shaapaarak

  • ۰
  • ۰

از آن جایی که بینی در مرکز صورت هر فرد قرار دارد  که این مورد باعث می شود که در زیبایی شخص نقش بسزایی داشته باشد، حتی اگر شما چشمانی جذاب و درشت داشته باشید، ولی سایز بینی شما متناسب با عضو های درگیر صورتتان نباشد  یا قوزی بر روی بینی داشته باشید از زیبایی چشمان شما کاسته می شود. ممکن است دوستانی داشته باشید که جراحی بینی انجام داده اند از آنها نظرات مختلفی می شوید که  اگر شما هم به فکر جراحی بینی باشید سردرگم می شوید، ما در این مقاله سعی داریم راجب جراحی بینی برایتان صحبت هایی داشته باشیم تا دچار شک و تردید نشوید.

جراحی بینی چند نوع دارد؟

جراحی بینی به دو نوع، جراحی بینی استخوانی و جراحی بینی گوشتی تقسیم می شود که به طور کلی جراحی به دو دسته: ترمیم ساختاری و رینوپلاستی اندازه گیری می شود. گروه اول یعنی ترمیم ساختاری، برای مواقعی است که بینی آسیب دیده باشد و شکسته باشد یا برای رفع مشکلات تنفسی و مشکلاتی از قبیل این انجام می شود، اما گروه دوم صرفا برای زیبایی بینی انجام می شود. بعضی از افراد این دو جراحی را با هم ادغام می کنند تا هم مشکلشان و هم زیبایی خود را بدست بیاورند.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\جراحی بینی.jpg

جراحی بینی در چه سنی مناسب است؟

قبل از انجام جراحی، اطمینان کامل به رشد صفحات استخوانی که در بینی وجود دارد داشته باشید تا دیگر شاهد تغییراتی در بینی خود نباشید. این موضوع در افراد متفاوت است، اما به طور متوسط و تقریبی برای دختران 17 سالگی و پسران 19 سالگی ادامه دارد.البته برای بینی های گوشتی متفاوت است. پس بهتر است در این موضوع عجله ای نداشته باشیم تا کارمان را سختتر نکنیم، چرا که جراحی بینی ارتباط مستقیمی با زیبایی و تنفسی ما دارد و بهتر است مقداری مراقب باشیم و اطلاعاتی دقیق داشته باشیم.

کارهایی که باید قبل از عمل بینی انجام دهیم

  • اگر مشکلی در سلامت خود دارید، جراحتان را حتما مطلع سازید و از او مشورت بگیرید.

  • اگر قرص هایی مانند آسپیرین و ایبوپروفن مصرف میکنید که خون را رقیق میکنند، آن کار 10 روز قبل از عمل متوقف سازید. چون حتما در هنگام عمل زیبایی که دارید خونریزی خواهید داشت و مصرف آن قرصها خونریزی شما را بیشتر می کند.

  • لباس گشادی بپوشید که با بینی در تماس نباشد.

  • سیگار و الکل را حداقل 1 ماه قبل از عمل متوقف کنید.

  • برای مردانی که ریش و سبیل دارند، حتما باید قبل از عمل آنها را بزنند.

  • آزمایشی که انجام می دهید را حتما به متخصص نشان دهید.

  • جراحی بینی را وقتی ناشتا باشید انجام دهید و به خوردن سوپ و مایعات در 1 هفته آماده کنید.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\جراحی بینی.jpg

نتیجه

همیشه برای عمل هایی که می خواهید انجام دهید با ی متخصص داشته باشید که در جراحی بینی بهتر است گفت و گویی با متخصص داشته باشید و همه خصوصیات خود را برای جراح شرح دهید تا درگیر مشکلات شدیدی نشید، اما در این مقاله ما هر آنچه را که می دانستیم گفتیم تا همه گمانه زنی های ذهنتان را پاسخگو باشیم.

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • shaparak seo

جراحی بینی

عمل بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی