shaapaarak

  • ۰
  • ۰

 

خرید گوشی اقساطی شرایط مناسبی برای افرادی مهیا کرده که توانایی پرداخت هزینه یکجا خرید موبایل را ندارند. با توجه به جهش ناگهانی افزایش نرخ ارز قیمت تلفن همراه افزایش چشمگیری داشته که خرید یک موبایل هوشمند حتی میان رده باید هزینه زیادی کردن که این هزینه بعضا برابری میکند با حقوق یک ماه فرد. در این شرایط افراد مجبور به خرید اقساطی موبایل هستند که بتوانند از یک گوشی اقساطی هوشمند برخوردار شوند. فروشندگان گوشی همراه با توجه به اینکه قدرت خرید مردم پایین آمده شرایط خرید گوشی اقساطی را برای مشتریان خود فراهم نموده اند.

در این مقاله قصد داریم شما را با فرایند خرید اقساطی موبایل یا گوشی اقساطی یا گوشی قسطی آشنا کنیم تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته باشید.

نکاتی که برای خرید اقساطی موبایل باید به آن توجه کرد

خرید و حتی فروش گوشی قسطی یا گوشی اقساطی می توانند برای خریداران و فروشندگان مشکلاتی ایجاد کند، مشکلاتی از قبیل اینکه خریدار فرد مطمئنی نباشد و اقساط را سر موعد پرداخت نکند یا کلا برود و دیگر پیدایش نشود و همچنین خرید گوشی اقساطی برای افرادی که مجبور هستند به صورت گوشی قسطی خریداری کنند می توانند مشکلاتی ایجاد کند، مشکلاتی از قبیل اینکه از فروشنده ای که خریداری می کنند فرد مورد اطمینانی خواهد بود که شما بخواهید به عنوان ضمانت چک یا سفته به او بدهید یا خیر و اینکه سود معقولی بر روی گوشی برمیدارد یا اینکه نه. از قبیل مواردی هستند که خریدار و فروشنده باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

پیش پرداخت و اقساط خرید موبایل قسطی

برای خرید گوشی قسطی شما هر چقدر که بیشتر بتوانید پیش پرداخت بپردازین می توانید قسط کمتری پرداخت کنید. ولی اگر توان پرداخت پیش پرداخت را ندارید قطعا فروشنده مبلغ اقساط را بالا خواهد برد، که این مسئله به توافقی که در حین خرید گوشی قسطی است بستگی دارد و هر فروشنده شرایط خاص خودش را دارد.

گارانتی داشتن موبایل

هزینه تعمیرات گوشی های هوشمند بشدت بالاست به مقداری که پول تعویض ال سی دی برابری می کند با کل قیمت گوشی، پس در هنگام خرید اقساطی گوشی هوشمند توجه داشته باشید که گارانتی معتبر پس از فروش داشته باشد تا برای تعمیر آن هزینه ای بر عهده شما نباشد. مورد دیگه که باید هنگام خرید گوشی اقساطی در نظر داشته باشید اصل بودن موبایل است که در حین خرید اقساطی موبایل بسیار مهم تلقی می‌شود.

میزان سود موبایل اقساطی چقدر است

میزان سودی که فروشنده برای موبایل قسطی میکشد از سود خرید نقدی موبایل بیشتر است که میزان سود بر روی موبایل قسطی همانطور که گفتیم بستگی به میزان پیش پرداخت شما و تعداد اقساط شما بستگی دارد، قطعا هر چقدر که بتوانید بیشتر پیش پرداخت بدهید سود کمتری پرداخت خواهید کرد.

کلام پایانی

با توجه به  اینه که درآمد مردم نسبت به افزایش قیمت اجناس تویه بازار بسیار پایینتر آمده افراد توانایی خرید نقدی بسیاری از اجناس مورد نیاز خود مانند موبایل را ندارند از اینرو در تلاش هستند که بتوانند موبایل قسطی خریداری کنند و از طرفی فروشندگان نیز برای جذب مشتری بیشتر به فروش موبایل قسطی روی آورده اند. در این بازار باید به موارد مختلفی توجه کرد تا از زیان کردن جلوگیری شود، در این مقاله ما قصد کرده ایم شما را با مهمترین این مشکلات درباره گوشی قسطی و خرید اقساطی موبایل و گوشی قسطی آگاه کنیم تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

فروشگاه لوتوس لپ تاپ شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی موبایل و لپ تاپ فراهم نموده که شما با هر میزان درآمد و شغلی می توانید از این شرایط ویژه نهایت استفاده را ببرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی