور ها می پردازیم.

موتور سانترال

سانترال قدیمی ترین نوع موتور کرکره برقی می باشد که می توان گفت امروزه منسوخ شده است. این نوع موتورها در صورت موجود بودن قیمت مناسبی دارند ولی به دلیل کمیابی قطعات، معمولا توصیه نمی شود.

موتور ساید

گرانترین نوع موتور کرکره برقی می باشد که معمولا برای استفاده در مکان های امنیتی و یا مراکز صنعتی استفاده می شود. استفاده از موتور ساید برای پارکینگ به علت گرانی بیش از حد و بزرگی توصیه نمی شود.

موتور توبلار

متداولترین و به نوعی مناسب ترین موتور کرکره برقی موجود در بازار است که به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شود. می توان گفت که این نوع موتور، بهترین گزینه در خرید کرکره برقی پارکینگ می باشد. این موتور به دلیل دارا بودن قیمت مناسب، وزن کمتر و همچنین ابعاد مناسب بسیار پرکاربرد محسوب می شود.

نکته: باید توجه داشته باشید که غیر از موتور، عوامل دیگری نیز در انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ موثر هستند مثل: تیغه، ریل، مرکز کنترل، برق اضطراری و بسیاری موارد دیگر که به صورت جداگانه در خرید کرکره برقی پارکینگ موثر هستند.

نگهداری کرکره برقی پارکینگ

پس از خرید و نصب کرکره برقی، یکی از عوامل موثر در جلوگیری از به وجود آمدن خرابی های ممکن نحوه نگهداری آن است که به چند مورد تقسیم می شود. در ذیل برخی از این موارد را می توانید مشاهده کنید:

  • نصب توسط تکنسین های متخصص و مجرب.
  • انجام سرویس های لازم برای کرکره به صورت دوره ای.
  • روغن کاری لوازم کرکره از جمله موتور.
  • کنترل میزان رفت و آمد با توجه به نوع موتور کرکره برقی.

موتور کرکره برقی

کلام پایانی

از مهمترین عواملی که در انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ تاثیرگذار است، انتخاب موتور کرکره برقی مناسب با توجه به نیاز افراد است. ما در این مقاله به معرفی انواع موتور، اهمیت آن در خرید کرکره برقی پارکینگ و همچنین نحوه نگهداری آن پرداختیم. با مطالعه کامل این مطلب شما می توانید کرکره برقی مناسب بر اساس نیاز و توقعات خود را انتخاب نموده و برای خرید اقدام کنید.

شرکت متین هوشمند، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های موجود در زمینه خرید و نصب انواع کرکره برقی پارکینگ و همچنین موتور کرکره برقی می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

  • ۰۰/۰۴/۲۳
  • shaparak seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی